Друкарня «Вольф» як дзеркало української поліграфії. Антикризові інструменти друкарні «Вольф»

— 05.05.2017


Розмови про кризовий стан української поліграфії, зізнатися, вже порядком набридли. Імпортозалежність, девальвація національної валюти – все це є. І ринок поліграфії дійсно скорочується як і експортна складова в діяльності українських поліграфістів. Але і в цих умовах друкарні, які пливуть проти течії, усіма своїми діями змушують засумніватися в порожніх домислах, що все так погано.
Місія – інноватор

Якщо нічого не робити сьогодні, то успіх ніколи не прийде, ні за яких обставин. Навіть в умовах стрімкого економічного зростання та припливу іноземних інвестицій склали руки друкарні, чекають біля моря погоди, приречені вічно животіти. І тоді всі розмови про вихід на ринки Євросоюзу так і залишаться розмовами, а поліграфічна галузь країни не отримає стимулу до розвитку.

Економічні теорії свідчать, що в будь-якій галузі економіки є інноватори і послідовники. Інноваторів зовсім небагато – вони першими інвестують в нове обладнання на ринку, що розвивається, а на падаючих ринках першими пропонують дієві механізми виходу з кризи, задають потрібний ритм.

Поліграфія не виняток. Тут тягар інноваційної друкарні, яка задає тон розвитку ринку і визначає його стандарти, звалила на себе друкарня «Вольф».
У 2015 р. Друкарня «Вольф» закріпила статус Інноваційної друкарні.

Поза всяким сумнівом, Друкарня «Вольф» -- яскравий приклад компанії, що має інноваційний погляд. Для співробітників Друкарні «Вольф» криза став відправною точкою, щоб почати діяти проактивно і вдосконалювати бізнес незалежно від ринкових умов.

У кризовому 2015 р. Друкарня «Вольф» запропонувала ринку поліграфії п'ять дієвих інструментів, що дозволяють протистояти кризі і з оптимізмом дивитися в майбутнє.

Інструмент №1. Вихід на ринки Європи

Саме Друкарня «Вольф» у 2015 р. заявила про необхідність виходити на європейські ринки, як про можливий вектор розвитку української поліграфії. Компанія організувала дві прес-конференції «Друкарня Вольф – європейський виклик», які пройшли 19 березня, в «Укрінформі» та 24 квітня в інформаційному агентстві «УНІАН». Характерно, що мова на конференціях, за якими уважно стежили у прямому ефірі поліграфісти України, і результати яких широко висвітлювалися в пресі, йшла не тільки і не стільки про вихід Друкарні «Вольф» на європейський ринок, а скоріше про перспективи в Європі усіх українських друкарень. Віра і розуміння, як потрапити в Європу! Це, що потрібно сьогодні нашим поліграфістам!

Так Друкарня «Вольф» стала локомотивом, який проб'є шлях в ЄС іншим українським друкарням, які, сподіваємося, скористаються наданими можливостями і залучать у країну додаткові інвестиції!

Однією з перших в Україні Друкарня «Вольф» вирішила питання логістики при роботі з замовниками з ЄС, розробивши спільний механізм доставки з світовим лідером DHL Express, який послужить прикладом і полегшить роботу експортерів на європейський ринок B2C».

Інструмент №2. Успішна робота в рамках однієї структури аналогової друкарні і Інтернет-магазину поліграфії

Друкарня «Вольф» унікальна. Будучи однією з провідних «аналогових» друкарень в Україні, однією з небагатьох інноваційних друкарень в країні, Друкарня «Вольф» створила найбільш відомий Інтернет-магазин «Поліграфия онлайн» http://zakaz.wolf.ua/.

Десятки тисяч вдячних користувачів з України, ближнього і далекого зарубіжжя охоче розміщують замовлення в Інтернет-магазині. Це дешевше, ніж через менеджера, не вимагає особистої присутності, а замовлення можна отримувати в зручний час та в зручному місці.

Адаптований портал Polygraphy online став одним з основних сервісів Друкарні «Вольф» на європейському ринку. Електронна комерція нівелює настільки модну в Україні корупційну складову. Все прозоро, по-європейськи! Інтернет стирає кордони, і в Друкарні «Вольф» абсолютно не бачать перешкод у тому, щоб з допомогою ресурсу виконувати замовлення для європейських користувачів.

Інструмент №3 – Розширення машинного парку в умовах ринку стискального

Гривня падає, знижується платоспроможність населення, друкарні щодня змушені думати про виживання. Але ніяк не про технічне переоснащення! А адже саме «гонка поліграфічних озброєнь» -- один з факторів підвищення конкурентоспобности вітчизняної поліграфії.

І знову Друкарня «Вольф» йде проти течії, своїми діями підтверджуючи, що розвиватися можна всупереч. «Вольф» стала однією з небагатьох українських друкарень, що інвестували протягом 2015 р. значні кошти в оновлення машинного парку.

Не секрет, що джерел оновлення технологічного парку у вітчизняних друкарень три – інвестиції з Євросоюзу за умови успішної інтеграції України в структури ЄС, позикові гроші за умови зростання економіки або власні кошти, які якимось чином заробити.

В перше віриться – але не в найближчому майбутньому.

Банківське кредитування всередині країни отримати проблематично, так як поліграфія в умовах кризи не відноситься до числа перспективних для банкірів галузей. Насторожено, з цілком зрозумілих причин, ставляться до українських позичальників і західні банківські структури та страхові компанії.

Для вітчизняних друкарень сьогодні нічого не залишається, крім як заробити кошти самостійно. Для цього необхідні два критерії – збільшити обсяг замовлень і розширити можливості машинного парку.

У 2015 р. Імперія «Вольф» стала ще потужнішою, ніж раніше. До шести представництвам (Дніпропетровськ, Запоріжжя, Львів, Одеса, Прилуки, Харків) додалося ще п'ять філій (Вінниця, Полтава, Херсон, Кам'янець-Подільськ і Ужгород).

На початку 2015 р. Друкарня «Вольф» відкрила нову виробничу площадку в Прилуках, інвестувала кошти в додаткове обладнання, встановлене на головній площадці р. Києва на вул. Сирецька 28/2.

«Жирної» точкою в тріумфальному ході Друкарні «Вольф» у 2015 р. став вихід на нову ринкову нішу – рулонного друку.

Компанія інвестувала кошти в купівлю рулонної машини з газової сушкою (технологія heat-set) KBA Compacta 213.

Головна перевага машини KBA Compacta 213 -- її сумісність як з мелованными, так і з газетними паперами. Це стало можливим завдяки спеціальній конструкції барвистого і зволожуючого апаратів. Крім того, комп'ютерне управління спрощує процес друку і забезпечує контроль всіх найважливіших функцій і параметрів.

KBA Compacta 213 друкує на легкокрейдованому папері масою від 45 г/м2, барвистістю «4+4», а також на крейдованому папері масою 60-115 г/м2. KBA Compacta 213 дозволяє отримувати на виході з машини блоки обсяг 16А4, 8А4, 8А3, 4А3, барвистістю «4+4». Ця машина – чудовий інструмент для сверхоперативного виробництва повнокольорових журналів, рекламних каталогів, брошур значними тиражами (8-10 тис.). Залишилося тільки привернути замовлення і підкорити ринок heat-set-друку. А саме це – одна з задач Друкарні «Вольф».

Поява обладнання рулонної друку значно розширило можливості Друкарні «Вольф». Тепер друкарня може задовольнити будь-які запити найбільш крупних промислових компаній в Україні, лідерів різних галузей промисловості. Сьогодні саме «Вольф» є Друкарнею, здатної ефективно реалізовувати комплексні рекламні компанії замовників.

Друкарня «Вольф» стала більш гнучкою. Раніше друкарня друкувала на папері масою від 70 г/м2. тепер вона може запропонувати замовникам можливість друку на папері масою від 45 г/м2. Це дозволить знизити витрати на матеріали для друку і скоротити витрати видань. Замовники Друкарні «Вольф» отримають можливість збільшити тиражі без додаткових витрат на друк і поліпшити логістику, так як маса готового виробу, надрукованого на менш щільному папері, істотно знижується.

Якість друку Друкарня «Вольф» стало ще більш високим.

Рулонна heat-set машина забезпечує рівень якості, який де-факто є орієнтиром для всіх без винятку провідних видавничих будинків у світі. Досвід Друкарні «Вольф» в додрукарської підготовки видань у комплексі з високою якістю друку на heat-set обладнанні доведеться до двору і представникам досить бурхливо розвивається в Україні індустрії рітейлу. Каталоги, інформаційні буклети торгових мереж, листівки і флаєри для найбільш масових рекламних компаній – все це тепер ми, Друкарня «Вольф»!

Інструмент №4. Агресивний маркетинг

Друкарня «Вольф» -- явний приклад вдалого брендингу. Причому не можна сказати, що тут нещадно експлуатують образ Вовка. Швидше, навпаки, -- до нього дуже дбайливо ставляться і весь час знаходять ходи, що дозволяють надати настільки вдалому рекламного образу нові грані.

Наприклад, виставка Rex 2015 року, поза всяким сумнівом, заграла новими фарбами завдяки участі в ній Друкарні «Вольф» у новому для ринку форматі – лаунж-зони. Парадокс ситуації у випадку з «Вольфом» полягає в тому, що працюючи в загальному-то в сегменті преміальної поліграфії і запропонувавши ринку інноваційну послугу Twin-spot лакування, друкарня в той же час дуже демократична і орієнтована на роботу з широкими верствами населення. Тією ж послугою гібридного лакування може скористатися, по суті, будь-який замовник, а не коло обраних. Бо Друкарня «Вольф» один із законодавців мод на ринку збірних тиражів. І тому продукція з унікальними ефектами доступна кожному!

Ось і лаунж-зона на Rex 2015 являла собою парадоксальний зразок демократичної околополиграфической тусовки, де в натовпі тінейджерів, терпляче выстаивающих в черзі за безкоштовною кавою, ні-ні та й зустрічалися VIP-замовники, стовпи української поліграфії.

Компанія дуже грамотно представлена в Інтернеті, Соціальних мережах. У Друкарні «Вольф» впізнаваний бренд-бук і виразні інструменти і механізми просування в мережі.

Інструмент №5. Корпоративна соціальна відповідальність


Інноваційним друкарням властиво поняття Корпоративної Соціальної Відповідальності -- за майбутнє своїх друкарень, які працюють у них співробітників, їх сім'ї. Друкарня «Вольф» несе відповідальність і за успішність бізнесу багаторічних клієнтів, для яких саме поліграфічна продукція часто ставала ключем до успіху.

Друкарня «Вольф» відноситься до числа найбільш соціально відповідальних друкарень. Її керівництво чудово розуміє, що своїми діями на внутрішньому та європейському ринку впливає на формування міжнародного іміджу України і прагне відповідати іміджу найбільш інноваційної друкарні в поліграфії України.

Довідка: Друкарня «Вольф» – один з лідерів поліграфічного ринку України. Працює на ринку з 1995 року. У 2009 році було прийнято рішення про розвиток філіальної мережі друкарні. На сьогоднішній день має представництва в Дніпропетровську, Запоріжжі, Львові, Одесі, Прилуках, Харкові, відкриті філії компанії у Вінниці, Полтаві, Херсоні, Ужгороді та Кам'янець-Подільська.

У 2013 році відкрито перший онлайн супермаркет полграфии WOLF.ua

У 2015 р. Друкарня «Вольф» заявила про вихід на ринок Європейського Союзу.

Компанія протягом року дуже значно розширила виробничі потужності, інвестувавши кошти в придбання рулонного обладнання з газової сушінням KBA Compacta 213, розширення парку листового офсетного, післядрукарське обладнання.

Підготовлено головним редактором журналу Print Plus Агарковим Ігорем