Які офісне приладдя можуть знадобитися фрілансеру

Які офісне приладдя можуть знадобитися фрілансеру

21.08.2019

Офісне приладдя необхідні навіть тим людям, які працюють віддалено з дому. Канцелярські товари допомагають організувати робоче місце, налаштуватися на виробничий процес і просто піднімають настрій. Якщо ви замислюєтеся про перехід на фріланс, саме час придбати приємні новинки.

Щоденник

Паперовий щоденник — дуже корисна річ для запису списку справ, розподілу та обліку часу, що витрачається на кожну задачу, нагадування про дедлайни. Людям творчих професій буде корисно мати невеликий варіант щоденника під рукою, щоб записувати раптово з'явилися ідеї.

Ручка

Повсякденний предмет, до якого варто поставитися уважніше, — ручка. Можна обмежитися недорогим варіантом, а можна — вибрати гарний статусний виріб, який буде приємно використовуватися кожен день. Кольорові ручки та маркери

Маркери

Кольорові ручки та маркери добре допомагають організовувати замітки та виділяти головне, відзначати помилки. Для тих же цілей можуть також стати в пригоді й наліпки.

Офісний папір

В процесі роботи вам обов'язково знадобиться принтер. Як би ви не намагалися втекти від паперових відбитків, покладатися тільки на електронні носії не завжди зручно. Наприклад, може знадобитися видрукувати технічне завдання, макет або текст для правок, зробити копії документів для державних органів, показати результати роботи клієнту.

Папір для наклейок

Якщо робота пов'язана з відправленням поштових листів, стане в пригоді спеціальний папір для друку наклейок на конверти. Також самоклеючі етикетки різних форматів можна використовувати, щоб персоналізувати свою продукцію або упаковування.

Коробки для зберігання

Дуже зручно, якщо всі речі, пов'язані з конкретним проєктом, зберігаються в одному місці. Організувати простір найлегше зі спеціальними коробками або текам. Так не доведеться стикатися з тим, що папери розкидані по всьому будинку.

Органайзери

Акуратний робочий стіл сприяє кращій концентрації уваги: ​​якщо все складено по своїх місцях, то присутньо менше чинників що відвертає увагу. Тому варто запастися органайзером з відділеннями для дрібниць, які повинні бути завжди під рукою, наприклад, ручок, маркерів, степлера, скріпок або кнопок. З таким рішенням ви заощадите не тільки простір, але і час на пошуки потрібного продукту.

Колонки або навушники

Багатьох людей надихає музика. Якщо ви з їх числа — запасіться заздалегідь якісними пристроями для відтворення. Працювати над проєктом годинами в тиші може виявитися складним завданням. Крім того, так простіше зосередитися і не відволікатися на зовнішні шуми.

Кухоль

Кава-брейки з колегами в офісі — важлива частина робочого дня. Працюючи на фрілансі, можна зберегти традицію робити паузу час від часу, щоб перемикнути думки або навпаки сконцентруватися.

Книжкові полиці

Навісні полки дозволяють тримати під рукою професійну літературу, не займаючи при цьому місця на робочому столі. Також там можна зберігати та необхідні документи для економії місця.

Яскравий календар

Якщо розшукуєте який-небудь симпатичний предмет, щоб прикрасити робоче місце, календар може стати відмінним рішенням. Можна замовити персоналізований виріб, надрукувати фотографії близьких людей і виділити важливі дати, про які не варто забувати.

Зручне крісло

Дуже важлива річ для фахівців, які безліч часу проводять за комп'ютером. Допомагає зберегти гарну поставу і здорову спину, а також знижує ступінь втоми. Також можуть знадобитися різні підставки під ноги, лікті або кисті.

Отже, організувати домашній офіс досить просто. Варто заздалегідь запастися необхідними дрібницями, які сприятимуть створенню робочого настрою і зроблять роботу приємною і комфортною.