Ідеальна реклама в газеті — яка вона?

Ідеальна реклама в газеті — яка вона?

18.04.2019

Багато маркетологів недооцінюють можливості реклами в газетах і акцентують увагу лише на цифрових стратегіях. І дарма. Це відмінний канал комунікації. Дозволяє націлювати пропозицію на конкретну демографічну нішу і гарантує результативність. Однак потрібний грамотний підхід.

Правильне повідомлення для правильної аудиторії

Можливо, ви пробували розміщувати рекламу в газеті у вигляді візитки з інформацією про назву компанії, адресу, і телефон. Навряд чи такий макет привів до вас велику кількість клієнтів. Створюючи рекламу, необхідно розуміти, хто ідеальний покупець і як ваші продукти або послуги задовольняють його потреби.

Розгляньте рекламу конкурентів. Проаналізуйте, на кого вона націлена, який стиль мовлення використовує, які ілюстрації застосовуються — все це допоможе прийняти виважене рішення.

Правильний заголовок

У вас тільки один шанс заволодіти увагою споживача. Скористайтеся ним, розмістивши заголовок який впадає в очі. Він повинен бути коротким та заманювати читача. В той самий час, необхідно донести інформацію про головну вигоду від вашої пропозиції. Може, ви готуєтеся до святкового розпродажу, пропонуєте безкоштовне частування або продаєте безглютенову піцу? Повідомте про це в яскравому заголовку.

Правильні емоційні тригери

Найчастіше маркетологи думають, що продають якість товару або послугу. Але насправді, мало хто звертає уваги на властивості. Люди приймають купівельне рішення, спираючись на емоційні тригери.

Якщо необхідно отримати більше лідов і продажів, створіть таку рекламу, яка викличе емоційний відгук в аудиторії. Наприклад, це може бути радість від можливості зробити подарунок близьким чи небажання втратити цікаву знижку. Люди роблять покупку на основі емоцій, і лише після цього оцінюють якості продукції або сервісів.

Правильний дизайн

Вдалі рекламні макети приємно і просто читати. Аудиторія часто пробігає очима сторінки та зупиняє погляд на рекламі, яка привабливо виглядає, але не є надто строкатою. Ось кілька правил:

  • використовуйте один або два шрифту, не більше;
  • не використовуйте кегль менше ніж 8 і химерну гарнітуру. Текст повинен легко читатися;
  • дайте тексту більше повітря, іншими словами — більше порожнього простору;
  • якісні зображення. Обов'язково запросіть в редакції вимоги до макетів в цілому і зображень зокрема. Якщо ви заощадили на дизайнера і скористалися картинками з Інтернету з низьким дозволом, при друку вони можуть виглядати дуже розмито. Реклама не тільки не буде результативною, а й завдасть непоправної шкоди.

Грамотний текст

Перед публікацією обов'язково перевірте макет на наявність помилок, самостійно або залучаючи професійного коректора. Перевірте, чи всі необхідні дані присутні — адреси, телефони, логотип, власне, сама пропозиція.

Заклик до дії

Важлива складова гарної реклами — стимулювати людей що-небудь зробити. І іноді їм необхідно заохочення. Уявіть, як ваші діти їдять овочі: якщо просто покласти їх перед очима, чи стануть вони їх їсти? Скоріш за все ні. Необхідно запропонувати, а іноді й додати, що станеться, якщо вони вас не послухають.

Сприймайте аудиторію як своїх дітей. Покладіть пропозицію прямо перед очима, але дайте заклик до дії, чітко поясніть, що потрібно робити далі. Заклик повинен включати якусь нагороду, знижку або додаткову цінність, яку клієнт отримає при покупці.

Отже, реклама в газеті — прекрасний спосіб донести інформацію певної аудиторії. Важливо тільки попрацювати з текстами та дизайном, оцінити аудиторію і рекламу конкурентів, проаналізувати результативність попередніх кампаній.