Каталог

Close

Шановні кліенти!
У зв’язку з нестабільною роботою постачальників і сервісних служб під час воєнного стану терміни виробництва можуть бути зрушені на 3 дні.

5 підказок початківцям дизайнерам друкованої продукції

— 23.10.2019


Якщо рекламний бюджет невеликий, інвестування в графічний дизайн може здаватися занадто дорогим. Однак не варто нехтувати якісним дизайном маркетингових матеріалів, адже це ваше обличчя. Саме друковані вироби покликані донести унікальність і філософію підприємства до потенційних клієнтів.

Розв'язувати проблему на початкових етапах допоможе розробка дизайну власними силами, без залучення додаткових співробітників. Така перспектива може багатьох лякати, тому ми зібрали кілька корисних порад, які допоможуть правильно почати.

1. Кольорова палітра

Кольорова палітра — дуже гарна частина іміджу. Коли ми думаємо про IKEA, ми відразу згадуємо темно-синій і яскраво-жовтий кольори, які постійно використовуються в їх рекламі та магазинах.

Також не секрет, що кольори можуть викликати психологічний відгук або асоціацію для споживача. Скажімо, червоний — один з найбільш часто використовуваних кольорів для упаковування харчових продуктів, тому що він привертає увагу і викликає апетит.

Необхідно продумати, який настрій у споживачів ви хочете створити та підібрати кольори, що викликають потрібну вам реакцію. Припустимо, ви хочете асоціюватися з розкішшю і вишуканістю — тоді фіолетовий може бути вашим ідеальним відтінком. А якщо ви хочете, щоб люди асоціювали ваш бренд з надійністю, стабільністю і спокоєм, тоді вашим вибором може бути синій.

Ґрунтуючись на основному відтінку, потрібно підібрати додаткові тони. Можна віддати перевагу висококонтрастним кольоровими палітрами (коли кольори розташовані прямо навпроти один одного на колірному колі, наприклад, синій і помаранчевий). Ви також можете вибрати найбільш простий підхід: використовувати різні тони одного базового відтінку.

2. Шрифти та стилі

Гарнітура — ще одна визначальна риса вашого бренду. Правильний вибір дасть можливість транслювати певний настрій: доступність і веселощі, серйозність, відданість традиціям.

Пам'ятайте, що найголовніше — читабельність. Занадто химерні шрифти не відповідають цим параметром. У моді лаконічний, строгий і сучасний дизайн. Також дуже важливо не використовувати більше двох-трьох шрифтів, щоб візуально не перевантажити вашу листівку або брошуру.

3. Макет

Макет дуже важливий для зручності читання і створення професійного кінцевого продукту. Використовуйте сітку, щоб згрупувати інформацію і зробити її візуально організованою. Найпростіше — взяти велике зображення, заголовок або текстовий блок, а потім розмістити менші блоки, створивши таким чином візуальну ієрархію. Вирівняйте заголовки, абзаци і зображення, щоб отримати акуратний і приємний макет.

4. Білий простір

Важливий момент графічного дизайну для початківців — використовувати порожній простір. Не перевантажуйте сторінку надмірним текстом або зображеннями. Чим менше будь-яких елементів — тим приємніше виглядає виріб.

5. Одноманітність

Всі маркетингові матеріали повинні виконуватися в єдиному стилі. Необхідно зберігати колірну палітру, шрифти і композицію, використовувати однаковий папір і поліграфічну обробку. Так ваша компанія буде виглядати професійно, а бренд швидше запам'ятається споживачам.

Отже, на початковому етапі розробити гарну друковану продукцію може навіть новачок. Однак з розвитком компанії, все ж краще вдатися до послуг професіонала, який допоможе створити по-справжньому дивовижний та запам'ятовувальну рекламну продукцію. Хорошим варіантом по співвідношенню ціни і якості може стати «Біржа дизайну» - спеціальний онлайн-майданчик, де можна розмістити свої вимоги та вибрати найбільш підхожу пропозицію фрілансерів.

Читайте также: