Роль візитки у створенні іміджу вашої компанії

— 05.05.2017


Складно уявити сучасний бізнес без візитної картки. Вона дозволяє не тільки обмінюватися контактами з майбутніми партнерами, але і скласти перше враження про організацію. Тому друк візиток – необхідний крок у розвитку бізнесу, до якого потрібно поставитися з усією серйозністю. Друкарня «Вольф» допоможе вам у цьому питанні!

Для того щоб ваша візитка не стала однією з численних одноманітних карток, безцільно лежать на столі, вам слід серйозно підійти до її дизайну і вибору типу друку. Дотримуючись деякі правила, ви зможете вигідно виділити вашу візитну картку на тлі інших, а також зробити її одним з основних інструментів просування бізнесу.

Інформація

Візитку не варто перевантажувати зайвими написами, достатньо вказати назву організації, її логотип, повне ім'я та прізвище контактної особи, а також лаконічно і грамотно перерахувати основні види пропонованих послуг, адресу та контактні дані (електронна пошта, офіційний сайт, телефон).

Розмір і форма

Якщо візитна картка представляє вашу компанію, то слід дотримуватися стандартного розміру візитки 90*50 мм з горизонтальним розміщенням малюнка і написів. Якщо ж візитка персональна (з нестандартним підходом), то замовлення на виготовлення візиток можна робити і з вертикальним розміщенням інформації.

Оформлення і замовлення візитки

Величезну популярність набуває гибридний друк на візитках – точна і якісна технологія TWIN-SPOT, що з'єднує в собі глянцеві і матові елементи. Така печатка виглядає дорого, приємна на дотик, акцентує увагу на потрібної вам інформації і є важливою деталлю продає візитки.

Друкарня «Вольф», крім стандартних видів замовлення, пропонує цілодобове замовлення візитки онлайн, а також можливість скористатися послугою оформлення макета через «Біржу Дизайну».