3 нюанси, які зроблять вашу візитку бездоганною

3 нюанси, які зроблять вашу візитку бездоганною

14.12.2017

Попри численні досягнення в області цифрових технологій, друкована візитна картка не здає позицій і залишається одним з кращих рекламних інструментів. Щоб не говорили прихильники електронних розсилок, традиційний обмін візитками – запорука довгого і безпекового співробітництва. А крім цього, можливість познайомитися з партнерами та потенційними клієнтами, сформувавши у них враження надійної ділової людини, а не онлайн-бізнесмена з сумнівною репутацією.

Щоб візитна картка дійсно принесла гарантований успіх, потрібно, звичайно ж, знати декілька нюансів. Ми зробили підбірку найбільш важливих моментів і готові поділитися нею з вами. Отже, якою повинна бути візитка успішного підприємця:

1. Лаконічній

Як не дивно, основна мета візитної картки – полегшити процес комунікації з оточенням. Саме тому при її створенні не варто діяти за принципом «чим більше, тим краще». Перевантажена зайвою інформацією, та ще й величезна картка скоріше відлякує, ніж приверне вашу публіку, зводячи нанівець усі шанси отримати визнання.

По-перше, радимо підібрати невеликий розмір, щоб люди могли без проблем носити ваше фірмовий виріб в гаманці або портмоне. По-друге, достатньо розмістити на візитці повне ім'я або назва компанії, сферу діяльності, контактний телефон і поштову адресу. Не сумнівайтеся, цих даних цілком вистачить, щоб покласти початок вдалої співпраці!

2. Незвичайною

Зовнішній вид картки відіграє вирішальну роль у її позитивному сприйнятті публікою. А через те, що кожен день на очі аудиторії трапляється безліч різноманітних візиток, ваша повинна бути по-справжньому оригінальною і запам'ятовується. На щастя, сьогодні можна не обмежуватися стандартними варіантами, а вибрати, наприклад, оксамитову евровизитку, візитку з тисненням та іншими привабливими деталями.

Немає гідних ідей для гарного оформлення? В цьому випадку завжди можна звернутися до професіоналів! Дизайнери нашої друкарні з задоволенням розроблять для вас ексклюзивний макет, а секретний #промокод ще й дозволить заощадити на замовлення.

3. Підкреслює бренд

Можна нескінченно говорити про оптимальний розмір та унікальний дизайн візитної картки, але не можна залишити без уваги питання її відповідності вашому бренду. Вибираючи стиль візитки, однозначно краще виходити з напряму власного бізнесу. Наприклад, якщо ви володієте кав'ярнею, замовте візитку в формі кавової чашки або фірмового тістечка. Погодьтеся, це буде забавно!

Подбайте також про те, щоб шрифт логотипу та назв ваших продуктів на сайті або в каталозі збігався з написами на візитній картці. Це стосується будь-якої сфери бізнесу, адже єдиний стиль оформлення стане індивідуальною фішкою. В результаті навколишні зможуть легко дізнатися ваш бренд в будь-якій точці світу, а значить – оберуть саме його!