ахівцями було проведено безліч досліджень колірних рішень для того, щоб зрозуміти, який вплив на клієнта викликає той чи інший колір.
Як вибрати колір для просування свого продукту або послуг?
Більшість з нас настільки несприйнятливі до квітів, що навіть не розуміємо, як він впливає на наш настрій або поведінку. Рекламодавці і маркетологи витратили величезну кількість часу і грошей в намаганні схилити споживачів до купівлі своїх послуг або продуктів.
Наприклад, це не випадково, що логотип і упаковки для напоїв відомої всім марки залишилися червоні протягом багатьох десятиліть. У самому справі, навіть згадка про даному продукті, ймовірно, у вас відразу ж асоціює продукт з червоним кольором.
Цілком природно, що подібні колірні рішення внесли свій внесок у дизайн, це пов'язано насамперед з тим, щоб був візуальний інструмент для залучення клієнтів до вибору саме вашого продукту. Будь-який досвідчений дизайнер знає основи взаємодії та комбінації кольорів, щоб позитивно впливати на перше враження клієнтів до продукту або послуги.
У той час як різні культури зберігають індивідуалістичні вибори у квітах, у західному світі кольору для формування настроїв зазвичай зображаються таким чином:
Тому дуже важливо проаналізувати ринок і його специфіку при виборі колірної гами для Вашого бренду.