Вуличний маркетинг: час вийти в люди

Вуличний маркетинг: час вийти в люди

30.11.2017

Сарафанне радіо – ідеальний спосіб просування бізнесу. Але він базується на відгуках людей, які вже знайомі з продукцією або послугами. А як краще всього привернути увагу потенційних клієнтів, які ще не знають про ваші переваги? Правильна відповідь – вуличний маркетинг.

Куди бігти?

Вуличний маркетинг – оригінальний спосіб просування за межами будівлі, де знаходиться бізнес, наприклад, на вулиці або в торговому центрі. Серед найчастіших прикладів - роздача друкованої продукції в місцях скупчення людей: на вулиці, у фойє готелів або бізнес-центрів, залах очікування.

У сучасному, залучення в Інтернет світі, онлайн-реклама з'являється скрізь – спонсорських постах в соціальних мережах, в пошуковій видачі та навіть на улюблених сайтах. У людей виробляється імунітет до онлайн-меседжів, і в цьому шумі легко загубитися. Ось кілька тактик, допомагають залучити користувачів до спілкування, стимулювати їх спробувати продукцію, заглянути в офіс або магазин, відвідати захід.

1. Підвищить впізнаваність

Вуличний маркетинг дає можливість представити себе людям навколо. Для найкращих результатів варто сфокусуватися на конкретному районі або групі. Наприклад, якщо ви – власник ресторану, можна вранці роздавати флаєри біля прилеглих офісів або в студмістечку, підкреслюючи вигідну пропозицію на бізнес-ланч. Ви також можете запропонувати якесь частування або тестову версію продукту тим, хто прийде. Якщо робити це регулярно, то вас незабаром почнуть впізнавати, що дуже важливо для вибудовування довірчих відносин у певному співу товаристві.

2. Удоскональте звернення

Поставте себе на чуже місце. Ми всі часто роздратовано сприймаємо людей, що роздають рекламну продукцію на вулицях. Тому важливо не зачіпати чуже особисте простір. І ще треба врахувати, що є дуже мало часу, щоб привернути увагу, тому звернення має бути максимально стислим та інформативним. Спробуйте коротко сформулювати відповідь на питання «Що я отримаю, якщо візьму флаєр»? Відповідь має бути приблизно таким: «Хочете 50% знижки на першу мийку автомобіля?» або «Отримаєте безкоштовне тістечко до будь-якої кави до 4 вечора».

Користувач повинен миттєво оцінити вигоду, яку отримає, взявши флаєр. Та й це вбереже вас від того, що флаєр опиниться в найближчій смітнику.

3. Ставте чіткі цілі

Це важливо при будь маркетингової активності. Наприклад, вам потрібно не просто збільшити число відвідувачів бару, а збільшити його на 25%, продавши на 15% більше напоїв протягом «щасливих годин». Вимірний результат допоможе зрозуміти, які тактики спрацювали, а які – ні.

4. Вивчіть варіанти

Для кожного конкретного випадку підійде своя поліграфічна продукція. Наприклад, роздавати на вулиці найкраще флаєри або листівки - це бюджетний варіант, основна мета якої-донести коротку інформацію. Якщо ви віддаєте перевагу відразу надати клієнтам більше інформації про себе - підійдуть рекламні буклети чи брошури. Ну а якщо у потенційного клієнта часу побільше, наприклад, в залі очікування клініки або перукарні - можна розкласти об'ємні каталоги з красивими ілюстраціями. Не забудьте при цьому покласти поруч і стопочку візиток - щоб клієнт міг взяти, якщо зацікавиться.

5. Виберіть правильне місце

Навіть якщо ви витратите багато часу на створення хорошої пропозиції, красивий і помітний дизайн – це не гарантія того, що люди прочитають повідомлення. Потрібно ретельно продумати місце, де брошури або флаєри точно привернуть увагу та викличуть бажання зазирнути всередину. Хороший приклад – дієтолог залишає інформацію на дошці оголошень в магазині органічних продуктів, а компанія, що надає послуги по вигулу собак, розміщує постер в кімнаті очікування ветеринарної клініки. Ще одне чудове місце – зупинки громадського транспорту. Очікування змушує людей читати інформацію навколо.

6. Будуйте власну партнерську мережу

Запропонуйте компаніям, розташованим неподалік, розмістити флаєри або постери у себе – і вони дадуть відповідь вам взаємністю. Це безцінні відносини, оскільки у кожного свій унікальний досвід, яким варто обмінюватися. Наприклад, у фойє готелів можна розкласти флаєри екскурсійного агентства. 

7. Підберіть правильного підрядника по друку

Останнє за порядком, але не за значенням – поліграфічне оформлення ваших матеріалів. Саме від їх якості залежить і перше, і остаточне враження потенційних замовників. Якщо мова йде про постер, то варто вибрати якісний папір і підібрати відповідний тип друку і фарб, післядрукарської обробки. Наприклад, щоб постер не боявся води або швидко не вигорів на сонці.

Якщо ваш вибір – брошури, буклети або каталоги – їх дизайн і виконання повинні залучати читача, викликати бажання перегорнути все до кінця і прийти до вас у гості. Тому потрібно високоякісний друк зображень з високою роздільною здатністю.

І навіть якщо ви зупинилися на самому простому варіанті – роздачі флаєрів – у правильній друкарні не тільки допоможуть якісно надрукувати, але і розкажуть, як максимально заощадити. Але це вже інша історія...