Виставка реклами REMADAYS 2015: Підведемо підсумки участі

— 05.05.2017


На цьому тижні друкарня Вольф взяла участь у виставці реклами RemaDays-2015. "Враження від цієї виставки хороші." - кажуть хором менеджери по роботі з клієнтами Аня Гавей і Маша Корж, - Ми були дуже раді тому, скільки нам пощастило зустріти людей, які підходили і з ентузіазмом розпитували про наші новинки.

Важко, звичайно, здивувати їх, вони про нас вже знають, і знають, що ми можемо і вміємо. Але кожен рік ми намагаємося порадувати і здивувати чимось новеньким. У цьому році, наприклад, ми предтавили новий красивий і практичний сувенір. Нова фішка має цілих три способи для використання. Вона може бути сувенірним подарунком, візитницею або буклетом. Загалом, можна використовувати як забажає душа. "

Основним завданням для менеджерів друкарні Вольф на цій виставці - розповісти відвідувачам про те, що інноваційний магазин "Поліграфія онлайн" має багато переваг, про які ще з різних причин не знають або не чули.

А також про те, що онлайн магазин впровадив дисконтну програму для посередників і рекламних агентств при якій клієнт отримує до 40% знижки на друк поліграфічної продукції.

"Дійсно, кому на виставці не задавали питання "Ви про нас чули?", всі відповідали "Знаємо, чули, друкуємось.". Але багато хто навіть не підозрювали про те, які є переваги у нашого онлайн порталу. Крім дисконтної системи для РА, також у нас для всіх безкоштовна логістика по Києву. Та доставка у нас є по всій Україні. Звичайно, ми не могли не розповісти про наші досягнення 2015 року і обов'язково про те, що ексклюзивна технологія TWIN SPOT є найкращим технологічним інструментом для створення рекламного інструменту. "- розповів маркетолог друкарні та учасник виставки.

Також друкарня Вольф встигла взяти участь в якості спікера на БІЗНЕС-ФОРУМІ B2B SHOW 2015. Підсумки - всі щасливі, чекаємо Вас в гостях в офісі філіальної мережі ВОЛЬФ.