Дропшиппінг

Дропшиппінг

23.05.2019

Дропшиппінг — новомодне слово, далеко не завжди зрозуміле ні звичайним користувачам, ні представникам бізнесу. Тим часом, це досить цікава бізнес-модель, яка може допомогти зробити перші кроки в підприємництві або диверсифікувати джерела прибутку. Давайте разом розбиратися, що це таке і з чим його їдять.

Отже, про що мова

Припустимо, ви з дитинства обожнюєте друковану продукцію, любите тримати її в руках, відчувати запах фарби та розглядати свіжовидрукувані зображення. Розбираєтеся в друкованих технологіях, можете підготувати макет з урахуванням всіх вимог, підказати як заощадити, яку обробку вибрати та якому матеріалу віддати перевагу.

І крім того, що знаєте, як продавати поліграфічні послуги, у вас є думки про свою цільову аудиторію або розуміння, як її залучити, які способи реклами будуть найбільш ефективними.

Єдино, чого не вистачає — це коштів на власне обладнання. Особливо з урахуванням того, що для якісних послуг цього самого обладнання повинно бути багато і різного — до печатного, друкарського та після друкарського. І бажано, нового і сучасного, з високим ступенем автоматизації.

Кредитування, лізинг та інші варіанти покупки в борг несуть багато ризиків, особливо з урахуванням сучасних реалій. Та й спрогнозувати попит і термін окупності на ринку, який і так перенасичений досить складно.

Таким чином, у вас є знання, потенційні покупці, але немає виробництва. Чому б не спробувати скористатися чужим?

Схема роботи

Ви створюєте сайт і/або акаунти в соцмережах, займаєтеся просуванням послуг онлайн або поширюєте друковану рекламну продукцію в місцях, де найбільш ймовірно є аудиторія, яку необхідно залучити. Наприклад, якийсь новий великий житловий масив, де не дуже розвинена інфраструктура.

Онлайн — через ті ж соцмережі або сайт — або у власному офісі приймаєте замовлення і доводите їх до досконалості, чи то пак, створюєте макет, підганяєте під друкарські вимоги вже наявний (перевіряєте шрифти, картинки, шари й все, що потрібно), уточнюєте матеріал, тираж, терміни та спосіб доставлення.

Де саме буде друкуватися макет, вашому замовнику все одно. У пріоритеті — якість і можливість отримати своє замовлення швидко і просто, без зайвих зусиль.

Далі ви передаєте замовлення друкарні, з якою працюєте на умовах Дропшиппінгу. Її завдання видрукувати та доставити тираж за адресою вашого покупця.

Підводні камені

Для підприємця, який знайшов власних замовників і довірив їх друкарні, може бути кілька неприємних речей. По-перше, якість продукції має завжди бути прогнозованим і відповідати очікуванням, для того, щоб ті ж замовники поверталися і рекомендували послугу іншим. По-друге, повинна бути впевненість в тому, що клієнт не стане після першого замовлення звертатися безпосередньо в друкарню.

Шляхи вирішення

Щоб не турбуватися з разу в раз про кінцевий результат в цілому і замовника зокрема, необхідно ретельно підходити до вибору партнера. Якісний друк забезпечує друкарня з великим парком свого обладнання, в якому присутні різні технологічні рішення (офсетний, цифровий друк, висічка, лакування, ламінування та інші).

Також варто пам'ятати, що великої друкарні нецікаво відбирати у вас невеликого клієнта. Набагато продуктивніше і вигідніше налагодити відносини саме з вами, як з замовником, який збирає дрібні замовлення і самостійно «доробляє» їх. Оскільки якраз саме невеликі замовлення віднімають у друкарні багато ресурсів — менеджерських і дизайнерських, але не приносять вагомий прибуток.

При розміщенні замовлення варто попередити друкарню про вашу бізнес-моделі, щоб в упакований тираж не були «розпізнавальні знаки» - візитки, брошури або інша рекламна продукція. І тоді ваш клієнт ні про що не здогадається.

Отже, дропшіппінг — бізнес-модель, вигідна всім сторонам угоди. Підприємець, який працює за цією схемою, просуває послуги та отримує клієнтів. Замовники отримують якісні послуги й хорошого консультанта. Друкарня отримує готовий до друку замовлення. Всі у виграші. Чому б не спробувати?