Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Wolf на REX 2017: Франція, балет, поліграфія

Wolf на REX 2017: Франція, балет, поліграфія

03.10.2017

REX 2017: прийшов, побачив, Wolf!

Реклама - двигун прогресу. Однак просувати компанію ефективно не тільки за допомогою звичної зовнішньої, прямий або дативної реклами в ЗМІ та на ТБ. Дуже дієвий спосіб заявити або нагадати про бренд - спеціалізована виставка.

Хороша виставка - це завжди свято як для підприємств, так і для клієнтів. Тут можна безпосередньо і, що найголовніше, не нав'язливо і не агресивно презентувати бренд і свою продукцію, зустрічатися з покупцями, конкурентами та партнерами, дізнаватися нові тенденції розвитку ринку.

Виставки дають можливість знаходити нових замовників, підвищувати лояльність клієнтів, оновлювати контакти, і, що важливо, - залучати інтерес з боку ЗМІ. Існують від відвідування виставок та інші вигоди. Наприклад, це легкий спосіб розширити базу контактів, вивчити та оцінити конкурентів і бути в курсі інновацій на ринку.

Якщо завдання компанії - формування іміджу, партнерство або укладення великих контрактів, не обов'язково показувати на виставці продукцію. Набагато важливіше приділити увагу зовнішньому вигляду виставкового стенда, оскільки саме тут він - обличчя компанії, і багато в чому характеризує її положення на ринку, потенціал, амбіції й можливості. 

Але як зробити так, щоб на виставці компанію запам'ятали, а клієнти з нетерпінням очікували її участі у наступному році? Для цього мало розіслати запрошення клієнтам, підготувати формальний банер і прикрасити його кульками. Потрібна цілісна концепція - історія, яка зачепить кожного відвідувача. 

Якщо говорити про виставки в області рекламної продукції (в тому числі й поліграфічної), то кращої української виставкою даного напрямку є, звичайно ж, REX. Недавня, до речі вже 21-а, виставка відбулася 19 - 21 вересня в Києві.

Вже протягом довгих років зіркою REX-а стає виставковий стенд компанії Wolf. В цьому році бренд знову здивував колег неординарним рішенням, присвятивши свою експозицію темі Франції та балету. Здавалося б, який зв'язок між друкарнею, рекламою та академічними танцями? Однак у бізнесу і професійного балету набагато більше спільного, ніж може здатися на перший погляд. Балерина в сприйнятті більшості людей - символ неймовірної легкості та витонченості. Погодьтеся, адже успішний бізнес завжди виглядає впевнено в очах клієнта, будь-які труднощі не можуть бути видні. Навпаки, він повинен вирішувати труднощі споживача, просто і невимушено. 

З іншого боку, всім відомо, який титанічна праця і величезна сила волі стоїть за красивими, і, здавалося, такими вільними рухами балерини. Подібно танцівниці, яка в кров розбиває пальці, щоб довести техніку танцю до ідеалу і стати примою, компанія з року в рік зобов'язана відточувати майстерність ведення бізнесу, щоб стати лідером галузі. 

Однак вдала ідея - лише півсправи. Необхідно також правильно її втілити та візуалізувати. В оформленні виставкового стенда може використовуватися підсвічування, яскраві банери, красива і стильна меблі, тематичний декор. Тим не менш, впізнавання - те, про що потрібно пам'ятати незалежно від зміни ідеї. Саме тому варто обов'язково використовувати кольори, що асоціюються з брендом. 

Оформлюючи свою експозицію, Wolf подбав про те, щоб кожен елемент працював на загальну концепцію. Стилістику Wolf легко впізнати - білий і оранжевий кольори, поширених в оформленні стенду, можна було ідентифікувати навіть здалеку. 

Частина стенду Wolf була оформлена в стилі французької вулички - ковані стільці, красиві столи, справжні ліхтарі. Тут клієнти мали можливість спокійно поспілкуватися з представником друкарні за чашкою кави, обмінятися контактами або домовитися про ділову зустріч. Для відвідувачів виставки спорудили кілька фотозон, де можна було зробити оригінальні знімки на пам'ять про подію. Однією з родзинок стала велика паперова Ейфелева вежа. 

Французька вуличка і знаменита пам'ятка Парижа на стенді Wolf теж з'явилися недарма. Адже Франція - колиска світового балету, виступити на сцені відомої паризької Опери Гарньє мріє кожен амбітний танцюрист. А Ейфелева вежа в даному випадку символізує мрію - успіх у своїй справі. 

Як ще привернути увагу цільової аудиторії на виставці? Можна прочинити двері у внутрішню кухню компанії. Wolf підійшов до цього питання досить оригінально - і привіз з собою частинку виробництва. На очах у людей, які проходять повз відвідувачів виставки працював справжній верстат високого друку Heidelberg. І кожен охочий міг подивитися, як за допомогою цієї технології здійснюється поліграфічна продукція: на заздалегідь підготовлену листівку наносилося зображення Ейфелевої вежі, яке надавало папері додатковий рельєф.

Яким би великим не був виставковий стенд, всі зусилля будуть марними, якщо потенційні клієнти не отримають інформацію про продукцію або послуги компанії. Ще краще, якщо "напоминалку" про бренд вони віднесуть додому або в офіс. Тому важливо підготувати достатню кількість матеріалів, сувенірів і візитних карток. 

Тут Wolf традиційно відзначився, привізши з собою величезну кількість різноманітних листівок, листівок, брошур з переліком послуг і наочними прикладами інноваційних технік друку та лакування. Мотиваційні французькі вирази на них, ніби "Йди до своєї мрії", "Одна любов, одне життя", "Здійснюй мрії", "Все починається з вибору" доречно доповнювали загальну атмосферу стенду і привертали увагу клієнтів.

Часто говорять: кого немає на виставці - того немає на ринку. Це чиста правда! Якість підготовки компанії до виставки та й сама присутність на ній - лакмусовий папірець успішності. І Wolf знову довів своє лідерство і на REX-e, і на ринку.

З питань співпраці з Wolf звертайтеся за тел. 0674073732