Брендована упаковка для будь-якої продукції

Брендована упаковка для будь-якої продукції

24.06.2020

Підвищується попит на бренд, коли його продукція поставляється в привабливій упаковці з унікальним дизайном? Це питання надихає маркетологів і фахівців з дизайну упаковки по всьому світу. І відповідь на нього, безсумнівно, ствердна. Споживачі набагато охочіше купують товар, якщо він красиво оформлений, колірна гамма упаковки збігається з естетичним сприйняттям покупця, а зображення втягують і викликають інтерес.

Нестандартна упаковка: життєва необхідність

Як правило, великі компанії, що працюють у висококонкурентному середовищі, прекрасно розуміють, що виграти боротьбу за увагу і гаманець покупця можна, якщо яскраво і помітно презентувати продукт, вибираючи для цього всілякі друковані ефекти.

В той самий час, багато невеликих підприємств, а також Інтернет-магазини розглядають замовлення нестандартної упаковки як неоптимальне використання операційних коштів. Здавалося б, яка різниця, в чому доставити вже замовлену продукцію. Однак такий підхід варто міняти.

В першу чергу, тому, що фірмова упаковка — це не просто коробка або пакет з логотипом. Це може бути упаковка нестандартної форми та розмірів, спеціально адаптованих під той чи інший продукт.

Такі вироби спрощують логістику, краще захищають товар в дорозі, підвищують зручність використання продукту, покращують сприйняття бізнесу. Адже саме упаковка надає унікальну можливість зробити приємне перше враження, створити незабутній, позитивний досвід для клієнтів.

Скажімо, спеціальні коробочки для фурнітури будуть використовуватися тривалий час для зберігання і постійно нагадувати про компанії.

Ще один відмінний приклад — красива упаковка для пляшки, завдяки якій звичайний продукт перетворюється в приємний подарунок, який буде із задоволенням купуватися і підноситися.

Упаковка на замовлення: переваги

Так, розробка брендованої упаковки — важлива частина маркетингового процесу. У довгостроковій перспективі, акцент на цю складову принесе ряд переваг:

Захист продуктів і підвищення лояльності клієнтів. Для будь-якої компанії важливо, щоб клієнти отримували свою продукцію без пошкоджень. Надійна упаковка дасть замовникам відчуття турботи. А ось погано упаковані товари споживачі сприймають як неякісні.

Збільшення числа покупців. Візуальне уявлення упаковки допомагає залучити споживачів і переконати їх вибрати продукт, дізнатися, для чого він використовується, і визначити, чи підвищить продукт цінність для їх життя.

Посилення брендингу. Елементи брендингу на упаковці допомагають споживачам миттєво дізнаватися товари на полицях і в рекламі.

Узгодженість між категоріями продуктів. Підприємства часто мають кілька товарних ліній в різних категоріях, кожна з яких має унікальні потреби в упаковці. Загальна концепція дизайну допомагає зв'язати ці продукти.

У Друкарні Вольф можна замовити друк упаковки всіляких форм і розмірів. Наші менеджери з радістю допоможуть прорахувати будь-яке нестандартне замовлення, допоможуть з дизайном і вибором матеріалів.