Бути екологічним сьогодні в тренді. Глобально це означає піклуватися про навколишнє середовище, завтрашній день і нащадках. Практично — знижувати використання не переробляються ресурсів, використовувати «зелені матеріали» і співпрацювати з такими ж відповідальними підрядниками. В тому числі, це стосується і співпраці з друкарнями.
Друк різних маркетингових матеріалів з використанням зелених технологій допоможе не тільки подбати про екологію, а й акцентувати на цьому увагу замовників, для яких цей аспект також може бути важливий. Екопродукції до того ж і виглядає вельми привабливо, і виділяється на тлі стандартних виробів. Сумніваєтеся, що вам це підходить? Почніть з візитних карток.
Чому екологічна друкована продукція важлива
Екологічні вироби можуть виявитися дуже корисними по ряду причин:
· Просування екологічності вашого бізнесу може залучити нових клієнтів і утримати старих, які хочуть купувати товари в екологічно чистих закладах. Сьогодні на цей фактор звертає увагу все більше клієнтів, і хороша репутація має конкурентну перевагу;
· Партнерство з екологічною друкарнею може істотно заощадити ваш бюджет, адже такі компанії постійно впроваджують нові технології та підвищують ефективність бізнесу, щоб оптимізувати витрати, підвищити продуктивність персоналу і скоротити витрати;
· Екологічні візитки та інша маркетингова продукція може істотно полегшити переговори з інвесторами та корпоративними замовниками — вам легше довести цінність вашого бізнесу;
· Увагу до екології може допомогти утримати важливих співробітників. Кожен хоче бути пов'язаним з бізнесом, який робить правильні речі. Покажіть, що ви з повагою ставитеся до навколишнього середовища та активно берете участь в корпоративних екологічних програмах, і ви привернете людей, яких ви дійсно хочете найняти.
Чому саме візитки
Візитні картки — це постійно використовуваний продукт в будь-якому бізнесі. Їх отримують, передають і обмінюють сотнями. Саме вони виробляють перше враження і можуть багато що сказати про вас як про людину і професіонала, а також вашому впливі на природу.
Що таке екологічні візитки
Є багато способів підвищити екологічність вашого друкованого вироби. В першу чергу, як вже говорилося, важливий сам підхід до бізнес-процесів в друкарні. Сучасні підприємства використовують сучасне обладнання з високим ступенем автоматизації, яке витрачає менше води, електрики та виробляє менше відходів.
Також дуже важливо замовляти необхідну кількість, щоб не доводилося викидати зайве. Тому часто найбільш підхожим варіантом може виявитися цифровий друк, економічна на одиничних і малих тиражах.
Ще один важливий аспект — витратні матеріали, в першу чергу, фарби та паперу. Тут також важливо, щоб друкарня віддавала перевагу провідним світовим брендам, які постійно впроваджують «зелені» інновації.
На особливу увагу заслуговує крафтового папера — вона менше обробляється в процесі виготовлення, тому вважається більш екологічною, ніж малювання. При цьому її коричневий приємний відтінок як би підкреслює її природний стиль і виділяється серед інших візиток, виготовлених, переважно на білому папері. У комплексі з мінімалістичним дизайном (хай живе економія фарби!) Такий виріб виглядає просто відмінно. Якщо ж хочете остаточно обійти конкурентів на повороті — спробуйте замовити дуже щільну трехслойну триплекс-візитку, недавно представлену на українському ринку друкарні Вольф. Спеціальна технологія як би склеює два шари крафтового паперу і картонний прошарок між ними. Така візитка настільки відмінно виглядає, що нема потреби використовувати додаткові види обробки та можна заощадити й на процесах, і на матеріалах, наприклад, лаку.
Отже, візитки, видрукувані в екологічній друкарні на екологічних матеріалах — це спосіб привернути клієнтів, підкреслити свою турботу про навколишнє середовище, заощадити та отримати чудове друковане виріб. Ідеальне поєднання, чи не так?