Як підвищити ефективність друкованого директ-мейла

Як підвищити ефективність друкованого директ-мейла

02.05.2018

Цифрові технології розвиваються, бізнес переходить в онлайн-режим, але деякі цінності – вічні. Наприклад, друкована продукція. Прямі поштові розсилки все так само популярні та є робочим інструментом для насичених рекламних кампаній. Втім, нові технології вплинули й на цю область. Пропонуємо кілька нових способів, які дозволять удосконалити директ-мейл.

Друк змінних даних

На сьогодні цифровий друк – вже не ультрадорога, а доступна технологія. Тому багато цілком можуть її собі дозволити. Кожен відбиток можна індивідуалізувати допомогою різних елементів, що дає унікальні переваги для власника бізнесу. Наприклад, можна випустити листівки з іменами респондентів або створити купони з унікальними серійними номерами та відстежити, в яких районах міста їх найбільше застосовують. Також можна залучити й різні зображення, наприклад, візитки з варіативним фоном.

Персоналізований друк виробляє потужний ефект, оскільки так ви даєте зрозуміти аудиторії, що кожен користувач для вас настільки важлива, що ви готові витратити додаткові кошти й час.

QR-коди

Повсюдне поширення телефонів та планшетів посилює інтерактивні можливості друкованих носіїв. Раніше можна було завдати лише посилання на сайт і сподіватися, що користувач буде передруковувати її в браузері. Тепер на будь-які вироби - будь-то флаєри, візитки, буклети та навіть магніти на холодильник, можна нанести QR-коди. Вони дозволяють перейти за посиланням прямо зі смартфона, що називається, легким рухом руки.

QR-коди також можна урізноманітнити різними кольорами або візерунками, щоб органічно вписати їх в загальний дизайн маркетингових матеріалів. Ця технологія, крім відсилання до веб-сайтів, що дозволяє ділитися аудіо - та відеофайлами, активувати елементи доповненої реальності, які залучають аудиторію і стимулюють ділитися такою друкованою продукцією з іншими. 

Інтеграція з соціальними мережами

Соціальні мережі – неодмінна частина сучасного життя, причому не тільки особистого, але і діловий. Соціальні мережі дозволяють ближче спілкуватися з потенційними замовниками, глибше розуміти їхні інтереси та захоплення, роблять бізнес-спілкування більш людяним. Посилання на сторінки у Facebook або Twitter варто додавати на будь-яку друковану продукцію. В першу чергу, це стосується візиток. Такі посилання будуть стимулювати користувачів приєднуватися до вашої сторінки/профілем. Як результат - потенційна аудиторія буде рости, ви зможете доносити інформацію більшій кількості людей і в більш короткі терміни.

До речі, коментарі та відгуки про вашої продукції/сервісах з соцмереж можна використовувати при виготовленні брошур або флаєрів. Таким чином, і Інтернет, і друковані технології доповнюють один одного, тому не варто робити акцент тільки на одній комунікаційному каналі.

Унікальні друковані технології

Нестандартна висічка, різне лакування, рельєфний папір – потрібно пустити в хід все, що може привернути увагу і допоможе виділити друковану продукцію серед інших їй подібних. Багато звичайних флаєрів відправляється в сміття відразу біля поштової скриньки. Щоб це не сталося з вашою розсилкою, ретельно продумайте дизайн і максимально залучіть технологічні можливості друкарні. Хороший підрядник завжди допоможе підібрати ефективний і при цьому найбільш економічний варіант друку та обробки продукції.

Сувенірна продукція

Директ-мейл передбачає не тільки розсилку паперових виробів. Ви можете відправити чинному чи потенційному клієнту також і невеликі сувеніри, адже сьогодні наносити зображення практично на все, що завгодно. Спробуйте розіслати брендовані чашки, магніти, стікери, ручки, брелки для ключів або одяг – це не так дорого і запам'ятається набагато краще, ніж звичайний флаєр. Багато це сприймуть не як звичайну рекламу, а як невеликий подарунок, що підвищить лояльність. Ще одна перевага брендованих сувенірів - вони працюють довше і втягують велику аудиторію. Адже якщо клієнту сподобається ваша футболка, і він стане її носити, то її побачить досить багато людей на вулиці. Або якщо чашка з вашим брендом буде стояти у кого-то в офісі, то вона, безсумнівно, приверне увагу інших працівників, так і відвідувачів.

Отже, використання друкованої продукції в маркетингових кампаніях, безсумнівно, призводить до успіху. Однак, щоб його гарантувати, необхідно ретельно продумати стратегію, яка виділить ваш бренд і запам'ятається аудиторії. Якщо весь час використовувати одні й ті ж нудні флаєри або брошури, гроші можуть бути витрачені даремно. Будьте креативними, витратьте трохи зусиль і пустіть в дію всі доступні технології – ось і весь секрет.