Тренди в соціальних медіа змінюються дуже швидко. Наприклад, формат «історії» з'явився на декількох платформах трохи більше як рік тому. А тепер це один з найбільш популярних форматів контенту в мережі. За даними TechCrunch, більше ніж 300 млн. чоловік щодня постять історії в Instagram і WhatsApp. Багато компаній підхопили тенденцію і також регулярно постять відповідний контент. Пропонуємо вашій увазі підбірку основних сучасних трендів, які допоможуть досягти успіху і популярності в соціальних медіа.
У світі налічується понад 2,5 млрд. користувачів соціальних мереж.
Згідно зі звітом Statista, число користувачів соціальних мереж досягає 2,46 млрд. Очікується, що до 2021 р цей показник досягне 3 млрд. Хоча б раз в місяць проявляє активність таку кількість людей:
- Facebook: 2,07 млрд;
- Instagram: 800 млн;
- Twitter: 330 млн;
- LinkedIn: 500 млн;
- Pinterest: 200 млн;
- Snapchat: 178 млн;
За допомогою соціальних медіа можна заявити про себе величезній кількості потенційних клієнтів абсолютно безкоштовно – за допомогою органічних постів - або за плату – через рекламу. Використовуючи таргетування можна істотно підвищити ефективність реклами, базуючись на місце знаходження, віком, інтересах, стилі життя та інших даних. З цієї причини не можна ігнорувати соціальні медіа як майданчик для просування.
Все частіше соцмережами користуються через мобільні пристрої.
Facebook вивчив поведінку 100 осіб під час перегляду телевізора, 94 з них дивилися телепередачі, тримаючи в руках смартфони. Згідно з даними VentureBeat, Facebook і Statista більшість активних користувачів заходить у соцмережі через спеціальні програми в мобільних гаджетах.
- Facebook: 94%;
- Twitter: 82 %;
- LinkedIn: 60%;
- Pinterest: 80%;
Виходячи з цього тренда стає очевидною необхідність створення контенту, адаптованих під мобільні гаджети.
Популярність месенджерів.
Популярність месенджерів зростає ще більш стрімко. Наприклад, WhatsApp Messenger, WeChat, і Viber мають більш широку аудиторію, ніж Facebook, Instagram, Twitter, and LinkedIn (дані Business Insider). TechCrunch зазначає, що тільки у Facebook Messenger понад 1,3 млрд. активних користувачів.
Спілкування телефоном та електронною поштою втрачає актуальність, настав час месенджерів. Так, Facebook вивчив повідомлення 12500 користувачів з 14 країн і зробив висновок, що люди все частіше використовують месенджери для уточнення нюансів, призначення зустрічей, здійснення покупок, залишення відгуків.
Ось трохи статистики, наданої Facebook:
- 56% користувачів скоріше напишуть повідомлення в техпідтримку, ніж подзвонять;
- 61% воліють отримувати персоналізовані повідомлення від компаній;
- більш ніж половина всіх замовлень здійснюються у компаній, яким можна написати повідомлення.
Таким чином, правильне використання цього каналу комунікації може дуже допомогти в розвитку бізнесу.
Чатботы стають нормою.
З розвитком Facebook Messenger кількість ботів в ньому також зросла: з 33 тис. до більш ніж 100 тис. всього за рік (відомості VentureBeats). Чатботы зустрічаються і в WeChat, Slack, Viber, iMessage і багатьох інших платформах.
Дослідження компанії Oracle, показали, що 80% старшого маркетингового персоналу по всьому світу вже використовує або планує використовувати чатботов до 2020 року. Вони служать для різних завдань, включаючи маркетингові дослідження, отримання платежів, підтримки клієнта і дозволяють автоматизувати і прискорити багато рутинні процеси. Juniper Research очікує що чатботы допоможуть до 2022 р. економити до $8 млрд щорічно.
Згідно Business Insider, використання чатботов також припало до душі та споживачам. Більш ніж половина американців у віці від 18 до 55 вже стикалися з їх послугами, при цьому 38% залишилися задоволені таким спілкуванням.
Відео все ще найпопулярніший тип контенту.
Попередні два роки відеоконтент залишався найбільш популярним видом контенту в соціальних мережах і 2018 рік не буде винятком.
Компанія Buzzsumo досліджувала понад 880 млн. постів у Facebоok і виявила, що у відеоконтенту вдвічі більша кількість переглядів ніж у будь-якого іншого виду контенту.
З цієї причини збільшуються бюджети, які витрачаються на відеоконтент. Згідно з дослідженням Animoto, більше ніж 50% маркетологів планують витратити більше на відеорекламу на Facebook (63%), YouTube (60%), Twitter (52%), і Instagram (50%).
Контент, створений користувачами, — маркетингова необхідність
Такий контент збільшує ступінь взаємодії з потенційними клієнтами. З цієї причини багато серйозні бренди, зокрема BMW, Netflix, і Starbucks, репостят створені користувачами матеріали, і застосовують їх у своїх рекламних кампаніях.
Ось дані досліджень Olapia і Mavrck:
- такий контент має в 7 разів більше переглядів, ніж рекламний і йому довіряють в 7 разів частіше;
- 45% респондентів переглядає такий контент щодня;
- 56% респондентів з більшою ймовірністю куплять товар, ґрунтуючись на позитивних відгуках від звичайних користувачів.
Отже, присутність у соціальних мережах, безсумнівно, найважливіший канал просування товарів і послуг для будь-якої компанії. Максимально підвищити його ефективність можна відстежуючи сучасні тренди. В першу чергу, варто оптимізувати контент для перегляду через смартфони, частіше залучати відео і контент, самостійно згенерований користувачами.