Як за допомогою рекламного послання зацікавити глибше, впливати сильніше, домогтися більшого?

Як за допомогою рекламного послання зацікавити глибше, впливати сильніше, домогтися більшого?

05.05.2017

#Гібрид #TwinSpot

Пісок, що переливається на сонці як алмазна крихта, змінюється блискучою гладдю, яка знову поступається місцем шорсткій поверхні. Смуги змінюють одна одну, розбігаються і зустрічаються, перетинаючись під різними кутами, складаються в рельєфні візерунки і розповідають свою історію. Їх історія про те, що крім виявленого зображення, є тонкі деталі, які визначають настрій, інформація, що просочилася між рядків для посилення враження.

Таким тонким інструментом для міжрядкової комунікації стала технологія гібридного лакування TwinSpot. Сенс технології полягає в послідовному нанесенні двох лаків: матового і глянцевого. У місці, де глянсовий лак перекриває матовий, виходить неоднорідна шорсткість, що нагадує пісок. У місці, де не було нанесено матового лаку, поверхня набуває щільного глянцю. Таким чином, у об'єктів різних форм, розмірів і кольорів, з'явилася ще й текстура. Або ж всупереч надрукованому зображенню, матові і глянцеві плями не вписуються в загальну картинку, а створюють окремий шар зі своїм змістом і композицією.

Глянсовому лаку в поліграфії вже давно відведена роль акценту. За його допомогою на сторінці виділяють головні об'єкти, таким способом керуючи увагою покупця. Гібридне лакування можна використовувати і як акцент, і як альтернативну історію. Наприклад, ви рекламуєте наручний годинник, і по вашій листівці лаковими лініями плететься в'язь візерунків. Тонкі, ледве помітні лінії дають посил дорожнечі, статусності і нетривіальності. Щось, що не має на перший погляд прямого відношення до вашої пропозиції, створює відчуття багатошаровості, продуманої турботи про клієнта.

Інновація технології полягає в офсетному способі нанесення, що застосовується в друкарні Вольф. Щоб нанести лаковий гібрид, друкований аркуш не дістають з друкарської машини і не відправляють на трафаретну ділянку. Друк відбувається в лінію. Це означає, що друкарська машина оснащена шістьма вежами, 4 для фарб і 2 для лаків. Спочатку лист проходить через барвисті вежі, і відразу ж покривається матовим і глянсовим лаками. І звичайно, така машина оснащена ультрафіолетовою сушкою, що дозволяє отримувати друковані аркуші без  додаткового просушування. Але крім швидкості друку, відмінна риса цього обладнання - це точність, з якою лягають лакові лінії. Оскільки не потрібна додаткова приладка, це дозволяє бути впевненим у точності попадання лаку в друковане зображення до мікрона.

На сьогоднішній день гібридне лакування доступне і застосовується для всіх видів поліграфічної продукції - візитки, флаєра, листівки, календ арики, плакати, журнали та багато іншого. Готуючи макет під технологію TwinSpot, важливо пам'ятати, що вибірковим в даному випадку є саме матовий лак, а не глянцевий. Тому шар, що описує лак, повинен бути заповнений 100% спотовими кольором в місцях, де за вашим задумом будуть шорсткості, і містити нічим не заповнені області там, де повинен бути глянець.

Друкарня Вольф бажає вам ефективного діалогу з клієнтами і як засіб, що розширює діапазон бізнес - комунікації, рекомендує технологію Twin Spot.


Григорук Анастасія,
маркетинг-менеджер агентства «EasyFlyer».