Каталог

Close

Шановні кліенти!
У зв’язку з нестабільною роботою постачальників і сервісних служб під час воєнного стану терміни виробництва можуть бути зрушені на 3 дні.

Цікаві фішки в дизайні флаєрів

— 05.06.2018


Флаєри зустрічаються повсюдно: їх роздають на вулиці, розносять по квартирах і офісах. Однак більшість практично відразу викидається. Щоб цього не відбувалося, потрібен грамотний дизайн, який змусить звернути увагу і прочитати повідомлення, особливо якщо воно буде містити заклик до конкретної дії: використовуйте купон, купіть квиток і так далі. Які ж фірмові «фішки» можуть допомогти затримати погляд на вашому флаєрі?

Яскраві та свіжі кольори

Це безпрограшний варіант майже для будь-якої поліграфічної продукції. В даному випадку, чим яскравіше - тим краще. Відмінний приклад - флаєр з прикладами страв, де колір фону підкреслює колір їжі.

Певна колірна схема

При виборі квітів досить важливо дотримуватися якоїсь єдиної колірної схеми, що підходить до вашого фірмового стилю або логотипу. Відмінним вибором може стати спокійна сіро-бірюзова гама, що викликає асоціації з морем і пробуджує оптимізм.

Темний фон

Не обов'язково відмовлятися і від темних кольорів. Вони створюють містичне настрій, особливо в комбінації з яскравими шрифтами.

Комбінація шрифтів

Перенасиченість різними шрифтами може погано позначитися на загальному дизайні, однак у деяких випадках вона, навпаки, допомагає виділити виріб. Як, наприклад, на флаєрах з рекламою дискотеки. Тут підібрані шрифти різного розміру і різного стилю, які в цілому створюють неповторну атмосферу.

Простота

Простий і елегантний дизайн - це ознака гарного смаку. Мінімум тексту, гармонія різних елементів, красива верстка. На такому флаєрі повідомлення читається відразу, а саме цього і потрібно домагатися.

Мінімалізм

Майже те ж, що і простота, тільки об'єктів ще менше, а порожнього місця ще більше. Як правило, мінімалістичні рекламні кампанії дуже успішні та ефективні. Одне зображення або напис на всіх флаєрі - все просто та очевидно.

Вінтаж

Спробуйте зробити флаєр так, як ніби він виготовлений вручну років сто тому. Це відноситься і винтажному стилю, і вибором кольорів і шрифтів, особливо тим, які виглядають, як рукописні. Такий дизайн може виявитися дуже ефективним.

Сезонність

Якщо ваш флаєр присвячений до якогось свята чи події, асоційованого з певною порою року, підкресліть це в дизайні з допомогою зображень. Одержувач флаєра відразу співвіднесе її з чимось знайомим і зверне увагу. Один з прикладів - картинка ялинкової іграшки на флаєрі про святкових розпродажах.

Якісні фотографії

Якщо використовуєте якісь зображення на флаєрі, то вони повинні бути обов'язково високої якості. Тільки такі по-справжньому приваблюють. Якщо бізнес пов'язаний з туризмом, наприклад, флаєр присвячений готелю або екскурсійній фірмі, красиві пейзажі - відмінний вибір.

"Мі-мі-мі"

Всі або майже всі люблять кошенят і цуценят. Їх зображення завжди приверне увагу, викличе посмішку та автоматично згенерує інтерес до флаєру. Не втрачайте таку можливість.

Незвичайна форма

Сучасні технології дозволяють виготовляти флаєри, йдучи від стандартного прямокутника. Можна замовляти вироби з різною висічкою. І чим креативніше підхід, тим краще запам'ятається ваша продукція і ваш посил. Відмінний приклад - реклама уроків боксу.

Серійність

«Повторення - мати навчання» - так нам казали в школі. Отримавши ваш флаєр кілька разів, клієнт з більшою ймовірністю його прочитає. Однак зловживати однаковим дизайном не можна, тому краще вибрати якийсь один елемент, а урізноманітнити.

Отже, секрет відмінного флаєра простий: красиві зображення, стильні кольори, зрозумілі шрифти. Крім того, важливо не економити на матеріалах і друку. Поліграфічне оздоблення, наприклад, вибіркове лакування або глянцева ламінація вигідно виділить будь-який дизайн. На додаток до цього можна задіяти різну дизайнерський папір з красивою текстурою. Дизайнер в хорошій друкарні обов'язково порекомендує вам економічні варіанти, які не вдарять по бюджету, але дозволять істотно підвищити ефективність флаєра як звернення до потенційних покупців.

Читайте также: