Роль менеджера в сучасному світі поліграфії

Роль менеджера в сучасному світі поліграфії

16.11.2010

Технології в сучасному світі дозволяють дизайнеру створювати чіткі, якісні зображення, однак якщо б не поліграфія, то вони б так і залишилися проектами на моніторі. Поліграфія вдихає життя в ці творіння, служить "містком" до кінцевого споживача, гарантуючи успіх компанії-продавця.

Важливу роль у розвитку будь-якого бізнесу відіграють активні продажі. А одним з найважливіших факторів успішної компанії є ефективність менеджерів. Наскільки це справедливо для галузі поліграфії? Більш ніж справедливо. Так як в цій області інші способи залучення замовників взагалі малоефективні. Компаніям, які не мають налагодженого механізму продажу та менеджерів-професіоналів, дуже складно залучати нових клієнтів.

Менеджер виступає свого роду буфером між замовником і виробником, його мета - стати для клієнта гідом в складному і багатогранному світі поліграфії. Крім того, це велика відповідальність, так як саме на підставі його дій клієнт буде в першу чергу формувати думку про компанію.

Саме тому грамотні менеджери, які вміють продавати таку непросту продукцію, як поліграфія, мають велику вагу на ринку.