"Блог Wolf: час ділитися досвідом"

"Блог Wolf: час ділитися досвідом"

01.08.2017

Історія розвитку друкарні Wolf -
це історія амбітної ідеї,
втілення якої почалося з мінімумом
ресурсів, яка зараз переросла в масштабне
виробництво з найкращим ультрасучасним обладнанням

Це історія компанії - однолітки України, інноватора ринку, першим що створив систему багатосторінкових замовлень завдяки інтернету. І це далеко не єдине нововведення, впроваджене нами. За час свого поступального розвитку Wolf перевтілилася з невеликого друкарського центру у Всеукраїнську друкарню з представництвами в 30 містах України, для якої немає неможливих поліграфічних завдань.

Весь цей час ми розвивались своїми силами, йшли вперед, спотикалися об камені власної недосвідченості, навчалися на своїх помилках. Нам вдалося пережити найскладніші періоди в житті країни, кілька криз, революцій, змін цінностей в суспільстві - доводилося дійсно несолодко. Зміни зовнішнього середовища, вимоги часу впливали на нас і змушували рухатися новими шляхами, змінювати стратегії, вивчати інші підходи та інструменти.


Свій шлях друкарня Wolf почала в 1995, коли економіка нової незалежної держави тільки починала свое становлення, коли слова "маркетинг" і "медіа" були в дивину, а комп'ютер та інтернет-підключення вважалися справжньою розкішшю. Разом з українським бізнесом Wolf пройшов шлях до Діджитал еволюції, епосі маркетингу і контенту.

Обернувшись назад, ми сьогодні дійсно пишаємося пройденим, і віримо, що наш досвід - реальний, чесний, самостійний - здатний допомогти іншим компаніям вирішувати бізнес-проблеми швидше і ефективніше. Понад двадцять років "шишок" і перемог дозволили нам напрацювати величезну кількість кейсів та інструментів, які свого часу допомогли Wolf зробити якісні навіть не кроки, а скачки вперед.

Ми не боїмося ділитися своїми секретами, тому що ведемо і завжди вели чесну гру і віримо, що виключно здорова конкуренція здатна підняти економіку країни, і поліпшити роботу бізнесу. Деякі компанії не бажають розповідати про свої провали і помилки, ми ж впевнені у власних силах.


Що в першу чергу може сказати починаючій компанії виробництво з 22-річним стажем? Якщо ви хочете, щоб ваш бренд був упізнаваним, росли темпи і обсяги продажів, постійно збільшувалася кількість клієнтів, правильний маркетинг - ваш ключ до успіху! Незалежно від того, продаєте ви булочки або займаєтеся кредитуванням, ви так чи інакше використовуєте у веденні бізнесу маркетингові інструменти. Часом навіть про це і не здогадуючись. Назва компанії - маркетинг, розмова з клієнтом - маркетинг, ціноутворення - маркетинг, пост в Фейсбуці - теж він. Однак, щоб зробити компанію прибутковою в максимально короткий термін, про прийоми  маркетингу потрібно не просто "здогадуватися", необхідно чітко розуміти механізми їх застосування. Тому на ньому не варто економити, а навпаки - необхідно приділяти особливо пильну увагу.

Безцінний досвід просування друкарні  Wolf ми вирішили помістити в серію навчальних статей, кожна з яких - своєрідний міні-урок, присвячений певному інструменту маркетингу. В рамках блогу ми будемо йти в двох напрямках - розкривати секрети он-лайн і офф-лайн маркетингу.


Загальновідомий факт: інтернет сьогодні - повноцінна сфера для реалізації бізнесу, окремий і неймовірно успішний канал продажів, де користувачі мережі можуть стати реальними клієнтами. Звичайно ж, за умови правильної маркетингової стратегії. Як використовувати блага віртуального світу з користю для бізнесу, як сформувати позитивну цифрову репутацію, правильно працювати з соціальними мережами і багато іншого, ми і розповімо в нашому блозі. Разом ми обійдемо всі підводні камені, з якими свого часу довелося зіткнутися Wolfу, а також вибудуємо якісну комунікацію вашого бізнесу в інтернеті. Повірте, ми знаємо, як це зробити, адже одними з перших налагодили надходження постійного потоку клієнтів он-лайн.


Другий вектор - просування компанії за допомогою офф-лайн маркетингу. Тут ми поділимося знаннями, в яких є беззаперечними фахівцями, - розповімо про те, як використання поліграфії здатне підняти ваш бізнес на якісно новий рівень. Всупереч розхожій думці, нібито офф-лайн інструменти та поліграфія зокрема відмирає, ми точно знаємо, що це не так. Змінилися стратегії та інструменти, але враження про вашу компанію і раніше формується сукупністю маркетингових ходів. Сучасна поліграфія - це не тільки візитки і листівки. Які інструменти варто застосовувати, щоб залучити, утримати клієнта, і, як наслідок, отримати прибуток, - також читайте в блозі.

Нові статті виходять щотижня. Наші поради допоможуть вам побудувати успішний бізнес! У нас вийшло, і ви теж досягнете вершин успіху!