Корпоративні сувеніри: як, коли і для чого

Корпоративні сувеніри: як, коли і для чого

28.12.2017

Напередодні свят вибір корпоративних сувенірів стає особливо актуальним. Сьогодні онлайн можна купити майже все, що завгодно. Але як вибрати дійсно цікавий подарунок, який запам'ятається клієнтам та залишить вашої компанії гарне враження, та ще й не дуже вдарить по бюджету?

Чому це важливо

Корпоративний сувенір – це подарунок для співробітників або клієнтів компанії. Його презентують на свята, щоб привітати новенького в колективі, підкреслити якісь заслуги чи за що вибачитися. Існує кілька причин, по яких варто інвестувати в це хоча б невеликі кошти.

  1. Підвищити впізнаваність бренду. Багато сувенірів служать тривалий час. Наприклад, блокноти, стікерів, брелків для ключів або ручок з логотипом. І вони будуть постійно нагадувати про вас як вашим клієнтам, так і людям, з якими вони контактують.
  2. Сформувати імідж бренду. Невеликі подарунки підвищують лояльність клієнтів, залучають нових замовників. Саме вони можуть вплинути на рішення почати співпрацювати саме з вами. Несучи сувенір з людної виставки, клієнт з більшою часткою ймовірності згадає про вашої компанії у разі необхідності.
  3. Підвищити згуртованість в колективі. Отримуючи корпоративний сувенір, співробітник усвідомлює себе як частину єдиного цілого з командою. Подарункові сувеніри – предмет гордості, вони викликають бажання працювати краще та ефективніше

Пошук скарбів

Серед найбільш поширених варіантів сувенірів - листівки та календарі, подарункові сертифікати, різні брендовані предмети, набори фруктів або різних ласощів, квіти та алкогольні напої. Тому в першу чергу, вам знадобиться хороший постачальник.

Вибираючи постачальника та сам сувенір, варто взяти до уваги кілька чинників:

  1. Корпоративна політика. Для багатьох закордонних компаній дорогі подарунки будуть неприйнятні, переконайтеся, що ваш подарунок не повернуть назад.
  2. Побажання клієнтів. Вгадати чужі мрії – завдання не з простих, зате якщо вийде, вас точно запам'ятають. Дізнайтеся, як можна більше про переваги, хобі. Це можна зробити, запитавши особисто.
  3. Культурні відмінності. Вивчіть традиції країн, з яких ваші партнери. Адже у всіх різні підходи до сувенірів і способі їх подання.
  4. Якість. Будь-який корпоративний сувенір зображає імідж компанії. Чим нижча якість, тим гірше враження ви справите.

Огранювання

При цьому, який би варіант ви не обрали, перетворити його в корпоративний сувенір здатна тільки друкарня: саме тут на нього завдадуть ваше лого, зображення або звернення.

В залежності від тиражу та обраного предмета вам може знадобитися різна технологія. Коли мова заходить про вироби з паперу – листівках, календарях або сувенірне пакування великими тиражами (скажімо, 300 або 1000 примірників) – найчастіше вдаються до офсетних накладів.

Однак для корпоративних сувенірів дуже важлива персоналізація, це спосіб стати ближче і звернути більше уваги на ваше послання. Якщо у друкарні є й офсетна і цифрова машина, то можна отримати абсолютно унікальні вироби. Як приклад можна навести календар з фото конкретної людини або листівку з персоналізованим зверненням.

При друку на об'ємних виробах в гру вступає трафаретний або тампонний технологія, хоча і деякими видами цифрового обладнання це також під силу.

Якісний друк не менш важлива, ніж якість самого сувеніра. Зображення повинно бути чітким, передавати корпоративні кольори зрозуміло, не змазуватися, не залишати слідів на руках, бути стійким до зовнішнього впливу тривалий час і витримувати різні умови експлуатації, скажімо прання або миття в посудомийній машині, якщо йдеться, наприклад, про одяг або предмети посуду. 

Вибираючи стандартні найпоширеніші предмети, слід врахувати, що кожна компанія отримує сувеніри не тільки від вас. Цілком можливий сценарій, при якому листівка так і залишиться лежати в стопці інших листівок і для календаря не знайдеться місця на офісній стіні. Зарадити ситуації може розкішний дизайн і красива обробка. Наприклад, різні види лакування (з ефектом оксамиту, апельсинової кірки тощо) залучають тактильні відчуття, висічка дозволяє надавати виробу найрізноманітнішу форму. Замовляючи друк, поцікавтеся усіма можливостями друкарні.

Трохи ідей

Нестандартний підхід – найкоротший шлях здійснити wow-ефект. Пропонуємо кілька ідей що надихають.

  1. Приправте подарунок гумором. Щоденник або календарів з анекдотами або потішними картинками/історіями на кожній сторінці додасть гарного настрою і буде привертати увагу.
  2. Подаруйте коробку з корисними ласощами (наборами горіхів, сухофруктів) у фірмовій обгортці. Така коробка буде довго стояти на столі секретаря і знайомити з вами не тільки співробітників офісу, але і всіх відвідувачів.
  3. Відмінний нетривіальний варіант – предмети, використовувані для фітнесу. Це може бути й недорога гумка для волосся, і модний трекер. У будь-якому випадку, корисна річ буде часто використовуватися, а значить чудово впорається з функцією хорошого сувеніра.

Отже, корпоративні сувеніри – одна з найкращих маркетингових стратегій для підвищення впізнаваності бренду. Вони допомагають вибудувати відмінні відносини між вами та клієнтом. Вибір ідеального подарунка повинен бути ретельно продуманий. Тільки хороший подарунок, гарний і корисний, залишить гарне враження.