В епоху цифрової реклами багато хто думає, що друкований буклет відходить у минуле. Однак це не так. Він може стати ефективним інструментом маркетингової кампанії, завдяки привабливому вигляду і відносно низькою ціною. Проте важлива умова - якісний дизайн. Буклет має гарно виглядати, якісно передавати контент, зображати філософію бренду. Одна з важливих речей, яку потрібно продумати ще на етапі дизайну - це тип фальцювання (кількість згинів). Він впливає і на загальну естетику, і на зручність прочитання. Один і два фальци - найбільш популярні опції. Нумо розгляньмо переваги та недоліки кожної.
Два згину, потрійний буклет
Подвійне фальцювання ідеальна для:
- зручного читання;
- презентації візуального контенту на зразок інфографіки;
- поштових розсилок
По суті ми говоримо про лист, складений втричі. Такий буклет зручний в першу чергу, завдяки компактності. Він відмінно поміщається в кишеню і конверт. Також тут дуже зручно групувати інформацію: кожна секція може читатися окремо в порядку відкриття. По центру в цьому випадку варто розміщувати найбільш важливу інформацію, скажімо історію успіху вашої компанії або корпоративну філософію.
Потрійне фальцювання в комплексі з нестандартним висіканням - відмінний спосіб запам'ятатися аудиторії
Ще одна перевага - це дуже поширений тип брошури: всі знають, як його відкривати, тому «сюрпризів» від неправильного прочитання при невірному розкритті не буде. Втім, ця перевага одночасно є і недолік - через «стандартності» складно викликати інтерес аудиторії.
Подвійний згин робить буклет більш щільним на дотик, що виділить його серед іншої роздавальної продукції, яку отримує ваш клієнт, тому можна зекономити на щільності паперу. Однак плануючи дизайн буклету з подвійним фальцем, потрібно особливу увагу приділити обкладинці. Вона повинна залучати та викликати бажання відкрити й прочитати все інше. В іншому випадку, виріб не виконає свою функцію і гроші на друк будуть витрачені даремно.
Потрійна брошура не підходить в тому випадку, коли основа контенту - графіка і зображення, скажімо, якщо мова йде про рекламу автомобіля преміум-класу або новобудов. Згини можуть «перерізати» і псувати їх. Якщо ж розміщувати ілюстрації строго на одній частині, то вони будуть занадто малими.
Один згин, подвійний буклет
Такий тип фальца ідеальний для:
- простих бізнес-презентацій;
- інформації про продукти або їх порівняння;
- виробів з великими ілюстраціями
Тут мова йде про сторінку, складеної навпіл. Згин поділяє контент на дві частини. Основна перевага такого буклету - можливість розміщення великих зображень. Навіть якщо це одне зображення, то фальц по центру його не зіпсує.
Більший формат виробу дозволяє швидше заволодіти увагою аудиторії. Можна розробити дуже креативний дизайн. Також площа надає більше «повітря» для того, щоб виділити найголовніше.
У той же час подвійний буклет не завжди зручний. З-за розміру, він може не поміститися в конверт або відсіки для рекламної продукції в готелях і бізнес-центрах.
Один згин - відмінне рішення для візуального контенту
Для подвійного буклету, особливо якщо мова йде про рекламу преміальних товарів, краще віддавати перевагу щільному папері (170 г/м²) і більше. Хорошим варіантом стане дизайнерський папір з красивим рельєфом або фактурою. В цьому випадку виріб виділиться і за розміром, і за зовнішнім виглядом. Додатковою «фішкою» може стати нестандартне оздоблення - висічка або лакування.
Отже, вибір типу фальцювання залежить від контенту, цільової аудиторії та того, як буде буклет поширюватися. Однак остаточний успіх залежить від дизайну, типу паперу та поліграфічного виконання. Всі ці фактори треба врахувати заздалегідь і вибрати надійного підрядника, який допоможе створити якісний виріб.