Затребувані друкарські спецефекти: Термофарба.

Затребувані друкарські спецефекти: Термофарба.

05.05.2017

Проявляючи турботу про наших клієнтів, ми з кожним днем ​​розширюємо друковані можливості і надаємо найсучасніші технологічні рішення. Приспіла і черга термохімічних фарб. Відтепер, Група Компаній "Вольф" пропонує кілька варіацій таких фарб в різних температурних режимах. Здавалося б, все дуже просто: фарби змінюють свій колір зі зміною температури. Однак прогрес торкнувся і цієї технології. Ми ввели в ужиток продукцію компанії Chromatic Technologies Inc. - безумовного лідера в розробці друкованих спецефектів.

Термопечать

Phantom Special Effects Screen Inks

Ці термохроматіческіе фарби дозволяють змінювати яскравість зображення в різних температурних режимах. Подібна технологія вкрай затребувана виробниками слабоалкогольних і безалкогольних напоїв, продуктів харчування швидкого приготування а так само компаніями які не соромляться інноваційних технологією в своїй рекламній поліграфії.

Термофарба

Scout Special Effects Screen Inks

Головна особливість цих фарб - зміна кольору зображення, приховування або прояви зображення при зміні температури оточення. За допомогою подібних фарб можна ефектно виділити вашу рекламну продукцію серед конкурентів. Варто згадати і те, що така технологія ідеально підходить для впровадження захисних технологій для важливих ділових документів, а так само для реалізації перевірки автентичності акційних роздавальних матеріалів (наприклад, дисконтні купони або флаєра).

Краскм «CTI» пропонуються в декількох температурних режимах:

Низькотемпературна активація: зображення змінює колір, виявляється або "світлішає" при низьких температурах. Ідеальна фішка для етикеток прохолодних напоїв. Активація по температурі тіла: доторкніться до зображення долонею і воно змінитися на очах! Вигідно використовувати в захисних цілях для ділових документів, чеків і т.п. Високотемпературна активація: зображення проявляється при температурах вище порога больової чутливості шкіри. Знаходить своє застосування в упаковці гарячих продуктів, наприклад, доставка піци; закладах швидкого харчування (у випадках коли необхідно дати зрозуміти клієнтові, що він може обпектися тим чи іншим продуктом).

Слідкуйте за новинами у соціальних мережах: