Ароматна поліграфія

Ароматна поліграфія

14.05.2019

Здобна випічка, кава, карамель, трохи хвої або цитрусових — це чудові аромати, чи не так? Уявіть, що вам в руки потрапило друкований виріб, який так пахне ... Нуль калорій, і при цьому яка пам'ять. А пам'ять про маркетингові матеріали — це чудова реклама яка працює! Ви напевно замовляєте вітальні листівки до свят, буклети та брошури. І навіть такий простий продукт як візитна картка з ароматом буде створювати абсолютно незабутнє враження. Отже, представляємо ще один спосіб виділитися на тлі конкурентів — ароматизований друк.

Що це таке

Дуже простими словами, ароматизований друк — це технологія, що дозволяє отримати виріб, який приємно пахне. По суті, мова йде не стільки про печать, а й скільки про обробку. На виріб наноситься прозорий лак з мікрокапсулами ароматичної речовини, які «вивільняються», якщо шар покриття трохи потерти.

Для чого це потрібно

Перше, з чим викликає асоціації ароматизований друк — це каталоги виробників косметики та парфумерії. Для таких брендів подібне покриття — можливість дати протестувати запах продукції потенційній аудиторії. Однак це далеко не єдине застосування.

Дослідження компанії Motivaction показало, що реклама за допомогою ароматної друкованої продукції здатна підняти продажі на 36% і на 18% збільшити кількість повторних продажів.

Таким чином, приємний запах — досить потужний засіб впливу на потенційну аудиторію. Він викликає серйозний емоційний відгук, особливо, якщо правильно підібраний. Наприклад, аромат скошеної трави або лаванди буде приємний садівнику, а завзятого автомобіліста цілком може «зачепити» запах гуми. Крім того, є «класика», яка підвищує настрій практично всім: наприклад, кава, кориця або свіжоспечений хліб.

Вибір ароматизованих лаків досить великий, тому в маркетологів є багато можливостей по-справжньому сподобається цільової аудиторії. Ось переваги, які може дати така продукція маркетологу:

  • посилити перше враження;
  • поліпшити впізнаваність бренду;
  • викликати приємні асоціації з брендом;
  • збільшити час, який користувач витрачає на взаємодію з рекламою;
  • залучити нових користувачів;
  • підвищити прибутковість бізнесу;
  • завоювати лояльність аудиторії.

Як це використовувати

Нанести ароматизований лак можна практично на будь-яку друковану продукцію. Це можуть бути й роздаткові матеріали на зразок флаєрів, і представницька продукція (візитки, буклети та т.п.), і рекламні сторінки в журналах, і вироби для прямих поштових розсилок. Лак не тільки виразно пахне, але і красиво виглядає, робить більш пристойним, а також підвищує міцність сторінок.

Крім того, ароматні вироби справляють враження новизни та втягують читача в процес вивчення рекламного матеріалу. Всім цікаво понюхати, а заодно розглянути ближче те, що пропонується, і при можливості показати друзям або колегам. Це робить вплив реклами більш тривалим і результативним

Отже, ароматизований друк — досить незвичайний спосіб що запам'ятовується який може залучити цільову аудиторію, виділити друковану продукцію та посилити загальну ефективність рекламної кампанії. Щоб успіх був остаточним і безповоротним, необхідно зробити друковані вироби не тільки пахучими, але і яскравими та красивими. Якщо залучити зір, нюх і тактильні відчуття — рекламу обов'язково помітять. Тому крім лакування, спробуйте використовувати в замовленні рельєфний лак, дизайнерський папір, тиснення фольгою або інші види обробки, які впишуться в загальну концепцію.