Мінімалістичний дизайн: стильно та привабливо

Мінімалістичний дизайн: стильно та привабливо

29.11.2018

Оформлення поліграфічної продукції в мінімалістичному стилі - актуальний сучасний тренд. Будь-які вироби, будь-то невеликі флаєри або величезні білборди, виглядають дуже вишукано, якщо немає надмірної кількості тексту і зображень, і при цьому акцентується увага на важливих деталях. Втім, простота такого дизайну лише здається і розробити по-справжньому привабливі вироби може бути зовсім непросто.

Перевага

Мінімалістична реклама завжди краще запам'ятовується, оскільки заволодіває увагою. При надлишку деталей, погляд розосереджується, респондент намагається розглянути кожен фрагмент. У мінімалістичному зображенні очі фокусуються на ключовому меседжі або картинці. Така реклама часто містить елемент несподіванки та викликає подив, що сприяє впізнаваності бренду.

Краще менше, та краще

Отже, мінімалізм - це про те, щоб зробити речі простішими. Визначте, які ключові цінності повинні бути сприйняті цільовою аудиторією і покладіть їх в основу дизайну. Все зайве потрібно видалити. Ось основне правило, яке потрібно запам'ятати. Кожен елемент, який входить в зображення, повинен мати причину бути там.

Хороший приклад - реклама BMW. Неоригінальні запчастини виглядають схоже, але насправді - підробка. Дизайнеру знадобилося лише кілька букв і один слоган, щоб донести меседж.

Більше «повітря»

Порожній простір - найкращий друг мінімалістичного дизайнера. Не бійтеся залишати багато вільного місця на маркетингових матеріалах «в цьому випадку "повітря" стає частиною меседжу. Здорово виглядає реклама шоколадки «Kit Kat», що нагадує значок паузи в музичних плеєрах в комплексі зі слоганом «Зроби паузу, з'їж Kit Kat»

Яскраві кольори

Вільний простір не обов'язково має бути білого кольору. Фон може бути яскравим. Важливо тільки не перестаратися з кількістю кольорів. При цьому текст і зображення повинні бути контрастними, інакше вони будуть складно читатися і сприйматися. Традиційні для mcdonald's червоний і жовтий - рекламна «класика».

Бажаний контакт

Виберіть спосіб, яким найзручніше спілкуватися буде вам і вашій аудиторії. Не варто наносити на невеликі вироби всі телефони, адреси сторінок в соціальних мережах і тому подібну інформацію.

Гумор

Мінімалізм може бути забавним. Ретельно вибирайте слова і зображення, які привернуть увагу користувачів. Реклама німецького банку, яка змушує посміхнутися, дуже запам'ятовується.

Постійність

Які б друковані матеріали ви б не замовляли, дотримуйтесь одного стилю. Проаналізуйте, що найкраще сприймає аудиторія, це дозволить вибудувати ідентичність бренду. Виконані в одному стилі візитки, папки, подарункова упаковка, пакети будуть викликати позитивні асоціації у ваших клієнтів, бренд буде асоціюватися зі стабільністю і добрим смаком

Матеріали та оформлення

Поліграфічне виконання відіграє величезну роль при виготовленні маркетингових матеріалів. Мінімалістична візитка на дизайнерському папері з красивою фактурою буде виглядати дуже вишукано. Крафтовий папір підкреслить екологічність бренду. Те ж саме стосується післядрукарської обробки. Скажімо, глянцевий вибірковий лак, що акцентує важливі деталі, додасть виробу родзинку, й тиснення фольгою-преміальний вид.

Отже, друкована продукція в мінімалістичному стилі виглядає сучасно і привабливо, дозволяє зробити меседж більш цікавим. Варто поекспериментувати з цим напрямком, поєднуючи його з вишуканим поліграфічним виконанням.