Ідеальний постер, який він?

Ідеальний постер, який він?

21.03.2019

Створити красивий постер, скажімо, для музичного гурту, кінофільму або якогось заходу — не так вже й складно. Сьогодні в мережі є багато шаблонів і сервісів, де можна вибрати загальну тему, шрифти та підкладку. Виходить не гірше, ніж у професіонала, при цьому з мінімумом вкладених коштів. А то і зовсім без них. Тим, хто тільки починає пробувати себе в ролі дизайнера можуть стати в пригоді деякі поради.

Підберіть шаблон за своїм стилем

Загальний напрямок макета залежить від того, чому присвячений постер. Скажімо, якщо він націлений на рекламу R & B-групи, то підійдуть м'які лінії та силуети людей. Атмосферу концерту класичної музики будуть передавати зовсім інші зображення і колірні схеми. Також варто проаналізувати смаки аудиторії, на яку ви націлюєтеся.

Чорний фон

Яскраві кольори привертають увагу, проте чорний фон може стати цікавим рішенням. І він відмінно поєднується зі світлими відтінками. Чорно-біла класика виглядають стильно і професійно.

Якісні зображення

Не варто зловживати великою кількістю картинок. Однією може виявитися цілком достатньо. При цьому повинно вистачити місця для порожнього простору (так званого «повітря»), яке відмінно її виділить.

Дуже важливо підібрати картинку гарної якості, щоб при друку вона виглядала чітко, особливо з огляду на великий формат майбутнього виробу. По можливості, краще залучити професійного ілюстратора або фотографа.

Також можна зробити самостійне фото і «пограти» з різними ефектами — в мережі є безліч безкоштовних ресурсів, які це дозволять. Скажімо, для вантажного стилю добре підійдуть фотографії в бежевих відтінках. Однак не забудьте уточнити вимоги друкарні — адже важливо, щоб кінцевий результат відповідав вашим очікуванням.

Не забудьте важливі деталі

Дати, час, місце, вартість відвідування заходу — все це дуже важливо і повинно бути максимально читабельним. При цьому потрібно акуратно вписати це в загальний дизайн, не роблячи акцент. Нехай ці дані друкуються більш дрібним шрифтом внизу.

Інформація про соціальні мережі

Соціальні мережі — потужний канал комунікації з аудиторією. Якщо постер націлений на просування чогось, то не завадить надати публіці можливість отримати більше відомостей на вашій сторінці, а також поставити питання або прочитати відгуки інших користувачів. Тому варто надрукувати Інтернет-адреси, де вас можна знайти.

Цікава пропозиція

Якщо необхідно постером залучити відвідувачів, то можна зацікавити публіку якимись спеціальними пропозиціями: безкоштовна чашка кави, невелика знижка при купівлі квитків заздалегідь, автограф автора книги — може підійти безліч варіантів. І в цьому випадку є більше шансів на сарафанне радіо, люди охоче поділяться з друзями такою інформацією і зроблять пости в соціальних мережах.

Благодійність

Благодійність і будь-які добрі вчинки — прекрасний привід прорекламувати себе зайвий раз, створюючи окремий постер. Якщо ви робите це на регулярній основі, скажімо підтримуєте якусь асоціацію, то можна наносити таку інформацію кожен раз де-небудь в кутку.

Використовуйте свята

Люди люблять свята. Залучіть в дизайні святкові декорації або костюми. Це стане яскравим і незабутнім рішенням.

Масштабуйте картинку

Розробивши дизайн постера, підсильте ефект, надрукувавши менші вироби з тим же зображенням, скажімо, флаєри або навіть візитки. Чим частіше це будуть бачити споживачі, тим швидше запам'ятають ваш бренд. Додатково цей же дизайн можна використовувати для постів в соціальних мережах.

Отже, трохи хитрощів — і ви отримаєте відмінний постер з хорошим дизайном і якісним контентом. Хороший вихід для тих, хто не може дозволити собі професійного дизайнера. Якщо ж немає можливості вдаватися в тонкощі, то ще одне бюджетне рішення — використовувати «Біржу дизайну». Розмістивши там свої вимоги, ви отримаєте доступ до різних пропозицій на будь-який гаманець.