Візитки: креативно і незабутньо

Візитки: креативно і незабутньо

11.12.2018

Чудове перше враження - вимога номер один, яке пред'являється до візитки. Агресивний маркетинг - істотний фактор успіху, але перші кроки завжди починаються зі знайомства. Саме візитки говорять про вас перші слова. Ще до того, як стартує рекламна кампанія, ви починаєте взаємодіяти з клієнтом, розповідаєте йому, хто ви та чим займаєтеся. При нинішньому рівні конкуренції важливо розробити листівку не просто з яскравим і помітним дизайном. Це має бути» розумне " виріб, який запам'ятається, завдяки оригінальності. І ось деякі приклади, які можуть вас надихнути.

Інтерактивність

Нічого немає краще, ніж залучити потенційного замовника в цікаве заняття. Приміром, з візитки Intersection Magazine можна скласти модель спортивного автомобіля 69 Nissan Skyline GT-R. Час, витрачений на те, щоб зібрати це виріб означає те, що контакти були помічені, і підсилює загальне враження. Подібні візитки - хороший шанс вразити замовника своєю креативністю.

Схожий приклад - візитка австралійського магазину меблів, з якого можна виготовити символічну модель стільця 1934 року, створеного дизайнером Джеральдом Саммерсом.

Візитка бренду Trick & Treat перетворюється в настільну гру, що дуже добре гармонує з іграшковим асортиментом цієї компанії.

Оригінальний виріб можна замовити навіть, якщо ви не представник великого бізнесу, а власник невеликої перукарні.

Користь

Непоганий вибір-зробити візитку, що приносить якусь користь. Наприклад, таку, яка може відкривати пляшки. Такий варіант візитки буде використовуватися досить часто і служити нагадуванням про ваш бізнес.

Те ж саме стосується і візитки з функцією флешки. Це особливо корисно, якщо ви проводите якийсь захід, і є необхідність надати клієнтам різні рекламні матеріали, наприклад, каталоги в електронному вигляді. Флешка буде під рукою ще частіше, ніж відкривачка. 

Тестова продукція

Бізнес компанії Lush пов'язаний з ландшафтним дизайном. Оригінальним рішенням було створити візитку у вигляді невеликого конвертика, в яку помістити насіння трави, і надрукувати інструкцію: «Для кращого результату розкидайте насіння і запросіть Lush».

Візитка лікаря Прамода Ніфадкара розміщується на повітряній кульці, за допомогою якого можна визначити ємність легенів пацієнта. Контакти стають видні тоді, коли кулька надутий.

Оригінальне оформлення

Для того, щоб створити візитку, що запам'ятовується, не обов'язково використовувати підручні матеріали. Можна створити дуже стильний дизайн і використовуючи тільки поліграфічні технології. Хороший приклад-візитка лікаря, що спеціалізується на голковколюванні. Інформація про доктора нанесена за допомогою перфорації, що натякає про рід занять власника візитки.

Двостороння візитка менеджера з продажу нерухомості відразу говорить і про переваги співпраці з його підприємством - на одній стороні вказано «продавай за високою ціною», а на іншій «купуй за низькою ціною». Відмінний приклад оригінальної висічки.

Паризький Ілюстратор Монже Квентін створив дуже яскраві і мальовничі візитки для просування своїх дизайнерських робіт. Завдяки технології блінтового тиснення, обличчя візиток прикрашають елементи, що нагадують конфетті.

Унікальність візитки цифрової студії Bespoke Digital в тому, що лого розбито на дві частини і надруковано на лиці та звороті. Мінімалістичний стиль в комплексі з несподіваним оформленням привертають увагу і запам'ятовуються.

Отже, незвичайний дизайн візитки дозволяє виділитися її власнику на тлі конкурентів, що дуже важливо для першого враження і вибудовування подальших відносин з потенційним клієнтом. Незвичайні матеріали, продуманий дизайн і яскраве оформлення відмінно спрацюють і представлять вас як стильного і креативного людини. З цієї причини варто залучити до створення візитки талановитого дизайнера і надійну друкарню. Такі інвестиції обов'язково окупляться.

#wolfblog