Чим менше, тим краще: якщо мова йде про вибір постачальників

Чим менше, тим краще: якщо мова йде про вибір постачальників

06.11.2019

Щоб залишатися на плаву в умовах складних економічних умов і жорсткої конкуренції, підприємствам необхідно знаходити все більш креативні способи скорочення витрат і підвищення ефективності та продуктивності. Це відмінний привід переглянути відносини з постачальниками. Знизити їх кількість може мати хороший фінансовий сенс, а також зробить  повсякденне ведення вашого бізнесу простіше і зручніше. Поговоримо про компанії, що постачають ваш офіс канцтоварами.

Надійність насамперед

Постачальники канцтоварів забезпечують ваш офіс всім необхідним, фактично підтримують його працездатність. Тому здорові відносини з ними досить важливі. Якщо ваші закупівлі істотні, то швидше за все постачальники зроблять все можливе для вас в разі необхідності — швидше поставлять товар, запропонують знижку або відстрочку платежу, якщо для вас в певний момент це стане критично

Скорочення числа постачальників безсумнівно приведе до кращої якості відносин: один з найцінніших аспектів бізнесу, який неможливо купити ні за які гроші.

Взаємна вигода

Вибір постачальників, які можуть надати вам якомога більше продуктів з одних рук, вигідний обом сторонам. Отримуючи більше замовлень і більше прибутку, більш імовірно, що постачальник виживе в довгостроковій перспективі. Це позбавляє вас від незручностей, пов'язаних з пошуком нових постачальників і створенням нових відносин.

Більші замовлення також означають економію ресурсів і часу. Ви швидше впораєтеся з формуванням замовлення, постачальник його швидше упакує, відвантажить і доставить. Крім того, чим більше замовлення, тим про великі знижки можна говорити, більше бонусів отримати, беручи участь в програмах лояльності.

Зручність

Чим менше постачальників, тим менше постачань потрібно відстежувати. Замовлення різних канцтоварів в десятках місць може стати логістичним кошмаром. Постраждає кожен відділ, пов'язаний з постачаннями: бухгалтера, логісти, постачальники. Рішення полягає в тому, щоб знайти постачальника, який зможе доставити все, що вам потрібно, одночасно. Налаштування надійних, повторюваних постачань в один і той же час кожного тижня зробить вашу роботу менш напруженою.

Впевненість

Важливий аспект роботи з постачальниками — моніторинг і оцінка якості його послуг. Тривала робота з одними й тими ж компаніями дасть вам впевненість в якісному сервісі. Зі свого боку, постачальник зробить все можливе, щоб максимально задовольнити підприємство, яке тривалий час може вважатися великим клієнтом.

Диверсифікація послуг

Знайти постачальника канцтоварів, який ще й може закрити всі потреби відділу маркетингу у пресі — взагалі ідеальний сценарій.

Уявіть, що на одному сайті ви одночасно можете вибрати всі необхідні дрібниці (ручки, офісний папір, мішки для сміття і багато іншого), а також замовити будь-яку друковану послугу: від виготовлення візиток, до пакетів або банерів — ідеальний сценарій, чи не так.

Саме такого ідеалу відповідає Друкарня Вольф, пропонуючи клієнтам не тільки якісний друк і обробку, але і найширший асортимент канцтоварів.

Отже, хороший постачальник канцелярських товарів може забезпечити офіс всім необхідним так, щоб не було необхідності шукати когось ще. Це фінансово вигідно, дозволяє економити час і бути впевненим в надійності і якості постачань. Працювати з компанією, що пропонує не тільки канцтовари, а й повний комплекс друкованих послуг — ще вигідніше і ще цікавіше, оскільки всі описані переваги не тільки зберігаються, а й примножуються.