Поліграфія в роздріб по оптовій ціні!
Збірні тиражі (мова про них піде в цій статті), для друкарні є своєрідним «пазлом», який треба правильно і швидко зібрати. А для замовників – можливістю швидко і недорого отримати необхідну поліграфічну продукцію.
Що таке збірні тиражі?
Збірні тиражі пов'язані з особливим принципом формування спусків (прототипів майбутніх друкованих аркушів) -- з декількох макетів невеликого формату на одному друкованому аркуші.
Найчастіше у збірних тиражах друкують еврофлаеры (100х210 мм), візитки (50х90 мм) і продукцію форматом А4, А5, А6, А7. В рамках форматних можливостей кожного друкованого аркуша можна розмістити кілька однотипних виробів (наприклад, візиток) або ж скомбінувати вироби різних типів.
В рамках збірного тиражу можна скомбінувати вироби різних типів
На друкованому аркуші розміщені однотипні вироби: візитки
При цьому потрібно розуміти, що вимоги до тиражу, барвистості, типу і щільності паперу, післядрукарської обробці у всіх цих замовленнях повинні збігатися.
Очевидно, що термін виконання всіх замовлень у рамках одного збірного тиражу, буде однаковим.
Для клієнта, чий замовлення друкується в рамках збірного тиражу, підсумкова вартість продукції істотно нижче, ніж при розміщенні в друкарні, не що практикує збірні тиражі та робить ставку на традиційну, аналогову схему проходження замовлення.
При цьому збірні тиражі являють собою звичайну листову продукцію, тому друкуються і відвантажуються клієнту, як правило, в стислі терміни. А якщо взяти до уваги й відносну високу якість виробленої продукції, виникає певний парадокс: адже, по суті, конкурентна поліграфічна продукція купується в роздріб по оптовій ціні.
Як це працює?
Оскільки для багатьох замовників вартість поліграфічної продукції залишається критичним фактором, спробуємо пояснити, чому при друку збірних тиражів вона досить низька.
При виготовленні тиражів офсетним способом (а саме офсетом найбільш часто друкуються збірні тиражі) друкарня несе певні витрати, пов'язані з приладкой машини для друку або обладнання при післядрукарської обробки – напр., ламінуванні.
Треба розуміти, що незалежно від кількості продуктів на одному аркуші приладка виконується одноразово, а її вартість розподіляється між усіма замовленнями, що увійшли до складу «складання». Тому, чим більшого формату друкарська машина встановлена в друкарні, тим вигідніше замовнику. А наявність у підрядника високоавтоматизованого обладнання дозволяє прискорити приладку і зменшити кількість браку, а, отже, і знизити витрати.
Звернувшись в друкарню для друкування збірні тиражі, ви автоматично отримуєте можливість надрукувати продукцію дешево. Але ще більше знизити витрати, можна в результаті грамотного планування – зокрема, одночасно розмістивши весь пул замовлень з корпоративними кольорами, щоб не нести додаткові витрати на друк фірмового кольору в окремих тиражах.
Можна також замовити продукцію про запас – так вдасться знизити змінні витрати друкарні, пов'язані з часом роботи обладнання, вартістю витратних матеріалів. Доведеться заплатити тільки за додаткову папір і за вартість порізки, тому, що вартість приладження друкованих форм і залишаться незмінними.
«Цифрова природа» збірних тиражів
Зазвичай розміщення замовлень для формування збірних тиражів відбувається онлайн, в агрегаторах, залучають поліграфічні замовлення через Інтернет. Далеко не всі замовлення подібні сервіси розміщують на своїй виробничій базі. Більшість з них просто переразмещают основний пул замовлень в онлайн-друкарнях, у яких збірні тиражі є спеціалізацією. Таких спеціалізованих майданчиків не так багато, як може здатися на перший погляд.
Частина замовлень (як правило, мова йде про малотиражних) провайдери збірних тиражів друкують на власній виробничій базі, але більшу частину переразмещают в офсетних друкарнях, оснащених машинами у форматі В1, рідше -- в В2, А2.
Для офсетних друкарень комерційного друку, раніше орієнтуються на друк журнальної, каталожної продукції, поліграфії для рітейлу, співпраця з операторами збірних тиражів, у свою чергу, стало можливістю не тільки повноцінно завантажити виробничі потужності, але і планувати розвиток і інсталювати додаткове обладнання.
У той же час, друкарні в Україні, в чиєму пулі замовлень збірні тиражі займають значний сегмент, дуже рідко мають відповідним для формування таких замовлень і мають високий рівень автоматизації. Економічна ситуація в країні склалася таким чином, що бути ефективними в оффлайн і при цьому досягати видатних успіхів у залученні замовлень через Інтернет вітчизняним друкованим компаніям переважно не вдається.
Але виняток з правила завжди знайдеться! Друкарня «Вольф», яка є лідером комерційної поліграфії в Україні, зуміла вибудувати ефективну систему залучення, формування і виконання збірних тиражів.
Складання в друкарні «Вольф» - зручно і практично
На головній сторінці сайту Друкарні «Вольф» реалізована можливість замовити популярні товари основних груп (візитки, листівки, флаєри, листівки А5, плакати А3, сети для ресторанів) у збірних тиражах.
Залежно від строків виконання і розміру тиражу користувачам пропонується три пакети з різною вартістю і строками виконання замовлень («Експрес», «Стандарт», «Економ»).
Зазвичай збірні тиражі асоціюються з простою рекламною продукцією (візитки, флаєри, листівки), але в друкарні «Вольф» за ціною «Збірних тиражів» можна замовляти й багатосторінкову продукцію, наприклад, брошури. Пояснюється це тим, що деякі види багатосторінкової продукції «складаються» з «деталей» листових продуктів. Наприклад, брошура на скобу формату А5 – це похідна від листівки формату А4.
Для друку брошур використовується рівно той же асортимент паперу, що і для друку листівок – при цьому з можливістю нанесення гібридного друку (технології TWIN-Spot) або з використанням «Оксамитового паперу» (ефекту Soft-Touch лакування).
Серед всіх компаній, що працюють на ринку збірних тиражів, Друкарня «Вольф» пропонує найбільш широкий вибір паперу, що надає замовнику можливість вибрати при розміщенні замовлення матеріал, оптимально відповідає цілям і завданням його рекламної компанії.
Клієнти друкарні «Вольф» можуть замовити онлайн друк необхідної продукції на:
- крейдованому матовому і глянцевому папері щільністю: 90 г/м2, 130 г/м2, 150 г/м2, 170 г/м2, 200 г/м2, 250 г/м2, 250 г/м2, 300 г/м2, 350 г/м2;
- офсетному папері щільністю: 80 г/м2, 100 г/м2, 120 г/м2, 150 г/м2, 170 г/м2, 250 г/м2.
Чому Друкарня «Вольф»?
Починаючи з 2012 р. працює Інтернет-магазин «Поліграфія Онлайн» Друкарні «Вольф». Принцип роботи цієї площадки не цілком типовий для Інтернет-магазинів, які залучають поліграфічні замовлення. «Вольф», мабуть, єдиний у країні оператор збірних тиражів, якому вдалося врахувати інтереси кінцевих замовників (сегмент В2С), і корпоративних клієнтів (В2В).
Для кінцевих користувачів (В2С) передбачені:
- цілодобова можливість зв'язку з оператором за телефоном;
- конструктор для створення макетів своєї продукції або послуги «Біржі дизайну»;
- рекомендації з оптимального вибору матеріалів і унікальних типів покриття («гібридне» лакування і ефект Soft-Touch);
- зручна візуалізація, робить замовлення різних видів продуктів приємним і розслаблюючим заняттям.
Представникам сегмента В2В (РА і прирівняні до них корпоративні клієнти) «Вольф» надають знижки на різні групи товарів.
Для всіх замовників друкарні будуть корисні послуги автоматичної перевірки макета, а також ключові переваги технології Web-to-Print: дружній користувальницький інтерфейс, зручні системи оплати і доставки (самовивіз зі складу, офісу, доставка «Новою поштою»).
Відзначимо і той факт, що на сайті Друкарні «Вольф» розміщені «Калькулятор офсетних тиражів» і «Калькулятор цифрових тиражів», з допомогою яких всі охочі можуть самостійно розрахувати вартість виготовлення своїх замовлень.