Використовувати листівки в поштових розсилках — цікаво та актуально. Це відмінний інструмент, щоб привернути увагу до рекламної кампанії та в перспективі — збільшити прибутковість. Особливо, якщо комбінувати переваги друкованої продукції та інтернет-технології.
Чому саме друковані
Щоб переконати прихильників електронних листів в необхідності залучати старі добрі друковані технології, наведемо невелику статистику від міжнародної асоціації ANA (Association of National Advertisers). Прямі поштові відправлення дають набагато більший відгук: 5,1% проти 0,6% від e-mail-розсилок і оплачених результатів інтернет-пошуку, 0,4% від соціальних мереж і 0,2% від зовнішньої реклами. На кожні вкладені $ 167 продається товарів на $ 2,000 (1 300% повернення інвестицій). 57% опитаних відчули себе більш важливими та випробували повагу до відправника листівок, понад 60% захотіли відвідати сайт компанії — і багато зробили це вперше. Без сумніву, друковані розсилки важливі, але все потрібно робити правильно.
Планування
Хороший старт багато в чому визначає успіх всієї справи. Для початку варто визначити, яка кінцева мета кампанії. Чого саме ви хочете досягти: представити клієнтам новий продукт, вплинути на продажу з акційною пропозицією, згенерувати Ліди, залучити нову аудиторію, мотивувати замовників повернутися до вас повторно. В ідеалі, не тільки продумати спільні цілі, а й зробити їх більш точними, вимірюваними: отримати 50 лідов, здійснити 100 продажів, отримати $ 5 000.
У планах необхідно враховувати час посилання листівок. Наприклад, запропонувати акцію буде дуже актуально напередодні свят, тоді, коли люди готові витрачати кошти.
Цільова аудиторія
Розуміти, на кого саме націлена кампанія дуже важливо. Залежно від поставленої мети, ви можете робити розсилки по вже наявним клієнтам, про які ви багато знаєте. Можливо, буде потрібно створити нову базу, уточнивши якомога докладніше демографічні дані: вік, стать, рівень доходу, місце проживання, сімейний статус, наявність дітей, свого або орендованого житла, хобі, рід заняття. Маючи у своєму розпорядженні докладною інформацією, можна сегментувати розсилки, створюючи різні версії листівок для конкретних груп.
Речення
Коли вам відомо, хто саме отримає лист, легше створити унікальну пропозицію. Подумайте про те, які проблеми може мати ваша аудиторія, чого хоче, що можна запропонувати, щоб зробити її життя кращим. Також проаналізуйте, що може стимулювати швидше відповісти: обмеження в часі, знижка, можливість отримати подарунок або безкоштовний примірник.
Бюджетування
Розсилка листівок — не дуже витратна форма просування. Але певний бюджет все одно буде потрібно. Серед статей витрат копірайтинг, дизайн, друк, посилання. Два останні пункти істотно залежать від кількості відправлень. Можливо, вам потрібна масовість і необхідний великий тираж недорогих виробів. А можливо — підійде невелика вибірка найбільш привабливих клієнтів і варто замовити невелику кількість примірників преміальної якості: на дорогому папері та з гарною післядрукарської обробкою.
Грамотний текст
Написання тексту — як би просто це не здавалося, не та стаття витрат, на якій потрібно економити. Привабливий і помітний заголовок, лаконічний текст, грамотність — все це запорука того, що одержувач листівки зверне на неї увагу, прочитає, зрозуміє і запам'ятає вашу пропозицію.
Заклик до дії
Для максимального ефекту, необхідно чітко позначити, чого саме ви хочете досягти, і описати це короткою фразою: зателефонуйте за номером, відвідайте філія, загляньте на веб-сайт, зробіть репост записи в соціальних мережах. І, зрозуміло, підготуйтеся. Перевірте справність телефонної лінії, читабельність сайту, упевніться, що нову локацію легко знайти або подбайте про те, щоб повісити покажчики.
Яскравий дизайн
Гарне оформлення дуже важливо для того, щоб ваше вони не загубилося серед аналогічних. Колірна схема, вибір шрифтів, якісні ілюстрації або професійні фото — все це має значення і впливає на враження, які виробляє розсилка і бренд в цілому.
Поліграфічне виконання
Як вже говорилося, в залежності від аудиторії та цілей, можна вибирати друк недорогих виробів великим тиражем або замовити що-небудь ексклюзивне — на дорогому папері, з тисненням фольгою і / або лакуванням, нестандартною висічкою. Чим більше технологій використовувати, тим яскравіше буде остаточний результат. Вибором поліграфічного підрядника варто потурбуватися ще на етапі планування, з'ясувати всі можливості та максимально їх залучити в дизайні.
Отже, прямі розсилки з використанням листівок — нескладна наука. Але стратегічний підхід і грамотне планування все ж будуть потрібні. Саме так, можна досягти максимальної ефективності, не витративши при цьому величезні кошти.