Як побудувати свій бізнес на реферальних програмах

Як побудувати свій бізнес на реферальних програмах

18.05.2020

Реферальні програми від провідних брендів — прекрасний спосіб не тільки висловити свою підтримку, але і заробити реальні кошти. Але, як і в будь-якій справі, тут є свої хитрощі. Поговоримо про те, як підвищити ефективність, збільшити прибуток і при цьому не уславитися серед друзів спамером.

Перші кроки

Простими словами, реферальна програма працює так: ви отримуєте посилання від компанії та діліться нею з друзями. Чим більше друзів побачить, тим більше зробить покупок і тим більший бонус покладається вам. Тому перший крок — придбати те саме посилання.

Посилання можуть надіслати вам особисто — електронною поштою або в месенджері. Або вона генерується на сайті при натисканні певної кнопки.

Спрощений варіант — кнопки, які не просто генерують посилання, а відразу створюють пост для Facebook або будь-який інший соціальної мережі. Якщо на сайті, таке передбачено, почніть використовувати негайно. Це швидко і легко. Ви не втратите час і, можливо, обійде «конкурентів» із загального списку друзів.

Де поділитися посиланням

Повернемося до більш складного і при цьому більш привабливому з фінансової точки зору варіанту — готового посилання.

Ділитися ви нею можете з ким завгодно і коли завгодно. Хоча найбільш ймовірно, що скористаються нею все ж ваші друзі або ті, хто знає вас особисто. Коли ви ділитеся своїм посиланням, вкажіть, що вам сподобалося в продукті або розкажіть про досвід роботи з брендом.

Надішліть посилання в персональному електронному листі друзям і членам сім'ї, яким, в першу чергу, може знадобитися продукт або послуга. Це люди, які, швидше за все, перевірять це і зроблять покупку.

Поділіться своїм реферальним посиланням в соціальних мережах. Ви можете також розмістити її в спеціалізованих групах, однак пам'ятайте, що в будь-якому суспільстві є свої правила, і не всі допускають реферальні або партнерські посилання.

Онлайн-форуми, в яких ви давно перебуваєте і в яких ваші повідомлення мають «вагу», також можуть стати хорошими місцями для обміну посиланнями. Особливо, якщо хтось питає поради та саме продукт або послуга з реферального посилання можуть йому допомогти. Однак, важливо бути активним учасником. Якщо ви просто розмістите своє реферальне посилання без участі в групі, ви ризикуєте потрапити в списки спамерів і в бан.

Поділіться своїм реферальним посиланням в повідомленні з групою після участі в різних дискусіях. Регулярний внесок в групу може допомогти уникнути цієї ситуації.

Додаткові фішки

Більш-менш стандартні способи обміну реферальним посиланнями зрозумілі. А як збільшити приплив клієнтів? Ось пара способів:

Відео відгуки

Відгуки допомагають клієнтам приймати рішення про покупку. Якщо у вас є талант і ви відчуваєте себе комфортно перед камерою, чому б не зробити оглядовий відео? Ви повинні поділитися з аудиторією тим, що придбали, досвідом обслуговування клієнтів, якістю продукту і хто виграє від його використання. В описі до відео можна включити реферальне посилання.

Відгуки в блозі

Блогери мають прекрасну можливість поділитися своєю думкою з друзями та сім'єю. Тому оглядова публікація в блозі — відмінна ідея.

Якщо вам сподобався ваш досвід роботи з компанією, напишіть відгук про це. Багато людей при пошуку в Google задають «продукт + огляд», коли намагаються вирішити, чи хочуть вони спробувати продукт. Ваш відгук може допомогти прийняти рішення і принесе вам реферальну винагороду в процесі.

Отже, брати участь в реферальнії програмі — цікаво і вигідно. Якщо підійти до обміну посиланнями серйозно і комплексно, можна дуже непогано заробити. Головне — вибирати надійні компанії з перевіреною репутацією. Так, щоб не було соромно за рекомендований продукт або сервіс.