Як залучити людей на івент майже безкоштовно

Як залучити людей на івент майже безкоштовно

26.02.2019

Ви запланували провести захід, вибрали дату — і виникла необхідність розповісти про подію людям. Є безліч дорогих способів привернути відвідувачів, але можна скористатися і безкоштовними (або майже безкоштовними) варіантами. Буде потрібно трохи праці, трохи фантазії — але результат вартий вкладених зусиль.

Сарафанне радіо

При обмеженому бюджеті в першу чергу варто почати з друзів і знайомих — розкажіть про захід всім, кому можете, використовуючи в тому числі сторінки в соціальних мережах. Придумайте якийсь бонус, щоб простимулювати репости. Особисті рекомендації — викликають довіру, тому є відмінним інструментом продажів.

Квитки

Сучасні друковані технології дозволяють отримати виріб відносно недорого. Є різні способи заощадити: проконсультуватися в друкарні щодо формату (так щоб розкласти на друкованому аркуші певну кількість квитків без обрізків), скористатися послугою збірних тиражів, підібрати гарний і недорогий папір. Починати поширення також варто через своїх знайомих і їх знайомих.

Електронні розсилки

Якщо ви маєте у своєму розпорядженні базу своїх партнерів або клієнтів, можна оповістити їх за допомогою електронного листа. Це досить дешевий спосіб комунікації, проте варто ретельно продумати зміст і оформлення розсилки, оскільки до такого інструменту вдаються багато, тому на лист можуть не звернути увагу. Насамкінець варто попросити переслати лист того, кого це може зацікавити

До речі, інформацію про подію можна додати та в вигляді підпису у звичайних електронних листах.

Друковані роздаткові матеріали

Офсетні тиражі листівок або флаєрів коштують зовсім небагато, при цьому дозволяють охопити величезну кількість людей, відправляючи їм інформацію поштою або роздаючи її в людних місцях.

Кооперація

Якщо немає своєї бази даних, то можна спробувати домовитися з партнерами-суміжниками включити вашу інформацію у свої розсилки. Така кооперація дуже корисна і з іншими рекламними інструментами, наприклад, розповсюдженням флаєрів, печаткою рекламних видань.

Постери

Один з найдешевших варіантів друкованої продукції, особливо в перерахунку на вартість контакту. Формат А3 або А2 пропонує велику кількість простору для всієї необхідної інформації і яскравої картинки, яка приверне увагу. Головне не забути вказати всі дані: місце, час івенту. Ще ефективніше розмістити серію постерів, оформлених в одному стилі.

Вітрини

Якщо вам потрібно залучити якусь локальну аудиторію, можна домовитися з місцевими магазинами або іншими відвідуваними закладами (кафе, бібліотеками, пральнями) про розміщення інформації в вітринах замість на аналогічну послугу з вашого боку.

Покажчики

Можна замовити виготовлення недорогих покажчиків або попросити знайомих, які добре малюють підготувати барвисті вироби, які вкажуть дорогу до місця проведення. Чим більше оригінальне оформлення, тим більше шансів, що їх побачать. Також можна використовувати повітряні кулі або прапори.

Місцеві ЗМІ

Реклама в дрібних ЗМІ (газетах, радіостанціях, телевізійних каналах) коштує не дуже багато, а деякі оголошення можна розмістити безкоштовно. Вивчіть список медіа в конкретних регіонах і проаналізуйте спосіб, яким можна ефективно донести інформацію (інтерв'ю з учасниками заходу, цікава стаття на певну тему або звичайне оголошення).

До речі, якщо підготувати дійсно цікавий матеріал, то можна спробувати розмістити його безкоштовно і в великих медіа.

Реклама онлайн

Є багато сайтів, що розповідають про цікаві події в місті. Спробуйте домовитися про те, щоб вас включили в календар. Таким чином ваше подія потрапить в поле зору зацікавленої аудиторії.

Соціальні мережі

Якщо коло ваших передплатників не дозволяє залучити велику кількість гостей, можна спробувати розмістити невелику платне оголошення. Така реклама не буде коштує дорого, при цьому пропонує безліч варіантів, щоб звузити цільову аудиторію і спрямувати рекламу безпосередньо тим, кому може бути цікава та чи інша тематика.

Це далеко не повний перелік можливих ідей, все залежить від конкретного заходу і вашої фантазії. У будь-якому випадку, недороге просування — це складно, але можливо. Головне підібрати правильні місця, де можна донести інформацію, зробити якісний контент, підготувати яскраву поліграфічну продукцію.