14.07.2020
Успіх бізнесу з виготовлення харчових продуктів багато в чому грунтується на унікальному і привабливому бренд. Брендована упаковка — найважливіша частина продуманої стратегії брендингу. Саме багато в чому завдяки їй споживачі можуть легко співвіднести ваш бренд з конкретними харчовими продуктами та напоями.
Одна з основних функцій упаковки з харчовими продуктами — гарантувати збереження їжі при транспортуванні та зберіганні протягом певного періоду часу. Їжа повинна залишатися свіжою, привабливо виглядати, не втрачати смакові якості. Тому для кожного товару необхідно розробляти свій варіант упаковки, виходячи з розміру, фізичних і хімічних властивостей, термінів зберігання, варіантів використання.
Наприклад, упаковка для шоколаду або упаковка для торта повинна забезпечувати цілісність цих виробів. Упаковка для доставки їжі повинна бути зручною в експлуатації, зберігати температуру.
Сувенірні кондитерські вироби краще упаковувати оригінально, так щоб їх було приємно дарувати та отримувати. Скажімо, відмінний варіант — упаковка у вигляді великої цукерки. Її по достоїнству оцінять і діти, і дорослі.
Крім зручної та правильної конструкції, дуже важливий і вибір матеріалів — паперу, картону, друкарських фарб, лаків. Все це повинно бути безпечним і дозволеним до використання з харчовими продуктами.
Брендинг в харчовому бізнесі допомагає створити ідентичність серед споживачів. Люди дізнаються і люблять ваші товари часто з перших вражень. Упаковка стає своєрідним способом спілкування. Вона дає можливість без дорогої реклами донести клієнтам певне повідомлення через добре продуманий дизайн, колірні рішення, корпоративну символіку.
У Друкарні Вольф можна замовити якісну упаковку для різноманітних харчових продуктів і солодощів. Сучасні технології та якісні матеріали гарантують надійність і безпеку наших виробів.