Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Ароматна поліграфія

Ароматна поліграфія

14.05.2019

Здобна випічка, кава, карамель, трохи хвої або цитрусових — це чудові аромати, чи не так? Уявіть, що вам в руки потрапило друкований виріб, який так пахне ... Нуль калорій, і при цьому яка пам'ять. А пам'ять про маркетингові матеріали — це чудова реклама яка працює! Ви напевно замовляєте вітальні листівки до свят, буклети та брошури. І навіть такий простий продукт як візитна картка з ароматом буде створювати абсолютно незабутнє враження. Отже, представляємо ще один спосіб виділитися на тлі конкурентів — ароматизований друк.

Що це таке

Дуже простими словами, ароматизований друк — це технологія, що дозволяє отримати виріб, який приємно пахне. По суті, мова йде не стільки про печать, а й скільки про обробку. На виріб наноситься прозорий лак з мікрокапсулами ароматичної речовини, які «вивільняються», якщо шар покриття трохи потерти.

Для чого це потрібно

Перше, з чим викликає асоціації ароматизований друк — це каталоги виробників косметики та парфумерії. Для таких брендів подібне покриття — можливість дати протестувати запах продукції потенційній аудиторії. Однак це далеко не єдине застосування.

Дослідження компанії Motivaction показало, що реклама за допомогою ароматної друкованої продукції здатна підняти продажі на 36% і на 18% збільшити кількість повторних продажів.

Таким чином, приємний запах — досить потужний засіб впливу на потенційну аудиторію. Він викликає серйозний емоційний відгук, особливо, якщо правильно підібраний. Наприклад, аромат скошеної трави або лаванди буде приємний садівнику, а завзятого автомобіліста цілком може «зачепити» запах гуми. Крім того, є «класика», яка підвищує настрій практично всім: наприклад, кава, кориця або свіжоспечений хліб.

Вибір ароматизованих лаків досить великий, тому в маркетологів є багато можливостей по-справжньому сподобається цільової аудиторії. Ось переваги, які може дати така продукція маркетологу:

  • посилити перше враження;
  • поліпшити впізнаваність бренду;
  • викликати приємні асоціації з брендом;
  • збільшити час, який користувач витрачає на взаємодію з рекламою;
  • залучити нових користувачів;
  • підвищити прибутковість бізнесу;
  • завоювати лояльність аудиторії.

Як це використовувати

Нанести ароматизований лак можна практично на будь-яку друковану продукцію. Це можуть бути й роздаткові матеріали на зразок флаєрів, і представницька продукція (візитки, буклети та т.п.), і рекламні сторінки в журналах, і вироби для прямих поштових розсилок. Лак не тільки виразно пахне, але і красиво виглядає, робить більш пристойним, а також підвищує міцність сторінок.

Крім того, ароматні вироби справляють враження новизни та втягують читача в процес вивчення рекламного матеріалу. Всім цікаво понюхати, а заодно розглянути ближче те, що пропонується, і при можливості показати друзям або колегам. Це робить вплив реклами більш тривалим і результативним

Отже, ароматизований друк — досить незвичайний спосіб що запам'ятовується який може залучити цільову аудиторію, виділити друковану продукцію та посилити загальну ефективність рекламної кампанії. Щоб успіх був остаточним і безповоротним, необхідно зробити друковані вироби не тільки пахучими, але і яскравими та красивими. Якщо залучити зір, нюх і тактильні відчуття — рекламу обов'язково помітять. Тому крім лакування, спробуйте використовувати в замовленні рельєфний лак, дизайнерський папір, тиснення фольгою або інші види обробки, які впишуться в загальну концепцію.