Керівництво по візуальній рекламі вашого бренду

Керівництво по візуальній рекламі вашого бренду

26.07.2018

Якщо ви керуєте бізнесом, то напевно знаєте, наскільки важлива грамотна маркетингова стратегія. Погодьтеся, хочеться не відставати від успішних конкурентів, залучати нових клієнтів і при цьому не витрачати величезні суми на рекламу. Здається, це щось зі світу фантастики? А зовсім ні! Ми готові довести, що поліпшити бізнес можна за допомогою простих деталей, наприклад, вікон вашого офісу, кафе і вітрин магазину. Читайте нашу ексклюзивну добірку рекомендацій, щоб дізнатися, як зробити візуальне оформлення ефективним для бізнесу.

Грамотно використовуйте простір

Ваше вікно - це не тільки конструкція, задумана архітектором, але й чудовий майданчик для демонстрації брендових продуктів і залучення потенційних клієнтів. Але використовувати її потрібно правильно, ретельно продумавши розташування і розмір кожного рекламного елемента. На їх вибір істотно впливає розуміння цільової аудиторії. 

Якщо ваші клієнти – ділові особи, які займаються серйозними проектами, варто віддати перевагу стриманим відтінкам і великим елементам. Мінімалізм завжди приваблює людей з обмеженим вільним часом, тому що проходить повз вашого вікна бізнесмен неодмінно помітить стильну і ненав'язливу рекламу.

Враховуйте місцевість

Також при підготовці віконного оформлення важливо подумати про поле зору клієнтів. Якщо ви знаходитесь на жвавій вулиці, то, швидше за все, перехожі будуть дивитися на ваше вікно з певної відстані. А розташування уздовж вузького тротуару, навпаки, забезпечить постійний потік людей поблизу. Так що якщо хочете, щоб вас помітили, раціонально використовуйте просторів, орієнтуючись на вашу аудиторію.

Створіть красиву історію

Візуальне оформлення – це справжнє мистецтво, яке містити все, що здатне привернути увагу публіки, підняти їй настрій і мотивувати заглянути до вас, щоб дізнатися більше про вашу компанію.

У маркетингової індустрії кажуть, що люди купують не просто товар, а досвід і емоції, пов'язані з ним. Тому один з методів залучити цільову аудиторію – розповісти візуальну історію про ваш асортимент, яка надихне людей на покупку.

Наприклад, якщо ви продаєте харчові продукти, спробуйте розмістити їх на ковдрі для пікніка з плетеним кошиком і шампанським. Потім додайте трохи декоративної зелені або кори дерева, щоб викликати відчуття присутності на природі. Готово! Погодьтеся, такий гармонійний натюрморт нікого не залишить байдужим.

Зосередитись на деталях

Ще один дієвий спосіб поліпшити продажу – правильно розташувати продукти. І для цього необхідно знати деякі секрети. Припустимо, ви хочете прорекламувати товар, який не дуже приваблює покупців і не продається. Значить, варто задуматися і зрозуміти причину цієї проблеми. А раптом весь цей час ви не акцентували увагу клієнтів на перевагах продукту? Наприклад, ставили його на задній план вітрини, де складно розглянути симпатичну упаковку та її вміст. Настав час це виправити та вдихнути нове життя в ваше діло!

Виберіть один продукт в якості ключового і розташуйте його по центру, в самої помітної частини вітрини. Потім додайте інші позиції навколо основної у форматі «пірамідки». Така схема дозволить клієнтам сфокусувати погляд на потрібному товар і відразу ж звернути на нього увагу. При цьому намагайтеся не використовувати занадто багато одиниць і залишайте простір між ними, щоб не нагромаджувати загальну картину. Візьміть 5 товарів, які найбільше потребують хорошій рекламі, і будьте впевнені, що незабаром вони увійдуть в число найбільш популярних!

Також не забувайте застосовувати яскраві рекламні вивіски, що підсвічуються таблички та креативні постери. Вони ефективно приковують увагу і створюють запам'ятовується імідж бренду.

Грайте на контрастах

Якщо продукція має яскраві кольори – це відмінно приверне публіку! В іншому випадку ви можете підібрати яскравий і насичений фон, який допоможе товарам стати більш помітними та цікавими для покупців. 

Також прослідкуйте, як падає світло на ваше вікно, вітрину або полицю з продуктами. Розташуйте всі предмети, так щоб вони не перебували в тіні та в той самий час не потрапляли під прямі промені сонця. Так ви зможете зберегти їх привабливий товарний вигляд і допомогти навколишнім швидко помітити потрібний продукт.

Зробіть справжнє свято

Попереду урочиста подія або всесвітній свято? Так чому б не приурочити до нього ваш асортимент? Підготуйте тематичекие прикраси вітрин, вікон і стін, щоб підняти настрій собі та навколишнім, а також нагадати про придбання потрібних товарів і запропонувати ідеї корисних подарунків. 

Завчасно придумайте цікаві промоакції. Також розклей афіші зі знижками на продукти та послуги, які знадобляться для свята. Наприклад, до Дня закоханих можна запустити акцію «2 за ціною 1», запропонувати розіграш подорожей на двох, дарувати кожному відвідувачу валентинку зі знижкою на наступну покупку. Трохи фантазії, і ваші продажі стрімко підуть вгору!

Зберігайте вдалі ідеї

Ви пішли всім нашим радам і зробили відмінне оформлення магазину, офісу чи кафе, що по гідному оцінили клієнти? Чудово! Однак тепер не забудьте створити спеціальну папку, де будете зберігати всі фотографії, плакати та рекламні афіші. Через деякий час ви зможете повторно їх використовувати. Це значно спростить підготовку до різних заходів, наприклад щорічним свят та сезонних розпродажів. До того ж, маючи певний запас поліграфії, можна чітко побачити, яких рекламних виробів вам не вистачає, щоб встигнути замовити їх до наступної акції або промовыставке.

Ось і весь список найбільш корисних рекомендацій для успішної візуальної реклами. Використовуйте ці поради у вашому бізнесі, і відмінний результат не змусить себе чекати!