Як отримати і не втратити довіру ваших клієнтів?

Як отримати і не втратити довіру ваших клієнтів?

28.08.2018

Що, якщо не довіру, є найважливішим елементом пазлу під назвою «Успішний бізнес»? Його важко знайти і легко втратити, але без нього неможливо працювати з клієнтами. Щоб успішно розвивати власний бренд, з гордістю спостерігати за зростанням продажів і цільової аудиторії, необхідно напрацьовувати позитивну репутацію компанії. Люди повинні щодня переконуватися у вашій серйозності, відповідальності й, що теж дуже важливо, чесності.

Навіть якщо ви пропонуєте бездоганні товари і послуги, заслужити довіру з боку покупців ще треба постаратися. А це особливо складно, якщо компанія тільки почала свій зірковий шлях і поки мало кому відома. Що вже говорити про масової популярності!

Як завоювати прихильність публіки і назавжди втратити її вдячність – ми вирішили зібрати найбільш ефективні способи. Так що сідайте зручніше і будьте готові до кращих рекомендацій. Отже, як отримати довіру клієнтів?

Бездоганне обслуговування

Якщо ви працюєте з людьми, а не з машинами, необхідно в першу чергу подбати про відмінному сервісі. Кожен покупець мріє про те, щоб до нього знайшли персональний підхід і запропонували дійсно гідний продукт, а не розрекламовану дурницю. 

Звичайно, догодити всім неможливо. Але є кілька золотих правил спілкування з клієнтами, які допоможуть завжди тримати марку компанії, щоб не потрапити в халепу:

По-перше, покажіть ваш професіоналізм, щоб викликати прихильність покупця. Розкажіть про тих товарах чи послугах, в яких відмінно розбираєтеся і викиньте з лексикону вислови: «Не знаю», «Не можу», «Не буду». Вони вже точно не зіграють вам на користь! 

По-друге, будьте чесні з клієнтами. Намагайтеся говорити правдиво, спокійно і впевнено, щоб співрозмовник зміг вам довіритися. 

По-третє, не забудьте згадати про ті речі, якість яких ви перевірили особисто. Це дозволить людині переконатися в тому, що ви не станете продавати продукцію тільки заради вигоди.

Стовідсоткова гарантія

Уявімо, що ви нещодавно запустили лінію товарів, яку хочете скоріше продати. Клієнти нічого про них не знають, тому з обережністю розглядають новинки на вітринах. Як зробити так, щоб успіх не змусив довго чекати? Дайте покупцям можливість спробувати нові товари і послуги без серйозних ризиків. Наприклад, поверніть клієнту гроші за куплену продукцію, якщо вона не виправдає ваших обіцянок і його очікувань. Так, ви забезпечите хорошу репутацію бренду і не втратите інтерес цільової аудиторії.

Незмінний онлайн

Ваша присутність на соціальних майданчиках грає дуже важливу роль у формуванні довіри публіки. Хто захоче мати справу з компанією, сторінка якій не оновлювалася останні кілька місяців? Погодьтеся, це викличе підозри і відсутність гарячого бажання співпрацювати з вами. 

Саме тому регулярно робіть цікаві рекламні пости, вчасно відповідати на повідомлення клієнтів і всіляко підтримуйте онлайн-комунікації. В епоху смартфонів і бездротового Інтернету це більше ніж просто необхідно!

А тепер розглянемо кілька причин, за яким можна втратити довіру аудиторії раз і назавжди.

Занадто нав'язливий маркетинг

«Все добре, коли в міру!» - цей вислів як не можна краще відображає суть реклами будь-якого продукту. Так, ви можете розмістити сотні афіш та плакатів, роздати листівки на вулицях міста та на додачу прислати смс кожного клієнта в базі, щоб повідомити про розпродаж. Але така надмірна активність може налякати і відштовхнути покупців. Так що радимо знайти свою золоту середину і дотримуватися її в бізнесі. Наприклад, не більше одного рекламного посту в день і двох поштових розсилок в тиждень.

Підозріла цінова політика

Якщо ви вирішили влаштувати грандіозну акцію, заздалегідь подумайте про те, як ціни будуть найбільш розумними і привабливими. Напередодні розпродажів багато компаній використовують цінники із завищеною вартістю товарів і роблять на них знижки. В результаті клієнт купує продукт за реальну ціну і нічого не економить, обманюючи свій гаманець і самолюбство. До того ж на наступний день він може істотно засмутитися, побачивши більш низьку вартість товару, ніж в день акції. Після цього довіра покупців буде втрачено стрімко і безповоротно. А значить, не варто робити обманні акції і викликати підозрілі погляди аудиторії. Адже чесна робота компанії – запорука поваги і пошани споживачів!

Вічний автовідповідач

Не секрет, що клієнти завжди хочуть багато уваги і персонального спілкування. А з-за браку часу великі компанії воліють створювати різних чат-ботів для швидкої і зручної комунікації. Проте бувають ситуації, коли покупцеві не обійтися без розмови з персоналом віч-на-віч. Тому не варто відмовлятися від живого спілкування з аудиторією, обмежуючись лише робочими автовідповідачами. Тепла розмова по душах може допомогти вирішити спірні моменти і навіть запобігти безліч серйозних конфліктів.

Якщо ви налаштовані доброзичливо і вважаєте, що головна місія вашого бізнесу – це не мільйонний дохід, а виняткова користь оточуючим, ми готові аплодувати стоячи! Як правило, люди відчувають це і починають проявляти якомога більше довіри до позитивних компаніям. Так що скористайтеся нашими порадами, і вже незабаром ніщо не зможе підірвати довіру ваших клієнтів.