Як стати професіоналом в онлайні: 7 ефективних рекомендацій

Як стати професіоналом в онлайні: 7 ефективних рекомендацій

30.08.2018

Незалежно від того, новачок ви підприємець чи бізнесмен зі стажем, онлайн-просування є важливим кроком на шляху до великого успіху. Адже Не дарма 36% покупців віддають перевагу знаходити товари та послуги в інтернеті. До того ж Всесвітня павутина розвивається настільки швидко, що в майбутньому онлайн-продажу можуть стати маст-хевом для кожного. Так чому б не зайнятися розвитком бізнесу в інтернеті вже зараз?

Коли справа доходить до онлайну, варто запастися часом, кмітливістю і креативністю. Ви напевно запитаєте: «А як на рахунок значного бюджету?». Поспішаємо вас порадувати: необов'язково мати великий капітал, щоб уникнути помилок і зробити ефективний маркетинговий кейс. Досить знати декілька простих секретів, які допоможуть вам успішно стартувати, виглядати професійно в онлайні та залучити якомога більше клієнтів. Ну що, готові записувати? 

Єдиний стиль у всьому

Бажаєте створити сторінку своєї компанії в інтернеті? Подбайте про те, щоб вона відповідала загальному іміджу бренду. Багато власників бізнесу нехтують цією коштовною рекомендацією, роблячи рекламні кошти в різних стилях. Однак це може буквально збити з пантелику вашого клієнта. Цілком можливо, що він забуде, в яку компанію спочатку звернувся. 

Так що радимо дотримуватися одного брендового іміджу, який стане своєрідною візитною карткою. Рекламна поліграфія, інтер'єр офісу, сторінки в соціальних мережах – все це повинно відповідати єдиному стилю вашої компанії, щоб вона виглядала професійно в очах покупців.

Візуальна гармонія

Якщо ви зважилися на створення власного бізнес-сайту, не варто форсувати події в надії зробити все і відразу. Нехай це серйозна справа трохи вийде за рамки дедлайнів, але результат перевершить всі очікування: ваші й не тільки. 

Ретельно попрацюйте з візуальним контентом на сторінках сайту. Як не дивно, люди люблять гарні і якісні зображення, так що займіться пошуком в першу чергу. Чіткі фотографії товарів і яскраві рекламні картинки повинні відразу впадатися в око і привертати увагу. 

У вас немає професійної камери? Не біда! Досить завестися хорошим смартфоном і парочкою фоторедакторів, щоб зробити зображення на мільйон.

Персональний онлайн-адрес

Ще один нюанс, який істотно впливає на успіх компанії в інтернеті, – ім'я вашого сайту. Як правило, сторінки з підозрілими доменами не викликають довіри у користувачів. Також вони не гарантують безпечний вхід на ресурс і частіше використовуються недобросовісними конторами, що видають себе за відомий бренд. І це в кращому разі!

Власний домен забезпечить вашому сайту показний вигляд і відразу ж відкине всі сумніви у інтернет-покупців. Крім того, просте і зрозуміле ім'я ресурсу запам'ятається без зайвих зусиль і стане впізнаваним серед сотень інших веб-адрес.

Тільки актуальні дані

Не секрет, що застаріла інформація мало кому може сподобатися. А ви б хотіли зробити покупку в інтернет-магазині, який опублікував останню новину про розпродаж 3 роки тому? Сумнівне задоволення, згодні?

Неактуальні дані тільки відштовхують потенційних покупців і змушують засумніватися у вашій надійності. Тому, щоб залишити у клієнтів виключно приємні враження від компанії, будьте готові регулярно оновлювати інформацію на ресурсі. Вкажіть діючі контакти, додайте свіжі новини та акційні пропозиції. Адже це зовсім нескладно, але зате як результативно!

Мобільні можливості

Будь-смартфон сьогодні – це не просто засіб зв'язку, але і цілий світ великих можливостей. Саме тому вашому сайту життєво необхідна мобільна версія. Тільки подумайте, будь-яка людина зможе без обмежень зайти на сторінку бренду, щоб придбати потрібний товар, замовити послугу або залишити заявку на зворотний зв'язок. Це особливо корисно для тих, у кого немає доступу до стаціонарного комп'ютера. А ось гаджет з виходом в інтернет є під рукою майже завжди!

Ненав'язливе спілкування

Напевно ви знаєте, що бізнес-профіль у соціальній мережі обов'язково повинен бути у кожної престижної організації. Проте мало хто приділяє йому достатньо уваги. Часто робота з соцмережі обмежується забавним постом кілька разів на тиждень, щоб передплатники не встигли занудьгувати. А ось справжнє спілкування залишається лише в довгостроковій перспективі.

Ми радимо не відмовлятися від активної взаємодії з клієнтами в інтернеті та частіше прислухатися до покупців. Слідкуйте за коментарями, вчасно відповідайте на прохання і скарги, проводите опитування – все це дозволить не тільки покращувати відносини з аудиторією, але і швидко розвивати ваш бізнес в цілому.

Впізнавана команда

Не варто боятися того, що клієнти можуть знати про вас занадто багато. Навпаки, це допоможе їм більше довіряти вашому бренду і кожен раз рекомендувати його своєму оточенню. 

Ваша компанія поки не стала величезною командою фахівців? Не поспішайте впадати у відчай! Навіть якщо в штаті працює всього кілька людей, чому б клієнтам не дізнатися про них більше? Розмістіть на одній зі сторінок сайту фотографії ваших співробітників, додайте коротку біографію і напишіть про внесок кожного у розвиток бізнесу. Нехай публіка знає, що ви пишаєтеся своїм персоналом і не приховуєте цього. До того ж з часом клієнти будуть цінувати кожного працівника не менше вас, ось побачите!

Більшість сучасних компаній вже мають певний статус в інтернеті, і це відмінно допомагає їм розвивати бізнес в різних напрямках. Але не варто зупинятися на досягнуте, акцентуючи увагу на чомусь одному.

Слідуючи нашим простим і водночас ефективним рекомендаціям, ви зможете значно підвищити рівень професіоналізму, креативності та успішності компанії. А кількість клієнтів буде рости за лічені дні!