
Практично всі компанії знаходяться в постійному пошуку нової та недорогої реклами. Хенгери — один з найбільш націлених і ефективних методів, який ще не надокучив і не набрид клієнтам як, наприклад, листівки у метро. Вони добре працюють в невеликому радіусі навколо рекламованого об'єкта. Щоб хенгери найкраще «спрацювали», потрібно знати декілька хитрощів, про які ми вам зараз розповімо.
Чітко і ясно
Необхідно пам'ятати, що потенційний клієнт обов'язково візьме ваш хенгери в руки хоча б один раз, коли буде знімати його з ручки своїх дверей. У вас буде не більше пари секунд, щоб донести до нього головну інформацію. Після цього, швидше за все, хенгер відкладуть або викинуть. Ваше завдання проінформувати клієнта про послугу, продукт або спеціальну пропозицію буквально у двох словах. Наприклад: послуги електрика, нова піцерія, дисконт пред'явнику хенгера.
Виходячи з цього потрібно використовувати привабливий дизайн, яскраві кольори, великий шрифт. Рекламне повідомлення має складатися не більше, ніж з п'яти слів. Буде чудово, якщо ви зможете їх римувати або додати нотки гумору.

Створіть дійсно вигідну пропозицію
Будемо чесні: знижка в 10% і менше не надто зацікавить клієнта. А ось при замовленні двох піц отримати третю безкоштовно — завжди приємно і суттєво. Примусьте клієнтів для підтвердження знижки приносити хенгер. Тоді ви будете знати, наскільки ефективною була реклама, а також які райони найбільше зацікавилися вашою рекламою.
Зрозумілі зображення
Друкарські помилки — ключовий спосіб донести до клієнта інформацію про те, що ви пропонуєте, оскільки понад 80% інформації людина сприймає органами зору. Важливо, щоб картинка просто і зрозуміло доносила до клієнта головне посилання. Не потрібно нічого складного, алегорій або натяків.
Скажімо, якщо у вас кафе, зробіть фото сервірованого столу з набором страв, напишіть ціну або відсоток знижки. Ваше завдання привернути увагу, змусити людину більш уважно вивчити вашу рекламу. Подробиці залиште для зворотного боку.

Будуйте впізнаваний бренд
Люди скептично ставляться до всього нового. Щоб підвищити кількість прочитаних, а не викинутих хенгер, варто зробити їх впізнаваними. Щоб клієнт вже здалеку бачив, що прийшли нові вигідні пропозиції саме від вашого закладу.
Для початку необхідно вибрати набір корпоративних кольорів і строго їх дотримуватися. Також варто розробити простий логотип з великими елементами, помітний з великої відстані. Ну і головне — репутація. Поставте мету вибудувати довгострокові відносини з клієнтом і завоювати його довіру.
Заклик до дії

Необхідно чітко озвучити, чого ви очікуєте від клієнта. Прийти, відвідати, скористатися знижкою. Так ви даєте зрозуміти, які дії необхідно зробити читачеві. Подбайте і про обмежений час. Створіть такі умови, щоб клієнт поспішив у ваш магазин або кафе, побоюючись, що пропозицією скористається хтось інший.
Якісне виконання
Обов'язково замовляйте друк у якісного і надійного виконавця, перевіряйте дозвіл малюнків і правильну підготовку макета. Використовуйте нестандартну обробку, наприклад, ламінування або вибірковий лак, папір хорошої якості. Все це допоможе сформувати імідж солідної компанії.
Отже, хенгери — це відмінний спосіб розповісти сусідам про себе. Вони допомагають сформувати у клієнта лояльне ставлення до бренду, підвищити відвідуваність вашого закладу в рази, що не бив при цьому по бюджету. Головне розробити по-справжньому вигідну пропозицію, креативно підійти до дизайну і якісно видрукувати.