Теперішнє і майбутнє соціальних медіа: ключові тренди 2018

Теперішнє і майбутнє соціальних медіа: ключові тренди 2018

12.03.2018

Тренди в соціальних медіа змінюються дуже швидко. Наприклад, формат «історії» з'явився на декількох платформах трохи більше як рік тому. А тепер це один з найбільш популярних форматів контенту в мережі. За даними TechCrunch, більше ніж 300 млн. чоловік щодня постять історії в Instagram і WhatsApp. Багато компаній підхопили тенденцію і також регулярно постять відповідний контент. Пропонуємо вашій увазі підбірку основних сучасних трендів, які допоможуть досягти успіху і популярності в соціальних медіа.

У світі налічується понад 2,5 млрд. користувачів соціальних мереж.

Згідно зі звітом Statista, число користувачів соціальних мереж досягає 2,46 млрд. Очікується, що до 2021 р цей показник досягне 3 млрд. Хоча б раз в місяць проявляє активність таку кількість людей:

  • Facebook: 2,07 млрд;
  • Instagram: 800 млн;
  • Twitter: 330 млн;
  • LinkedIn: 500 млн;
  • Pinterest: 200 млн;
  • Snapchat: 178 млн;

За допомогою соціальних медіа можна заявити про себе величезній кількості потенційних клієнтів абсолютно безкоштовно – за допомогою органічних постів - або за плату – через рекламу. Використовуючи таргетування можна істотно підвищити ефективність реклами, базуючись на місце знаходження, віком, інтересах, стилі життя та інших даних. З цієї причини не можна ігнорувати соціальні медіа як майданчик для просування.

Все частіше соцмережами користуються через мобільні пристрої.

Facebook вивчив поведінку 100 осіб під час перегляду телевізора, 94 з них дивилися телепередачі, тримаючи в руках смартфони. Згідно з даними VentureBeat, Facebook і Statista більшість активних користувачів заходить у соцмережі через спеціальні програми в мобільних гаджетах.

  • Facebook: 94%;
  • Twitter: 82 %;
  • LinkedIn: 60%;
  • Pinterest: 80%;

Виходячи з цього тренда стає очевидною необхідність створення контенту, адаптованих під мобільні гаджети. 

Популярність месенджерів.

Популярність месенджерів зростає ще більш стрімко. Наприклад, WhatsApp Messenger, WeChat, і Viber мають більш широку аудиторію, ніж Facebook, Instagram, Twitter, and LinkedIn (дані Business Insider). TechCrunch зазначає, що тільки у Facebook Messenger понад 1,3 млрд. активних користувачів.

Спілкування телефоном та електронною поштою втрачає актуальність, настав час месенджерів. Так, Facebook вивчив повідомлення 12500 користувачів з 14 країн і зробив висновок, що люди все частіше використовують месенджери для уточнення нюансів, призначення зустрічей, здійснення покупок, залишення відгуків.

Ось трохи статистики, наданої Facebook:

  • 56% користувачів скоріше напишуть повідомлення в техпідтримку, ніж подзвонять;
  • 61% воліють отримувати персоналізовані повідомлення від компаній;
  • більш ніж половина всіх замовлень здійснюються у компаній, яким можна написати повідомлення.

Таким чином, правильне використання цього каналу комунікації може дуже допомогти в розвитку бізнесу.

Чатботы стають нормою.

З розвитком Facebook Messenger кількість ботів в ньому також зросла: з 33 тис. до більш ніж 100 тис. всього за рік (відомості VentureBeats). Чатботы зустрічаються і в WeChat, Slack, Viber, iMessage і багатьох інших платформах.

Дослідження компанії Oracle, показали, що 80% старшого маркетингового персоналу по всьому світу вже використовує або планує використовувати чатботов до 2020 року. Вони служать для різних завдань, включаючи маркетингові дослідження, отримання платежів, підтримки клієнта і дозволяють автоматизувати і прискорити багато рутинні процеси. Juniper Research очікує що чатботы допоможуть до 2022 р. економити до $8 млрд щорічно.

Згідно Business Insider, використання чатботов також припало до душі та споживачам. Більш ніж половина американців у віці від 18 до 55 вже стикалися з їх послугами, при цьому 38% залишилися задоволені таким спілкуванням.

Відео все ще найпопулярніший тип контенту.

Попередні два роки відеоконтент залишався найбільш популярним видом контенту в соціальних мережах і 2018 рік не буде винятком.

Компанія Buzzsumo досліджувала понад 880 млн. постів у Facebоok і виявила, що у відеоконтенту вдвічі більша кількість переглядів ніж у будь-якого іншого виду контенту. 

З цієї причини збільшуються бюджети, які витрачаються на відеоконтент. Згідно з дослідженням Animoto, більше ніж 50% маркетологів планують витратити більше на відеорекламу на Facebook (63%), YouTube (60%), Twitter (52%), і Instagram (50%). 

Контент, створений користувачами, — маркетингова необхідність

Такий контент збільшує ступінь взаємодії з потенційними клієнтами. З цієї причини багато серйозні бренди, зокрема BMW, Netflix, і Starbucks, репостят створені користувачами матеріали, і застосовують їх у своїх рекламних кампаніях.

Ось дані досліджень Olapia і Mavrck:

  • такий контент має в 7 разів більше переглядів, ніж рекламний і йому довіряють в 7 разів частіше;
  • 45% респондентів переглядає такий контент щодня;
  • 56% респондентів з більшою ймовірністю куплять товар, ґрунтуючись на позитивних відгуках від звичайних користувачів.

Отже, присутність у соціальних мережах, безсумнівно, найважливіший канал просування товарів і послуг для будь-якої компанії. Максимально підвищити його ефективність можна відстежуючи сучасні тренди. В першу чергу, варто оптимізувати контент для перегляду через смартфони, частіше залучати відео і контент, самостійно згенерований користувачами.