Друкована брошура - важливий маркетинговий інструмент для багатьох видів бізнесу. Вона дозволяє коротко розповісти потенційним клієнтам про ваші послуги або продукції й при цьому надає достатньо місця для яскравих зображень. Працюючи над дизайном брошури, варто взяти до уваги кілька факторів, які вплинуть на загальне сприйняття і дадуть можливість підвищити ефективність рекламного повідомлення.
1. Матеріали для друку
Вже на етапі первісного задуму потрібно задуматися про друковані носії. Щоб справити хороше враження, не варто використовувати дешеву тонкий папір. Зображення будуть просвічуватися з обох сторін, виріб буде швидко м'ятися і стиратися. Гроші, витрачені на друк, будуть витрачені даремно.
І навпаки - використовуючи цікаві дизайнерські папери, наприклад, з різною текстурою, можна привернути увагу, залучити тактильні відчуття, викликати асоціації із солідним брендом. А це і є одна з основних цілей - зробити так, щоб брошуру не викинули відразу, а розглянули й прочитали.
Має значення і колір паперу. Наприклад, крейдований (глянцева) яскраво-білий папір робить зображення більш контрастними та добре підходить для брошур, де превалюють фотографії. Якщо ж у брошурі багато тексту, то краще використовувати матові папери та жовтуваті відтінки. Також такі папери надають ефект вінтажності.
До речі, цікавий і недорогий спосіб виділити брошуру з-поміж інших - використовувати папір яскравих відтінків і чорно-білий друк.
Ще один нестандартний варіант - синтетичний папір, яка по суті зовсім не папір, а вид пластику. Її перевага - неймовірна зносостійкість: вона практично не рветься і не боїться різних впливів на зразок води або жиру, тому відмінно підходить для використання, скажімо, в спа або ресторанах.
2. Дизайн
Стильний зовнішній вигляд - запорука успіху для брошури. Він повинен бути простим, мінімалістичним і зручним для читання. Надлишок інформації та картинок, дрібний або нечитабельний шрифт призведуть до того, що виріб не буде виконувати свою функцію.
Важливо, щоб колірна схема зображала загальний настрій брошури та ваш корпоративний стиль. Наприклад, для реклами ювелірних виробів відмінно підійдуть спокійні бірюзово-перлинні відтінки, а для розважального комплексу на море - яскраві кольори.
Особливу увагу варто приділити оформленню заголовків - вони повинні бути яскравими та «чіпляти» з першого погляду. Тут важлива спільна робота дизайнера і копірайтера.
Також потрібно передбачити зручну для читання верстку і пам'ятати, що погляд рухається зліва направо. При цьому дуже довгі рядки навряд чи будуть дочитувати до кінця.
3. Якість зображень
Будь-яка успішна брошура повинна містити картинки, щоб розбавити монотонний текст і привернути увагу. І це обов'язково повинні бути якісні зображення з високою роздільною здатністю, не розмиті) - на них не варто економити, задовольняючись знайденими в Інтернеті. Краще залучити фотографа-фрілансера або придбати гарні ілюстрації на спеціальних біржах. Це особливо важливо, якщо брошура рекламує люксові товари.
4. Друковані технології
Яким би гарним не був дизайн, погане поліграфічне виконання може все зіпсувати. Тому пошук надійної друкарні вкрай необхідний. На етапі вибору варто обговорити можливості, які пропонує підрядник. Важливо, щоб компанія мала обладнанням як для офсетного (багатотиражної), так і цифровий (мелкотиражной) печатки, оскільки саме цифровий друк дає можливість персоналізувати брошуру. Іншими словами, ви зможете отримати тираж виробів з различающимися елементами (наприклад, іменами замовників або QR-кодами).
Крім того, важливий сучасний парк устаткування для післядрукарської обробки.
Наприклад, высекальные машини зможуть надати вашій брошурі будь-яку нестандартну форму. Красиво буде виглядати виріб, покритий лаком. Особливо, якщо залучити комбінацію декількох видів лаків (глянсових і матових), можна отримати незвичайну текстуру, наприклад, ефект апельсинової кірки або піску.
Отже, красива якісно друкована брошура - хороший спосіб справити перше враження. Хороший дизайн в комбінації з сучасними технологіями дасть можливість привернути увагу до бренду і залишиться в пам'яті. При цьому серйозні інвестиції не потрібні.