Цікаві друковані технології - відмінний спосіб виділити поліграфічну продукцію

Цікаві друковані технології - відмінний спосіб виділити поліграфічну продукцію

08.05.2018

Незвичайні ефекти та нестандартні друковані технології в комплексі з оригінальними видами паперу – відмінний спосіб виділити поліграфічну продукцію та підвищити впізнаваність бренду в цілому. Такі вироби втягують одночасно кілька органів чуття – зір, дотик, нюх – тому краще запам'ятовуються. Наведемо кілька прикладів...

Флуоресцентні фарби

Флуоресцентні фарби (здатні накопичувати світлову енергію і світитися) роблять відбиток дуже яскравим і помітним. Особливо, якщо їх наносити товстим шаром. Тому найбільш прийнятний варіант поєднувати їх з крейдованого паперу, який вбере меншу кількість фарби.


Рельєф

Спеціальні УФ-закріплюються чорнило і лаки дозволяють надавати різноманітну текстуру відтиску, робити зображення тривимірним. Ефект гуми, наждачного паперу, піщаної поверхні – ось лише декілька прикладів, хоча фантазія дизайнера може бути безмежною. Однак варто врахувати, що завдати такі покриття під силу будь-якій друкарні. Вона повинна розташовувати або трафаретного друкарською машиною, або спеціальною машиною офсетного друку, що дозволяє залучити УФ-фарби. Останній варіант краще, оскільки нанесення буде точніше і якісніше.

Контраст

Поєднання гліттера (лаку з дрібними блискучими частинками) або лаку з дуже високим ступенем глянцю, металізованої фольги з матовою поверхнею може підсилити загальне враження від поліграфічного виробу і дозволить акцентувати увагу користувача на найбільш важливих ділянках зображення. 

Інтерактивні елементи

Додайте до обкладинки брошури який-небудь незвичайний «выскакивающий» елемент, як у дитячих книжках, або додаткову наклейку, яку можна як-небудь використовувати. Так ви вовлечете читача, викличете здивування або захоплення – будь-які емоції власнику бренду тільки на користь.

Лентікулярная друк

Переливаються картинки зі змінним або просто об'ємним зображенням у багатьох викликають асоціації з дитинством. Крім того, подібні елементи змушують потенційного замовника затримати в руках поліграфічну продукцію, розглянути її під різними кутами.


Лазерна висічка

Лазер здатний «випалити» дуже складний патерн на папері, або інших матеріалах (скажімо, дереві, пластиці), створити зображення з високою деталізацією – досягти цього практично неможливо при використанні звичайних висікальних агрегатів. Така технологія корисна при виробництві різних сувенірів, листівок

Рельєфне та блінтове тиснення

Тисненя надає додатковий обсяг, дає можливість отримати опуклий або навпаки, увігнуту ділянку зображення. Тут знову-таки з'являється можливість задіяти тактильні емоції та wow-фактор.

Скретч-покриття

Спеціальне покриття, яке легко стирається монеткою або нігтем. Воно добре знайоме всім, завдяки карткам поповнення рахунку мобільного телефону. В маркетинговій продукції його можна використовувати для всіляких розіграшів і знижок. А ще з допомогою такої технології можна залучити користувача до участі в якому-небудь квесті. У будь-якому випадку, воно викликає додатковий інтерес і позитивні емоції.

Аромат

Спеціальні фарби, лаки, що містять дрібні капсули з ароматизованими речовинами, - відмінний спосіб привернути увагу до каталогів парфумерної та косметичної продукції. Також це може стати відмінною опцією і для кулінарного бізнесу. Втім, подібні ефекти – потри і відчуй запах – будуть корисними для будь-якої комерційної продукції, завдяки несподіванці.

Термохромний фарби

Фарби, що змінюють колір під впливом температури (наприклад, якщо доторкнутися теплою рукою), - ще один цікавий варіант взаємодії з потенційним читачем.

Флокування

Ця технологія дозволяє нанести на поверхню певним чином оброблені елементи текстилю. Відбиток стає приємним на дотик і незвичайним. Спробуйте залучити флокування при виготовленні візиток – результат буде дивовижним.

Отже, створюючи дизайн поліграфічної продукції, не варто обмежуватися тільки печаткою. Сучасні технології дозволяють досягати неймовірних ефектів, які привернуть увагу до вашого виробу, справлять сильніше враження і залишаться в пам'яті.