Десять способів поліпшити дизайн друкованої продукції

Десять способів поліпшити дизайн друкованої продукції

29.05.2018

Першокласна поліграфічна продукція – необхідна умова успіху будь-якого підприємства. При цьому дуже багато залежить від якісного дизайну – саме він дає можливість виділитися і запам'ятатися. Пропонуємо кілька порад, які допоможуть покращити ваше виріб без додаткових витрат. 

Пам'ятайте про поля

Простими словами, поля – це вільне місце по краях зображення. Слід пам'ятати, що типографський відбиток найчастіше більшого розміру, ніж ваше виріб, скажімо, візитка або флаєр, і після друку розрізається по формату. Якщо ваші тексти та ілюстрації будуть впритул до краю – вони випадково можуть потрапити в зону різання. Ось чому необхідно залишати по 3 мм з кожної сторони. 

Комбінуйте кольори

Щоб отримати цікаве зображення, можна відійти від стандартної повнокольорового друку. Спробуйте накладення двох кольорів Pantone – це дасть можливість отримати цікавий ефект у незвичайній панелі. Такий виріб приверне увагу. Заодно, якщо залучити барвисті залишки зі складу друкарні, можна і зекономити.

Приклад одного і того ж зображення, надрукованого чотирма фарбами CMYK і двома фарбами Pantone

Розширте межі

Людська уява завжди прагне заповнити прогалини, наприклад, домалювати занадто велику картинку, яка нібито не влізла на ваше виріб.

Нестандартна форма

Спробуйте виготовити не прямокутний, а квадратний буклет – він буде виглядати досить витончено. Також можна застосувати інші форми, використовувати складну висічку, з'єднавши форму і зміст. Ваші замовники напевно захочуть залишити собі таку продукцію і показати її друзям. 

Пам'ятайте, що невеликі вироби простіше брати з собою, тому рекламні матеріали, скажімо, формату A5, будуть працювати ефективніше, ніж A4.

Читабельність

Багатьом дизайнерам хочеться зробити річ як можна гарніше. Вони експериментують зі шрифтами, кольорами та різними ефектами. Але якщо ваша мета – зосередити увагу користувача на контенті, змусити його прочитати ваш флаєр або брошуру, подбайте про читабельність тексту. Використовуйте прості шрифти без зарубок, досить великі. Залишайте інтервали між словами та рядками, не робіть текст занадто світлим.

Типографіка

До речі, вибір шрифтових гарнітур – завдання не з простих. Шрифт буде зображати загальний настрій всієї продукції та представляти ваше виріб (і бренд в цілому) перед аудиторією, тому не зациклюйтеся на чомусь стандартному. 

У цьому питанні важливо не переборщити – комбінація з 2-3 шрифтів дозволить отримати оригінальний дизайн, а використання більшої кількості викликатиме відторгнення.

Повітря

З кількістю тексту і картинок – є відмінне правило. Чим менше, тим краще. Чим більше «повітря», тим простіше зробити акцент на чомусь важливому. Подумайте, що саме є для вас найбільш важливим, видаліть будь-візуальний «шум».

Модульна сітка

Прив'язка до модульної сітки – ключ до хорошого дизайну у багатьох випадках. Використання правильних пропорцій, композиційна єдність – це відмінна ідея. Втім, не завжди потрібно відштовхуватися від звичних всім двох або трьох колонок, якщо мова йде, наприклад, про буклет. Можна спробувати й інші варіанти.

Виворотка

Хочете справити ще більше враження? Нанесіть світлий текст на темному фоні, наприклад, білі літери на чорному. Втім, так можна акцентувати увагу лише на окремих елементах. Читати велику кількість тексту в такому стилі буде складно, особливо якщо шрифти маленького розміру. 

До речі, друк подібних зображень варто довіряти лише надійній друкарні. Щільний темний фон повинен як слід висохнути на відбитку. Тут важливо якість паперу, фарб і друкованого процесу в цілому. 

Якісні ілюстрації

При виборі картинок варто бути дуже вимогливим до першоджерел. Не варто включати в дизайн ілюстрації невеликого розміру з низьким дозволом. Краще всього купити гарну картинку в спеціальному банку або замовити фотографу/художнику. Оригінальні зображення підвищать загальну якість вашого продукту.

Отже, якісний дизайн вимагає ретельного підбору ілюстрацій, тексту і шрифтів правильного розташування всіх елементів на виробі. Такі прості поради можуть суттєво покращити кінцевий результат і отримати яскравий поліграфічний продукт.