Як зробити так, щоб флаєр «зачепив»

Як зробити так, щоб флаєр «зачепив»

07.04.2020

Типовий флаєр — це одностороння форма комунікації, коли необхідно що-небудь запропонувати та зробити так, щоб аудиторія про це дізналася. Інформація на флаєрі може викликати цікавість і зацікавленість, однак різниця між монологом і діалогом все одно існує. В ідеалі необхідно залучити читачів, стимулювати їх до взаємодії, тоді зв'язок з потенційними замовниками буде набагато більш тісною. Ось кілька порад, як це зробити.

Спілкуйтеся з конкретною аудиторією

У бренду повинен бути свій голос. Саме так можна цілеспрямовано і стабільно спілкуватися з клієнтами за допомогою всіх маркетингових платформ — як друкованих, так і цифрових. Це стосується особливого «тони» спілкування, стилю контенту. Якщо не розробити такий «голос», то флаєри, будуть одночасно звертатися до всіх і ні до кого. Також дуже важливо враховувати особливості аудиторії, вік, стать та інші демографічні показники. Це дуже важливо для ефективної кампанії.

Ставте питання

Найчастіше флаєри несуть рівну і нудну інформацію, до якої респондент залишається байдужим. Спробуйте переформулювати контент. Замість того, щоб писати те, про що ви хочете, щоб люди знали, поставити питання так, щоб читачі захотіли дізнатися відповідь. Зрозуміло, кожен бізнес має свою специфіку і немає єдиного універсального рецепта для правильного питання. Необхідно проаналізувати, що може «зачепити» конкретно вашого замовника і використовувати це як тригер в питаннях. Більш того, одного питання може бути недостатньо — така форма спілкування досить буденна. Спробуйте серію питань, вона може бути трохи дратує, особливо якщо читач не знає відповідей. Але це роздратування відмінно спрацює.

Будьте оригінальними

Так само, як важливо мати унікальний «голос» бренду, необхідно бути оригінальними, підбираючи контент для флаєра. Якщо використовувати одні й ті ж чіпляючи фрази, аудиторія не буде відчувати довіри. Не намагайтеся переробити або піднести під новим соусом старі ідеї, запропонуйте щось абсолютно нове. Якщо те, що ви пропонуєте є тільки у вас, обов'язково дайте про це знати.

Оригінальність стосується не тільки контенту, але й оформлення. Продумайте, як можна використовувати невеликий простір найбільш ефективно, які нестандартні шрифти можуть сподобатися потенційним замовникам, які їхні уподобання щодо кольору. Також варто креативно підходити й до поліграфічного виконання — підбирати унікальні види обробки. Наприклад, флаєр з нестандартною висічкою, вибірковим текстурованим лаком, видрукуваний на дизайнерському рельєфному папері, приверне набагато більше уваги, ніж звичайний.

Просіть фідбек

Отримати фідбек або залучити до участі в опитуванні за допомогою флаєра — ще один чудовий спосіб комунікації з аудиторією. Так ви даєте зрозуміти, що цінуєте думку замовників, і це обов'язково викличе повагу. Навіть якщо розповсюдження флаєрів не привело до продажів, у вас є можливість отримати цінну інформацію і запропонувати користувачам кращі продукти або послуги в майбутньому.

Використовуйте відгуки

Відгуки, особливо подяки від покупців, дають аудиторії знати, що існують реальні люди, які довіряють бренду. Однак тут необхідна чесність і щирість. Надмірне редагування обов'язково розпізнають — і це викличе відторгнення, вдарить по іміджу бренду.

Можливо, очікувати чогось надприродного від невеликого шматочка паперу занадто амбіційно. Але коли флаєри по-справжньому взаємодіють з аудиторією, відгук буде дуже суттєвим і повернення інвестицій настане швидко.