Максимально екологічний друкованый виріб: що для цього потрібно?

Максимально екологічний друкованый виріб: що для цього потрібно?

31.05.2019

Папір — поновлюваний ресурс, який легко піддається переробленню. Виробники паперу садять більше дерев, ніж споживають, допомагаючи вирощувати нові ліси. Однак поліграфія асоціюється з галуззю, недружньої до екології. Але не все так погано. Ось способи отримати максимальний «зелений» відбиток.

Вибір друкарні

Екологічні друкарні акцентують увагу на «зелених» ініціативах на своїх сайтах і в соціальних мережах. Якщо інформації недостатньо, можна поспілкуватися особисто, задавши кілька базових питань, наприклад, такі:

  • Наскільки сучасне обладнання використовується?
  • Садять чи дерева?
  • Чи використовуються альтернативні джерела електроенергії?
  • Чи передбачені сучасні енергоефективні системи освітлення та обігріву / охолодження?
  • Впроваджується чи концепція безпаперового офісу?
  • Як переробляються відходи?

Подивіться, наскільки далеко розташована від вас друкарня. Чим далі їздити, тим більше викидів в атмосферу від вашого автомобіля. Ще краще, якщо в друкарні є онлайн-майданчик для здійснення замовлення. Тоді вам зовсім не доведеться залишати офіс або будинок, щоб замовити поліграфічну продукцію.

До речі, якщо вибрати надійну друкарню, в якості роботи якої ви впевнені, то годі й запитувати пробні відбитки, а задовольнятися електронними пруфами.

Правильний папір

Для створення багатьох видів продукції може підійти папір з вторсировини. Вона буде виділятися на тлі звичної білої та залучати додаткову увагу, підкреслювати ваше прагнення захистити навколишнє середовище.

Навіть якщо для вас важливо надрукувати тираж на білому папері, вивчіть, наскільки екологічним є її виробництво.

Правильні фарби

Сучасні виробники фарб також докладають безліч зусиль, щоб зробити виробництво максимально близьким до природи. Вибір на користь провідних брендів буде краще, ніж дешеві фарби невідомого походження.

Мінімалістичний дизайн

Чим більше вільного простору, що не заповненого елементами дизайну, тим менше фарб витрачається. А це ще один крок в бік екологічності.

Не використовуйте покриття

Багато лаків та ламінатів виготовляються з нафтопродуктів. Під час їх виробництва відбуваються викиди шкідливих речовин в атмосферу і використовуються природні ресурси. Також хімікати впливають на перероблювання друкованих виробів.

Більш «щадним» вибором можуть стати покриття на водній основі.

Холодне тиснення

Далеко не для всіх виробів потрібен друк. Іноді для того, щоб нанести зображення, досить вдатися до холодного тиснення (ембосування або дебоссірованію) і отримати опуклу / вдавлену картинку. Такий метод може підійти для, наприклад, для візиток або презентаційних папок. В цілому рельєфне зображення надає стильність і залучає тактильні відчуття.

Запобігання повторних тиражів

У разі критичних помилок тираж доведеться передруковувати, а неправильний — пускати під ніж. Тому перевіряйте все ретельно до посилання в друк.

Екологічне упаковування

Як і будь-який інший товар, готова друкована продукція упаковується. Переконайтеся в тому, що друкарня упакує тираж в екологічно чистих матеріалів.

Доставлення

Кур'єрська служба використовує автомобіль для доставляння на безліч адрес, грамотно вибудовуючи маршрут. Це «вигідніше» з точки зору викидів в атмосферу, ніж забирати тираж самостійно.

Отже, друковане виріб може бути дуже екологічним, якщо про це дбати на всіх етапах, включаючи створення дизайну, вибір матеріалів та друкарні. Ну а якщо якісь матеріали застаріли, в них нема потреби, їх можна не викидати, а віддати на повторне перероблення. Не варто акцентувати увагу на онлайн-рекламі тільки тому, що друк вам здається не "зелений». Друкована продукція викликає більше довіри та «працює» на залучення аудиторії ефективніше.