Ручки, пляшки з водою, футболки, кухлі… Варіантів багато, як можна вибрати лише один? Наш короткий посібник допоможе визначитися, яка саме сувенірна продукція для бізнесу найбільше підходить!
Аудиторія
Отже, перш ніж зупинитися на конкретному предметі, постарайтеся дізнатися якнайбільше про свою цільову аудиторію. Один із простих способів – подивитися на вік потенційних клієнтів. Кожне покоління має певні риси та інтереси.
Наприклад, старші люди не настільки одержимі технологіями, як молоде покоління. Для тих, хто вже вийшов на пенсію, будуть актуальні рекламні товари, присвячені їх захопленням та домашньому відпочинку, скажімо, маски для сну, теплі пледи, кухонне начиння, ароматичні свічки.
Людям, які активно будують кар'єру, будуть цікавими товари для офісу, скажімо, контейнери для їжі чи сумки. Молоде покоління, що виросло разом із соціальними мережами та потоковими сайтами, любить ділитися фотографіями, переглядати відео, грати у комп'ютерні ігри. Для них добре підійдуть веб-камери або навушники. Дітям можна подарувати книжки, іграшки, набори для малювання.
Крім того, цільову аудиторію можна оцінювати і за інтересами. Пляшки з водою – чудовий вибір для тих, хто займається спортом та піклується про своє здоров'я. Якщо йдеться про подарунок для професіоналів у своїй галузі, то підійдуть вишукані елегантні вироби, наприклад, ручки з гравіюванням або блокноти у твердій палітурці. Автомобілістам можна подарувати ароматизатори для повітря.
Бюджет
Другий важливий етап при виборі - визначитися, скільки ви готові витратити і скільки людей має отримати ваш подарунок. Скажімо, якщо аудиторія невелика – можуть підійти сумки-холодильники. А якщо йдеться про масову роздачу – то ручки або брелоки стануть кращим варіантом.
Крім вартості подарунків, необхідно врахувати вартість нанесення зображення і персоналізацію, якщо вона запланована.
Брендувати сувеніри можна різними способами, що впливає на остаточну вартість: трафаретний друк, термосублімація, блінтове або гаряче тиснення, цифровий друк, вишивка – уточніть у друкарні можливості та попросіть різні варіанти для тих самих продуктів, щоб дійти остаточного рішення.
Розповсюдження
Ще один важливий чинник – де і коли планується поширення ваших сувенірів. Ви особисто даруєте подарунок кожному клієнту до свята, розсилаєте поштою нагадування про себе чи роздаєте щось у людних місцях? У першому випадку потрібно щось цінніше, у другому – легке та компактне, у третьому – максимально доступне за ціною. Крім того, варто врахувати пору року (скребки для льоду актуальні взимку, а сонячні окуляри влітку).
Тип бізнесу
Окрім універсальних рекламних продуктів на кшталт ручок чи чашок, можна зробити вибір на користь сувенірів, пов'язаних із вашим бізнесом. Наприклад, для турфірм це можуть бути пледи, які зручно брати в дорогу чи термочашки; для б'юті-бізнесу - косметички та дзеркальця; для навчальних закладів – папки для організації навчальних матеріалів.
Футболки, кавові кружки та інші фірмові товари люблять усі, і це чудовий спосіб заявити про себе. Друкарня Вольф пропонує величезний вибір бізнес-сувенірів, які брендуються за допомогою різноманітних технологій. Наша команда готова допомогти вам у виборі вже сьогодні!