Директ-мейл: як підготувати розсилку, яка принесе вам гроші

Директ-мейл: як підготувати розсилку, яка принесе вам гроші

09.10.2018

Шукаєте спосіб розповісти потенційним замовникам про свої продукти або послуги? Хочете зробити це недорого та ефективно? Директ-мейл-відмінний спосіб роздобути безліч нових клієнтів за відносно невеликі гроші. Головне, ретельно продумати план, вибрати друкарню - і можна діяти!

Розберемося з поняттям

Простими словами директ-мейл (або ж пряма поштова розсилка) - відправка будь-якої рекламної продукції адресатам, які імовірно можуть зацікавитися пропозицією. Відправляти можна і друковані вироби (флаєри, листівки, каталоги), і різні сувеніри (ручки, бейсболки, футболки). Все залежить від вашого бюджету і фантазії.

Іспанська компанія Conqueror розіслала сувенір у вигляді олівця «Зроби сам», щоб підкреслити свою прихильність творчому початку

В чому фішка

Поштові відправлення значно ефективніше електронних розсилок. За оцінками Асоціації Direct Marketing Association, віддача становить 4,4%. Відсоток відгуку від e-mail лише 0,12. Дослідження маркетингової компанії Epsilon показали, що 25% користувачів більше довіряє друкованим вкладень, ніж електронним, 6 з 10 респондентів отримують задоволення при перевірці фізичної поштової скриньки.

Серед причин більшої ефективності можна відзначити перезавантаженість електронними листами-щодня їх приходять десятки, а то й сотні. Загубитися в їх числі досить просто. Крім того, друковані вироби залучають більше органів чуття: зір, дотик, нюх, тому швидше привертають увагу і краще запам'ятовуються.

Як посилити ефект

Отже, основна мета друкованих відправлень залучити якомога більше людей. Тому лист і його вміст не повинні загубитися серед інших. У адресата має бути бажання його відкрити, вивчити та зберегти, а в ідеалі - показати друзям. І, зрозуміло, скористатися вашою пропозицією. Тому потрібно ретельно опрацювати та концепцію, і виконання.

Канадське агентство TrackDDB розробило для клієнтів Volkswagen "вітальний набір", куди увійшов засіб для відмивання скла від налиплого бруду, з якої не справляються звичайні Автомийки

Наповнення конверта

Звичайні листівки або флаєри приходять досить часто в кожну поштову скриньку. Це дешевий і сердитий спосіб "накрити" велику кількість людей. Нестандартна продукція може коштувати дорожче, проте не загубиться в кіпі інших паперів. Цікавим варіантом, наприклад, може стати красива листівка або красивий буклет нестандартної форми. Дисконтна або бонусна картка-відмінний стимул заглянути в гості в ваш заклад. Корисним сувенірам на кшталт ручок або блокнотів порадіють багато.

Щоб відрізнитися від типових вітальних вкладень, агентство The Shop (Даллас) розіслало клієнтам миниоткрытки

Контент

Якщо все ж основа розсилки - друковані вироби з текстовою інформацією, то подбайте про якість цієї самої інформації. Очевидно, що тут не місце граматичним помилкам. Текст повинен бути місткий, лаконічним, небагатослівним і зрозумілим. В ідеалі-приправити все частинкою гумору. Загалом, копірайтер-не та стаття витрат, де потрібно економити.

Те ж саме стосується та ілюстрацій, вони повинні бути якісними (з високою роздільною здатністю). Тому фотографії повинні бути зроблені професійним фотографом або куплені в фотобанку.

Дизайн

Як вже говорилося, друкована продукція, яка відправляється поштою, повинна виділятися і запам'ятовуватися. Тому привабливий дизайн - найважливіший фактор успіху. Сьогодні в моді стильний мінімалізм без зайвої химерності (мінімальна кількість шрифтів і кольорів, велика кількість «повітря»), втім, все залежить від вашого смаку, цільової аудиторії та корпоративного стилю. Можливо, східна розкіш-якраз те, що необхідно в якомусь конкретному випадку.

Персоналізація

Індивідуальне звернення - прекрасний спосіб швидко привернути увагу. Цифрові друкарські технології дозволяють створювати тираж, де кожен виріб буде відрізнятися від іншого - це може бути ім'я адресата, різний текст чи фото, QR-код з персональним бонусом або знижкою.

Поліграфічне виконання

Те, що печатка повинна бути якісною, не обговорюється. Тому потрібно підібрати друкарню з сучасним обладнанням. Така техніка відрізняється високим ступенем автоматизації, тому зводиться до мінімуму людський фактор (наприклад, неправильний колір). Крім того, поліграфічна продукція виглядає зовсім по-іншому, якщо застосовувати різну обробку, наприклад, висічка, ламінація або лакування. Комбінація цих технологій дозволяє отримати дійсно запам'ятовується виріб нестандартної форми з цікавою текстурою.


Дизайн - важлива складова будь-якої рекламної продукції. Наша «Біржа дизайну» - відмінний варіант для тих, у кого немає свого дизайнера. Достатньо лише розмістити свої побажання на сайті та вибрати найбільш підходящий варіант.

Ще один хороший спосіб залишити конкурентів далеко позаду використовувати гарну після друкарську обробку, зокрема гібридне лакування TWIN SPOT. Дана технологія полягає в комбінації матового і глянсового лаків, завдяки чому поверхня набуває унікальний рельєф.

Також варто звернути увагу на оксамитовий папір "Батерфляй" з технологією SOFT TOUCH. Будь-яка продукція виглядає на такому папері зовсім інакше, фарби немов оживають, а сам виріб дуже приємно брати в руки.