Сила індивідуальності в просуванні бренду

Сила індивідуальності в просуванні бренду

29.08.2017

Сила індивідуальності в просуванні бренду

Саме особистість кожного контактує з контрагентом вирішальним чином впливає на формування загального враження. У кінцевому рахунку, якими не були б стратегії в бізнесі, або як би ні були налагоджені процеси, все залежить від особистостей, що приводять все це справа в рух. Тому-то підбір правильної команди є запорукою успіху. Однак, важливо не лише зібрати команду і добитися успіху, а й підтримувати гідний інформаційний фон в бізнес-середовищі, що і є ключовим завданням сучасного маркетингу.

Як говориться, другого шансу справити перше враження не дається. Цим багато в чому обумовлюється важливість першого контакту. До того ж, у наш динамічний час феєричної боротьби за увагу потенційного клієнта будь можливий контакт повинен бути максимально ефективним. Незаперечний факт – популярність бренду будується на «людському факторі» і від'ємне значення цього фактора є згубним для бізнесу. Іншими словами, у правильному бізнесі, правильні люди повинні вміти виробляти правильне враження для отримання правильних результатів.

Незмінна супутниця першого враження – візитна картка. Підхід до її оформлення вимагає не меншою ретельністю, ніж вибір осіб, яким довірено представлення бренду. Розробляючи дизайн візиток варто пам'ятати про загальноприйнятих правил у світі бізнесу і при цьому враховувати індивідуальні особливості. Саме гармонійне єднання стандартів і стилю дозволяє виділити бренд серед подібних. 

Сьогоднішні можливості поліграфічної промисловості дозволяють нам реалізувати найсміливіші рішення. Головне, як і у всякій справі, дотримання почуття міри та такту. Безумовно, в такому делікатному питанні важлива професійна підтримка надійного поліграфічного партнера. Адже навіть найвдаліший дизайн можна зіпсувати неякісно обраним матеріалом для його нанесення. 

Ми, як лідери галузі, охоче ділимося знаннями та досвідом, допомагаючи замовнику з оптимальним вибором. При цьому, у кожному конкретному випадку ми виходимо з загальних вимог так званого бренд-бука і допомагаємо в гонитві за новаціями й креативом не відступати від свого стилю. На жаль, хоча швидше за все-таки на щастя, універсального рецепта для створення правильної візитки не існує. Тим не менш, ми віримо, що кожен може знайти для себе особисто, спираючись на сформульовані нами основні постулати.

Отже, ось наші 5 заповідей щодо створення продають візиток.


Бувши єдиним представником бренду можна сміливіше експериментувати в залежності від результатів «пошуку себе» в бізнесі або трендових віянь. А от коли бренд представляє команда уповноважених на те осіб, варто дотримуватися єдиного стильового рішення. Адже в такому разі кожна партія візиток буде сприяти «крапельному» просування, коли кожна візитка-крапля буде допомагати формувати потужний потік інформації про бренд.


Розміщуючи інформацію на візитці варто дотримуватися стандартних правил – основне місце відводити ПІБ і контактам. Не варто намагатися вмістити зміст рекламного буклету з переліком послуг або другорядні регалії. Як правило, подібного роду надмірності можуть мати протилежний ефект. Теж стосується надмірного використання різних "наворотів" зразок тиснення "по-багатому" або радикальної колірної гами. Однак, при належному умінні можна спробувати додавати додаткові елементи, для виділення сфери діяльності або функціональної позиції. 


Одним з найбільших помилок є спроба універсалізувати інформацію на візитках. Ми підбираємо різну одяг для різних випадків? Адже ми не використовуємо одні й ті ж меседжі для різних цільових аудиторій? Так чому ж маркетолог не піклується про те, щоб у ключових представників бренду для кожної ЦА була «профільна» візитка? Особливо це актуально для дуже діяльних представників бренду. Якщо крім керівництва бізнесом він ще й веде громадську діяльність в лавах якоїсь бізнес-асоціації – це однозначно повинні бути два відповідних комплекту візиток. Також у ТОПів бізнесу обов'язково повинні бути візитки з робочими контактами для «масового поширення, комплект з особистим телефоном може бути використаний для більш вузького кола, а от для зустрічей з яким-небудь міністром можна завестися спеціальним комплектом з фотографією. 


Дизайн, що вдало підібране масштабування, наявність правильно розставлених акцентів можуть у підсумку знівелювати невірно обраним матеріалом. На якості візиток не варто економити. І кажучи про якість, ми маємо на увазі набір оптимальних характеристик, доречний для конкретного замовлення. Мова йде про вибір не найдорожчого, а саме самого підхожий для того чи іншого випадку. Якщо макет містить складні зображення – обраний матеріал повинен передати всі ці тонкощі та, приміром, оксамитова поверхня в такому випадку буде явним «перебором».


Дотримання всіх правил і рекомендацій щодо оформлення візиток працює лише в комплексі з належним дотриманням задекларованих при її передачі зобов'язань. Даючи обіцянки прийняти дзвінок «у будь-який час», подбайте про свою доступності. Варто подбати й про своєчасне відповіді, якщо звернення надійшло електронною поштою. Ваша візитка і подальше вироблене враження від спілкування з вами – все це формує ставлення до бренду. Пам'ятайте, ваш стиль ведення справ впливає на побудову не тільки вашої особистої репутації, а й репутації бренду, вінчає вашу візитку.