Як утримати свій бізнес на плаву. Недорогі маркетингові інструменти для малого бізнесу

Як утримати свій бізнес на плаву. Недорогі маркетингові інструменти для малого бізнесу

24.03.2020

Найчастіше невеликі підприємства не мають у своєму розпорядженні великі ресурси, які можна інвестувати в маркетинг. Тому актуальною стає можливість просувати свої послуги економічно і при цьому ефективно. Пропонуємо кілька стратегій, які можуть в цьому допомогти. Втім, потрібно розуміти, що будь-яка стратегія — це не чарівна таблетка, яка відразу принесе багато прибутку. Ви зможете донести цінність бізнесу до цільової аудиторії. Але остаточний успіх буде залежати саме від ваших замовників, того, скільки їм років, де вони живуть, де проводять час і безлічі інших чинників, що впливають на купівельні рішення.

Соціальні мережі

Важливість використання соцмереж для бізнесу навіть не обговорюється. 67% замовників через соцмережі шукає клієнтську підтримку, 33% віддають перевагу саме ці медіа замість телефону. Активні та цікаві сторінки, вірусні матеріали — ось що необхідно всім.

Особливо актуальною може стати платна реклама на Facebook. Це недорого та ефективно, працює практично з будь-якою аудиторією. Реклама дозволяє зорієнтувати оголошення на конкретних людей з урахуванням їх розташування, інтересів, віку, статі, онлайн-поведінки. Створити таке оголошення досить легко. Буде потрібно заголовок, текст, посилання і зображення. Міняти рекламу також просто, тому можна експериментувати та шукати виграшну формулу.

Реклама в Instagram буде корисна підприємствам, у яких багато візуального контенту (скажімо, виробники одягу, кондитерських виробів, іграшок). Тут також можна зорієнтувати контент і розміщувати велику кількість фотографій, які допомагають в продажах.

Google My Business

Рейтинг в Google My Business - сильна річ, яка потрібна бізнесу, особливо якщо він націлений на локальну аудиторію. У видачі по пошуковому запиту на перших місцях буде оплачена реклама та сторінки цієї платформи, на яких буде видно місце розташування вашого підприємства, графік роботи та відгуки клієнтів.

Google Adwords

Кожну секунду Google отримує більш як 40 тис. Запитів. Тому потрапити (нехай навіть і за гроші) в перші рядки видачі дуже перспективно. В панелі адміністратора — безліч зручних інструментів, щоб відстежувати трафік, поведінку користувачів на вашому сайті.

Контент-маркетинг

Ця стратегія не принесе таких швидких результатів, як попередня. Але майже 20% маркетологів упевнені, що саме вона істотно вплине на бізнес. Йдеться про створення цікавого контенту (блогу, подкасту з відео- або аудіоматеріалами, онлайн-курсів) і розміщенні його на відповідних сторінках. Важливі умови: контент повинен бути якісним, цікавим, оптимізованим для SEO і для читачів.

Електронні розсилки

Ультрапопулярна стратегія. Багато людей, які прийшли до вас на сайт, купують не відразу. Отримати їх контакт для нагадування про себе — відмінна форма просування. Електронні розсилки коштують недорого, можуть використовуватися повсюдно, просто автоматизуються.

Вебінари та безкоштовні консультації

Якщо вам будуть довіряти як експерту, то купувати товари або послуги захочуть саме у вас. З цієї причини варто максимально ділитися досвідом і знаннями через різні ресурси. Це можуть бути вебінари, семінари або особисті консультації.

Недорога роздатна продукція

Якими б не були ефективними цифрові ресурси, друкована реклама також необхідна. Вона апелює не лише до візуальних, а й тактильним емоціям, викликає більше довіри. В необхідний пакет входять ефектні візитки, флаєри, видрукувані великим тиражем для роздачі в людних місцях, буклети та брошури з докладною інформацією про вашу пропозицію.

Реклама в нішевих ЗМІ

Така реклама дозволяє чітко націлитися на конкретну аудиторію, яка проживає в якомусь районі або цікавиться якою-небудь темою.

Прямі поштові розсилки

До таких розсилок вдається менше число компаній, ніж до електронних. Тому у вас є більше шансів виділитися. Особливо якщо продумати наповнення відправлень, використовувати стильні конверти з печаткою, красиві листівки або сувеніри. Реципієнти обов'язково звернуть увагу на такі листи.

Зрозуміло, кожен бізнес має свою специфіку і місця, де слід «шукати» клієнтів. Однак запропоновані рішення — досить універсальні, підійдуть більшості й спрацюють досить швидко. Чому б не спробувати?