Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Як побудувати свій бізнес на реферальних програмах

Як побудувати свій бізнес на реферальних програмах

18.05.2020

Реферальні програми від провідних брендів — прекрасний спосіб не тільки висловити свою підтримку, але і заробити реальні кошти. Але, як і в будь-якій справі, тут є свої хитрощі. Поговоримо про те, як підвищити ефективність, збільшити прибуток і при цьому не уславитися серед друзів спамером.

Перші кроки

Простими словами, реферальна програма працює так: ви отримуєте посилання від компанії та діліться нею з друзями. Чим більше друзів побачить, тим більше зробить покупок і тим більший бонус покладається вам. Тому перший крок — придбати те саме посилання.

Посилання можуть надіслати вам особисто — електронною поштою або в месенджері. Або вона генерується на сайті при натисканні певної кнопки.

Спрощений варіант — кнопки, які не просто генерують посилання, а відразу створюють пост для Facebook або будь-який інший соціальної мережі. Якщо на сайті, таке передбачено, почніть використовувати негайно. Це швидко і легко. Ви не втратите час і, можливо, обійде «конкурентів» із загального списку друзів.

Де поділитися посиланням

Повернемося до більш складного і при цьому більш привабливому з фінансової точки зору варіанту — готового посилання.

Ділитися ви нею можете з ким завгодно і коли завгодно. Хоча найбільш ймовірно, що скористаються нею все ж ваші друзі або ті, хто знає вас особисто. Коли ви ділитеся своїм посиланням, вкажіть, що вам сподобалося в продукті або розкажіть про досвід роботи з брендом.

Надішліть посилання в персональному електронному листі друзям і членам сім'ї, яким, в першу чергу, може знадобитися продукт або послуга. Це люди, які, швидше за все, перевірять це і зроблять покупку.

Поділіться своїм реферальним посиланням в соціальних мережах. Ви можете також розмістити її в спеціалізованих групах, однак пам'ятайте, що в будь-якому суспільстві є свої правила, і не всі допускають реферальні або партнерські посилання.

Онлайн-форуми, в яких ви давно перебуваєте і в яких ваші повідомлення мають «вагу», також можуть стати хорошими місцями для обміну посиланнями. Особливо, якщо хтось питає поради та саме продукт або послуга з реферального посилання можуть йому допомогти. Однак, важливо бути активним учасником. Якщо ви просто розмістите своє реферальне посилання без участі в групі, ви ризикуєте потрапити в списки спамерів і в бан.

Поділіться своїм реферальним посиланням в повідомленні з групою після участі в різних дискусіях. Регулярний внесок в групу може допомогти уникнути цієї ситуації.

Додаткові фішки

Більш-менш стандартні способи обміну реферальним посиланнями зрозумілі. А як збільшити приплив клієнтів? Ось пара способів:

Відео відгуки

Відгуки допомагають клієнтам приймати рішення про покупку. Якщо у вас є талант і ви відчуваєте себе комфортно перед камерою, чому б не зробити оглядовий відео? Ви повинні поділитися з аудиторією тим, що придбали, досвідом обслуговування клієнтів, якістю продукту і хто виграє від його використання. В описі до відео можна включити реферальне посилання.

Відгуки в блозі

Блогери мають прекрасну можливість поділитися своєю думкою з друзями та сім'єю. Тому оглядова публікація в блозі — відмінна ідея.

Якщо вам сподобався ваш досвід роботи з компанією, напишіть відгук про це. Багато людей при пошуку в Google задають «продукт + огляд», коли намагаються вирішити, чи хочуть вони спробувати продукт. Ваш відгук може допомогти прийняти рішення і принесе вам реферальну винагороду в процесі.

Отже, брати участь в реферальнії програмі — цікаво і вигідно. Якщо підійти до обміну посиланнями серйозно і комплексно, можна дуже непогано заробити. Головне — вибирати надійні компанії з перевіреною репутацією. Так, щоб не було соромно за рекомендований продукт або сервіс.