Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Сезонна упаковка на варті хороших продажів

Сезонна упаковка на варті хороших продажів

04.10.2018

До кожного підприємця рано чи пізно приходить розуміння того, що в певні дні року не так важливо пропонувати супертовар, скільки вміти його "смачно" подати та відповідно продати. 

Особливе значення тут має упаковка, тематично відповідна майбутній події. Серед звичайних коробок серія в соковитій сезонній упаковці виглядає дуже виграшно. А в Кануни свят відсутність тематичних дизайнерських вкраплень на товарі споживач може сприйняти як неувагу до клієнта. 

Звернемося до великодніх днів: навіть звичайні цукерки у вигляді яєць, з великодніми кроликами та іншою атрибутикою люди більше купують в яскравих, святкових упаковках і на подарунки дітям, і собі додому.

У всіх успішних кейсах підвищена увага приділяється сезонності та поданням продукту на ринку в унікальній упаковці. Світові ТМ в обов'язковому порядку розробляють дизайни упаковок до певних подій або свят. Посил простий і зрозумілий: клієнт купує більше, ніж просто товар, він набуває гарний настрій і задоволення тримати в руках красиво оформлений виріб. Pepsi, M & M's, Coca-cola, Mc'donald's, Oreo, Starbucks щорічно придумують нові максимально барвисті та функціональні упаковки та етикетки, тим самим піднімаючи попит на свою продукцію.

Дизайнерські команди M& M's, Oreo-майстри задиристих, веселих упаковок-страшилок на Хеллоуїн, від яких не можуть відірватися діти. Starbucks обіграє всі сезонні події на паперових стаканчиках, при цьому на додаток пропонуючи, наприклад, новорічні використовувати як ялинкові прикраси. А до дня всіх закоханих компанія випустила лімітовану серію інтерактивних упаковок, які взаємодіють з додатком. 

Дизайн упаковки

Дизайн упаковки-суміш креативу, творчості, практичності та позиціонування самої компанії на ринку. Його роль у збільшенні продажів, зростання підприємства і капіталізації бізнесу величезна. Успіх британського виробника Dorset Cereals, що випускає мюслі, гранолу і каші, тому приклад. Редизайн упаковки дозволив компанії за три роки з моменту зміни дизайну збільшити вартість ТМ в 11 разів, з 4 до 45 мільйонів £.

Щоб розробити продаючий дизайн, що привертає увагу, варто досліджувати очікування цільової аудиторії, для кого, чого призначається товар, в якому ціновому сегменті знаходиться продукція, де вона буде реалізовуватися. Маючи ці дані можна приступати до розробки дизайну, враховуючи такі аспекти:

  • Легкість сприйняття і ясність. У минулому залишилися довгі тексти на упаковці. Словесний мінімалізм прийшов на зміну: головна інформація, що дозволяє покупцю зрозуміти, що за продукт, його властивості, і хто виробник - цього достатньо для споживача. Обов'язкова інформація розміщується в зручному для ознайомлення споживачем місці.
  • Наявність вільного простору. "Заспамленность" упаковки всіма можливими елементами вже не цікава покупцеві, вона заважає швидко сфокусувати увагу на головній інформації.
  • Вибір шрифту. Тут часто беруть за основу асоціацію з продуктом, оскільки шрифт і сам може розповісти про товар. Для кремів, наприклад, багато ТМ використовують округлі шрифти, тим самим доносячи до покупця характеристику продукту: зволоження, легкість, м'якість, природність, кремовидность і т. д.
  • Визначення колірної гами. Яскраві, насичені малюнки, графіка привертають увагу споживача, але при виборі кольору знову ж необхідно враховувати продукт, його властивості та ЦА. Колір повинен асоціюватися з товаром і викликати у покупця необхідність придбати найсвіжіший, натуральний, дарує здоров'я, хвилини задоволення або радості продукт.
  • Елементи дизайну застосовуються практично завжди, оскільки з їх допомогою виробник доносить до покупця свою історію про продукт, будь то зв'язок зі здоровим способом життя, веселим дозвіллям та інше, показуючи, що разом з товаром людина купує для себе краще майбутнє. 

Різноманітність дизайнерських фішок - безліч. Поширення і популярність сьогодні отримали такі прийоми:

  • Відхід від буденності, звичної для обивателя взаємозв'язку між продуктом і упаковкою. Однак подібне "хуліганство" дозволено, якщо маркетингова стратегія продумана на всі 100%. Компанія Heineken, наприклад, дозволила собі піти від канонів, завдавши на упаковку фото картин великих художників, і зробила черговий прорив у продажу пива. 
  • Додавання нарочито яскравих, соковитих фарб в дизайн і незвичайне, ексцентричне оформлення. Використання таких дизайнерських вкраплень змушує споживача зупиняти на продукті погляд, вивчити його, взяти в руки та купити. Для виробника - це реальний шанс розширити ЦА. Колірна гамма в змозі "зістарити" і "омолодити" коло покупців.
  • Застосування вінтажного стилю, що має на увазі дотримання тимчасових і брендових кордонів. Тобто, шрифт зобов'язаний бути згідно обраної епохи, як і малюнок, орнамент, колірна гамма і сам пакувальний матеріал. Мікс у Вінтажі не вітається.

Впізнаваність - один з основних критеріїв відбору в потоці інформації людиною. Але щоб споживач зупинив погляд на продукті, дизайн не повинен залишити його байдужим. 

Вибір матеріалу

Правило єдине і непорушне: сезонна упаковка-тільки з якісних матеріалів. Використання добротної упаковки не є бездумна трата грошей - це інвестиція в свій бренд, компанію, майбутнє масштабування діяльності. 

Чим краще матеріал, тим більше у споживача виникає відчуття, впевненість в покупці якісного товару.


Вибір матеріалу безпосередньо залежить від самої продукції, для якої необхідна упаковка. Ми рекомендуємо нашим клієнтам звернути увагу на запропоновані матеріали: крафтовые упаковки будь-якого розміру; картонні упаковки для цукерок, листівок, сувенірів, пазлів, косметики та іншої продукції; упаковки для їжі з безпечного та якісного матеріалу; фірмові пакети, а також бирки для реклами та маркування продукту.

Приміром, використовувана при виробництві революційна технологія TWIN-SPOT дозволяє надати простій картонній коробці привабливий, престижний вигляд. "Ефект апельсинової кірки" можна використовувати частково або в поєднанні з лаками, глянцевими та матовими....