Наліпки: дитяча забавка чи потужний рекламний інструмент?

Наліпки: дитяча забавка чи потужний рекламний інструмент?

20.09.2023

Останні кілька років багато брендів активно використовують наліпки для рекламних кампаній. На перший погляд, цей інструмент може здатися по-дитячому несерйозним, але саме в цьому його переваги. Стікери нагадують нам про дитинство й апелюють до внутрішньої дитини. А приємні почуття, теплі асоціації з брендом – саме те, на що полюють маркетологи. Навіть якщо ваша компанія займається дуже серйозними речами, легка ностальгія та душевність допоможуть посилити лояльність клієнтів.

Як з'явилися наклейки

Згідно з однією з теорій, стікери розпочали свою історію ще за часів Стародавнього Єгипту, коли люди клеїли папірці з назвами та цінами своєї продукції на стіни ринків. Це був простий та швидкий спосіб надати клієнтам найпотрібнішу інформацію.

Перші комерційні етикетки для продуктів, якими ми знаємо їх сьогодні (аркуш паперу, приклеєний до поверхні), вперше з'явилися у 1880-х роках. Формат паперової етикетки виріс із практики малювання безпосередньо на ящиках та прив'язування ярликів до пакування. Ріст економіки вимагав швидкого та уніфікованого методу маркування продуктів. З’явилася потреба в етикетках на ящиках для фруктів, що постачалися за кордон. Наприклад, апельсини, вирощені в Південній Каліфорнії, можна було відправити до Нью-Йорка, і для їх ідентифікації були потрібні етикетки. Англієць Роуленд Хілл у 1839 році винайшов клейкий папір (чим відкрив двері поштовій марці) та фруктові компанії почали наклеювати декоративні етикетки на ящики, щоб виділитися серед конкурентів. Chiquita стала королем імпортерів фруктів, коли помістила наклейки безпосередньо на свої банани.

Ранні етикетки виконували ту ж функцію, що й ті, що ми бачимо сьогодні на роздрібній полиці: вони мали затьмарити конкурентів, привернути увагу покупця та передати інформацію про продукт та продавця. Вінтажний дизайн для наліпок багатьох популярних брендів, які існують і досі, приваблює колекціонерів.

У Сполучених Штатах стікери набули поширення після того, як Стен Ейвері представив самоклейні етикетки в 1935 році. Він був засновником Avery Adhesives. Але незабаром він об'єднався з іншою компанією під назвою Dennison Manufacturing, щоб створити Avery Dennison, компанію, яка існує досі. Перші круглі наклейки, які створив Ейвері, були досить витонченими, бо легко знімалися, не залишаючи слідів на продукті.

У чому фішка

Перші круглі наклейки Avery були створені для того, щоб виробники могли вказувати ціни на свою продукцію. Незабаром Ейвері зрозумів, що на цих етикетках може бути більше інформації. Вони почали створювати товарні етикетки для різних виробників. Сьогодні багато брендів використовують наліпки як дешевий спосіб поширення інформації без батарейок.

Стікери привертають увагу глядачів і можуть розміщуватися практично в будь-якому місці – на стінах, вікнах, автомобілях, комп'ютерах, рюкзаках, тротуарах, дверях та механізмах – що робить їх потужним та недорогим маркетинговим інструментом. Переваги стікер-маркетингу:

  • Усі люблять наліпки. Якісні наклейки мають вищу цінність, ніж інші друковані рекламні матеріали, зокрема брошури та візитні картки. Подібний сувенір, отриманий поштою, важко викинути. Люди миттєво вигадують місця, куди можна приліпити стікер.
  • Географічна видимість. Наліпки дозволяють бренду вийти за межі безпосередньої географічної зони. Видимість на автомобілях чи рюкзаках, портативних комп'ютерах та пляшках із водою поширює бренд серед нескінченної аудиторії, яка інакше була б недоступною.
  • Ефективність витрат. Наклейки - це надзвичайно економічний спосіб справити незабутнє враження. Друкарські інновації роблять виробничі витрати дуже низькими.

Як може виглядати маркетингова кампанія зі стікерами

Світ стікер-маркетингу величезний. Багато молодих людей розміщують свої наклейки на пляшках з водою, ноутбуках чи вікнах автомобілів. Якщо ви націлені на цю вікову групу, переконайтеся, що у вас є привабливий логотип, слоган та дизайн, які змусять людей хотіти з гордістю демонструвати наклейку.

Крім того, наклейки стануть чудовим інструментом, щоб залучити аудиторію, яка має дітей. Турбота про малюків додає вам більше очок в очах клієнтів.

Можна використовувати наліпки як пломбу для будь-яких коробок або конвертів, які надсилає ваша компанія. Це показує, що ви «виробник» продукту, і може стати приємним естетичним доповненням до пакування. Невеликим підприємствам, які не можуть витрачатися на гравіювання або прямий друк на транспортних/пакувальних матеріалах, наліпки дають змогу виділити продукти.

Компанії можуть включати наліпки як доповнення до покупок. Наприклад, якщо хтось купує книгу, він отримує безкоштовну наліпку для декору.

Ви можете розмістити важливу інформацію на наліпках, наприклад, вашу адресу, адресу електронної пошти, номер телефону, дати акції та час роботи. Ви можете обрати наклейку, що легко відокремлюється, або стікери, здатні витримати суворі погодні умови.

Стратегія офлайн-маркетингу наклейок може бути пов'язана з вашою присутністю в Інтернеті. Наклейки з QR-кодами можуть посилатися на потрібну цільову сторінку або сторінку заповнення форми. І поки стікер залишається десь наклеєним, він є як фізичним, так і віртуальним входом в історію вашого бренду.

Поради щодо дизайну

Наліпки - це буквально чисте полотно, яке можна використовувати для різноманітної творчості. Індивідуальні форми та наліпки зі складною висічкою – це яскравий дизайн, який найкраще підходить для брендів, що прагнуть заявити про себе.

Якщо ваш бренд вимагає чогось класичного, не піддавайтеся спокусі переграти з дизайном. Маленькі наліпки з великою кількістю контенту або ефектів ускладнюють створення та читання. Ідеальним варіантом стане стильна наліпка на матовому покритті – вона приємна на дотик і звертається не лише до візуального сприйняття, а й до почуттів людей.

Металізовані наліпки, наліпки з лаком виглядають дуже красиво та асоціюються з «люксовістю».

У Друкарні Вольф можна замовити наліпки різноманітної форми на різних матеріалах. Завантажуйте свій макет на сайт або звертайтесь до менеджерів просто зараз!